Merhabalar! geri döndüm. umarım çok bekletmemişimdir, hadi başlayalım. İYİ OKUMALAR!
UYARI: +18 içerik!
Hastaneden taksiyle çıkarken şahika, başını pencereye dayamıştı; kafası yine karışıktı. Anıları geri geleli bir saat olmamıştı henüz ama o çoktan bitkin ve yorgun hissediyordu. Ve yine o lanet elbisenin altında terlemeye başlamıştı. Bu yüzden şüküre döndü ve "klimanızı açın" emrini verdi.
Bu kadar; Herkesin itip kakabileceği güzel kız artık gitmişti. şahika ekinci geri dönmüştü. Dairesine geri dönmesi iyi bir şeydi, düşünmesi gerek çok şey vardı. Ender'den intikam alacaksa sağlam bir plana ihtiyacı vardı. Bu da zaman ve araştırma gerektiriyordu.
Şahika eve gelir gelmez daha açık ve çok daha rahat bir kıyafet giyidi. Sonra dizüstü bilgisayarını açtı ve araştırmasına başladı, her şeyi bilmesi gerekiyordu.
Saatler geçtikten sonra nihayet dizüstü bilgisayarını kapattı ve kendine bir fincan kahve hazırlamak için mutfağa gitti. Espresso makinesini görünce gülümsedi. Anılarının eksikliğinin zevkini etkilemediğini görmek rahatlatıcıydı. Kendine bir bardak koydu ve keşfettiklerini düşünürken onu yudumlamaya başladı.
İnternetteki haberlere göre o kazadan tek sağ kurtulan kendisiydi. Hassan Ali ve sürücü çarpışmada öldmüşlerdi. Ve o da hafızasını kaybetmişti. Çağtay, babasının trajik ölümünün ardından kendi şirketini satmış ve eşi Yıldız, oğlu ve annesiyle birlikte yurt dışına taşınmıştı. 'Demek bu yüzden kimse beni aramaya gelmedi' diye düşündü. 'hiç kimse kalmadı, o hariç..hayır. bunu düşünme.'
İlk adımı elbette Ender'den intikam almaktı. Ama aynı zamanda şirketini de geri almak zorundaydı. Mustafa'nın hisselerini yasadışı yollardan aldığından emindi. Ama önce, aylardır kendisini küçük düşürdüğü gibi Ender'i de küçük düşürmek istedi. Bunun için sabırlı olması ve asistan rolünü biraz daha uzun süre oynaması gerekiyordu. En azından cumaya kadar. Ve o gece bu düşüncelerle uyuyakaldı.
Sabah şahika her zamanki gibi hazırlanmaya başladı. Önce saçını ve makyajını yaptı, sonra giyindi. O korkunç jean pantolon ve tişörtler dışında kendine ait hiçbir şeyi yok. bu yüzden dolabında bulunanlardan birini seçti, enderin haftalar önce ona hediye ettiklerinden birini. bu şekilde daha iyiydi. Şahika üzerini giyindikten sonra taksi çağırıp evden çıktı, işe gitmek için taksiye girdi. Çünkü şahika ekinci metroya binmezdi.
Holdinge vardığında, odasına varmadan önce son bir kez asansörün aynasında kendine baktı. Kendini hazırlamak istedi. Oyunculuk becerilerini kaybetmediğini umdu.
Olmadığı biri gibi davranmak, düşündüğünden çok daha kolay çıktı. Elbette şahika bu konuda profesyoneldi, ya da eskiden... beş yıl önce öyleydi. Ama yinede emin değildi çünkü Ender'i kandırmaya çalışıyordu. Maskesinin altındaki gerçek yüzünü her zaman gören kadın. Ancak ender şahikanın davranışlarındaki ufak değişiklikleri fark etmeyecek kadar meşguldü. Şahikanın da istediği tam olarak buydu.
Şahika'nın ofis hayatı her zamanki gibi devam etti; programları güncellemek, telefon görüşmeleri yapmak vs. ama asıl değişiklik Ender'in ona karşı davranışlarıydı. Tabii yine de sağduyuluydu. Ama şimdi yaptığı her küçük şey için şahikaya teşekkür ediyordu ve bakışları artık çok daha yumuşaktı. Şahika yine de kendini kaptırmamaya çalıştı, intikamını almaya kararlıydı.
Cuma gecesi şahikanın beklediğinden çok daha erken geldi ve şimdi önündeki kanepede çıplak bir ender ile boyama tahtasının yanında bir sandalyede oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unutma beni
FanficTURKİSH VERSİON OF FORGET ME NOT! forget me not'ın türkçe versiyonu!