Merhabalar, ben geri geldim! hadi başlayalım, iyi okumalar!
UYARI: +18 içerik!
ender tuhaf davranıyordu! Cuma günü holdingde onu ilk gördüğünde şahikanın ilk fark ettiği şey buydu. Ne olduğunu tam olarak anlayamamıştı; ama normalde ofiste sert ve ciddi olan kadın, şimdi çok...neşeli görünüyordu! Herkese iyi davranıyor ve rastgele insanlarla muhabbet ediyordu muhabbet! Ender!
şahika selamlayıp ceketini aldığında ona gülümsedi ve teşekkür etti! "teşekkür ederim canım. İşin bittiğinde bana gel!" şahika o kadar şok olmuştu ki, enderin yanından ayrıldığını bile fark etmemişti. Kapının kapanma sesiyle yukarı baktı ve kendini yalnız buldu. Ne kadar tuhaf!
Ender'in karakter dışı davranışları gün boyu devam etti; şahika ile şakalar yaptı ve yüzündeki şaşkın ifadeye kıkırdadı. Eğer şahika bunları kendi gözleriyle görmeseydi inanmazdı. Üstelik ender...garip...kokuyordu! Yeni bir parfüm mü kullanıyordu? Öyle olduğunu sanmıyordu şahika, çünkü ondan gelen koku oldukça güçlüydü...bir çeşit bitki gibi! pek de hoş bir koku değildi.
O akşam şahika masasını toparladı ve Ender'in ofisine gitti, saat geç olmuştu ve süite gitmeden önce dairesine gitmek istiyordu. Bugün uyuyakalmıştı ve o yüzden sabah acelesi vardı. ve geceye hazırlanmak için yeterli zamanı olmamıştı.
Tam kapıyı çalmak üzereydi ki kapının aralık olduğunu ve içeride iki kişinin tartıştığını fark etti "bu çok uygunsuz ender! Holdingdeyiz. Sana ne oldu böyle Lütfen kendini topla."
şahika sesi hemen tanıdı; Başkandı! şahika, Ender'in kaygısız kıkırdamalarını duydu "hadi ama Mustafa! Sadece bu seferlik. Bırak biraz eğlenelim" endere cevap verirken, başkanın sesi çok kısıktı ama yine de şahika bir kısmını duyabiliyordu "zaten iyi...hafta..ları..eğleniyorsun" bu ne anlama geliyordu? Ve sonra sesler tekrar yükseldi "Kendi şirketimde kendi karımın bu tür davranışlarına tahammül etmeyeceğim ender. Seni uyarıyorum, Kendini topla"
şahika adımların kendisine yaklaştığını duyunca panikledi. Etrafına baktı, saklanacak ya da gidecek bir yer bulmaya çalıştı ama artık çok geçti. Adam hemen önünde duruyordu. Şahikayı gördüğü zaman hemen kaşlarını çattı.
Bu kötü görünüyordu, şahika bunun farkındaydı. Ama yine de "başkanım! Ben..ben sadece.." diye kekeledi "sizin burda olduğunuzu fark etmemiştim.." Adam sözünü kesti "yeter! Ne yaptığın ya da yapmadığın umurumda değil!" Sonra ona bir kez daha tepeden tırnağa baktı, yüzünde kızgınlık belliydi. "Şimdi yolumdan çekil!.."
şahika koridordan giderken adamı izliyor ve neden ondan hoşlanmadığını merak ediyordu. ona bir şey yapmış da değildi, değil mi? Ama içeride enderin "şahika!" Diye seslendiğini duyunca, düşünmeyi bıraktı. Ve ofise girdi, arkasından kapıyı kapattığından emin oldu ve "başkan hanım sizi rahatsız ettiğim için çok üzgünüm ama mecbu..." diye konuşmaya başladı. Ama önündeki sahneyi görünce kalakaldı!
Ender masanın üzerinde oturuyordu! Stilettoları yerdeydi ve Hint tarzı masada oturuyordu! Çıplak ayakla! Elinde de bir çikolata vardı. Başkanın deli olmasına şaşmamalı! ender, Şahika'yı görünce yüzü aydınlandı! "En sonunda! Tam aradığım kız..daha yakınlaş sevgilim" sevgilim mi!? Ender ne zamandan beri onunla böyle konuşuyordu? Hemde holdingde. "Uhmm..başkan hanım ne.."
Ender başını salladı, kısa bukleleri omzunda sağa sola sallanıyordu. "no no no no no! başkan hanım falan yok . Şu anda sadece enderim. Şimdi buraya gel sevgilim..Bu muhteşem çikolatayı tatmanı istiyorum" dedi ve ağzına küçük bir parça daha attı. Şahika öne çıkınca, Ender elini tuttu ve onu kendisine yaklaştırdı. Yüzünü elleriyle tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unutma beni
FanfictionTURKİSH VERSİON OF FORGET ME NOT! forget me not'ın türkçe versiyonu!