Final Bölüm: epilogue

349 24 8
                                    




Merhabala! işte son bölüm. bu hikayenin sonunda bittiğine inanamıyorum! başlamadan önce, bu hikayeyi okuyan, beğenen ve yorum atan her kese çok çok çok teşekkür ederim. umarın güzel bir iş çıkarmışımdır.

bu hikaye bitti ama merak etmeyin, çok yakında YENİ BİR HİKAYEYLE döneceğim. yazmaya başladım bile!

son olarak bu son bölüme zahmet edip yorum atarsanız çok sevinirim, genel olarak ne düşündüğünüzü bilmek isterim.

İYİ OKUMALAR!

Altı ay sonra
"günaydın şahika hanım" şahika tüm ihtişamıyla asansörden inerken coşkulu asistanına başıyla selam verdi ve yürümeye devam etti; Zavallı kız, ona yetişmek için resmen koşuyordu. "Evet sana da günaydın. ender hanım odasında mı?"

Kız başını hızla aşağı yukarı hareket ettirdi, hareketini izlemek bile şahika'nın boynunu ağrıttı. Dürüst olmak gerekirse, kız işinde oldukça iyidi ama şahikanın zevkine göre çok fazla neşeliydi. Ve bugün daha pazartesiydi! Bu kadar enerji nereden geliyordu kim bilir.

"Evet efendim! Ama onu rahatsız etmememizi söyledi. galiba son fabrika siparişleriyle ilgili çok önemli bir telefon görüşmesi yapıyorlar, bu yüzden özellikle rahatsız edilmek istemediğini söyledi. Ama isterseniz asistanına sizin için bir mesaj bırakabilirim."

Sabah dokuzda telefon görüşmesi! Ender'in işkolik olduğunu her zaman biliyordu ama bu kadar da değil. şahika asistanının hala kendisine baktığını fark edince başını salladı "hayır teşekkür ederim gerek yok." kendi Enderin yanına gidip, onunla konuşurdu; kadının görüşmesi bittikten sonra tabii.

Sonunda ofisine ulaştı, paltosunu astı ve asistanını göndermek için döndü ama son anda, hala arabada duran o paketi hatırladı! "son bir şey; Arabamın bagajına sarılmış bir paket bırakmıştım. Şoförü ara ve onu bana getirmesini söyle. Ayrıca tembihle, çok dikkatli olsun; çok değerli bir şey."

"Evet efendim; başka bir şey?"

"hayır çıkabilirsin"

Sonra sandalyesine oturdu ve derin bir nefes aldı; sinirlerini yatıştırmaya çalıştı. Sonunda kararını vermişti; altı aylık bir bekleyiş ve şüpheden sonra nihayet Ender'e ilişkilerini bir sonraki seviyeye taşımaya hazır olduğunu söyleyecekti.

Şahika hastaneden taburcu edildikten sonra şirkette yapılacak çok iş vardı. Her şeyi tekrar rayına oturtmak için ilk üç ay kıçları yırtılana kadar çalışmışlardı. Ama sonunda başardılar ve tanrım..uğraşamalarına o kadar değmişti ki! Artık tüm holdingi kendileri yönetiyorlardı; sadece ikisi beraber.

Ama o zamanlar, ender kendisi için bu kadar fedakarlık yapıp kendini riske atsa da şahika, ender ile tekrar ilişkiye girmekten hala emin değildi. Bu yüzden ona işleri ağırdan almak istediğini söylemişti; bunun harika bir fikir olduğu ortaya çıktı.

Geçen aylarda her zamankinden daha fazla konuşmuşlardı. Güzel yemek buluşmaları ve güzel sohbetler. şahika ender'in yanında olmaktan büyük keyif aldı. Sadece fiziksel olarak değil, duygusal olarak da. Ender, istediği zaman komik, anlayışlı, tatlı ve sevecen biriydi. Gerçek bir kibar kadındı, nazik ve büyüleyici.

Ve böylece şahika yavaş yavaş ona açıldı; her şey hakkında.İsviçre'deki anılarından, şimdiye kadar gittiği yerlerden ve gelecekte ziyaret etmek istediklerinden, sanata olan saygısından ve çok daha fazlasını anlattı. bunun en iyi yanı, enderin her kelimeyi solumasıydı. Sadece ve sadece onunla ilgileniyordu ve bu harika hissettiriyordu. İşte tam da bu yüzden bugün Ender ile konuşmak, daha doğrusu ona göstermek istiyordu.

unutma beniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin