Bölüm onbir: giyinmek

371 19 11
                                    


Merhabalar! lafı uzatmak istemiyorum, zaten çok beklediniz. başlayalım, İYİ OKUMALA!

UYARI: +18 içerik!

başka bir Pazartesi; başka bir haftanın başlangıcı. zaten her hafta birbirine benzer olmuştu. Telefonlara bak, toplantıları planla, paltoyu as, kahve yap, enderi çizi ve..aklına gelince gözlerini kapattı. ve ender tarafından sikil. ama..bugün farklı bir şey vardı, değil mi? Evet öyleydi.

şahika bir kez daha aynaya baktı; kendini tam olarak tanıyamadı. saçları omuzlarına kadar uzanıyordu, yüzünün etrafında şelale gibi siyah bukleler vardı. kirpikleri çok fazla rimel altında ağırlaşmış, ve kedi göz kalemi gözlerini daha da ağır gösteriyordu..daha seksi. dudakları kırmızıya boyanmıştı..kıp kırmızı, sanki kan içmiş gibi. ve kıyafetlerinden bahsetmiyordu bile.

siyah askısız sıkı kısa bir elbise giyiyordu, elbise sadece uyluklarının oltasına kadar geliyor ve mükemmel kıvrımlarını tamamiyle gösteriyordu. şahika, bu kadar açık giyinmeye alışık değildi. biraz rahatsız olmuştu. ama tüm rahatsızlığına rağmen, bu..bu her neyse, bir şekilde doğru hissettiriyordu. sahip olduğunu bilmediği eski bir arkadaşıyla yeniden bir araya gelmek gibi. geri adım attı ve ayakkabılarını giymeye başladı. bir çift kırmızı yüksek topuklu ayakkabı.

yürürken çok fazla zorluk çekmesini bekliyordu. ama öyle olmadı, hiç de değil. dengesini mükemmel bir şekilde koruyabiliyordu ve bir kez bile düşmedi; sanki her zaman yüksek topuklu ayakkabılarla yürüyormuş gibi, ama bu doğru değildi, değil mi?

enderin onun için gönderdiği kutuları ilk açtığında, nefesi kesilmişti ve oturma odasının ortasında kanepenin önünde öylece durmuştu. Kutular her yerdeydiler: yerde, kanepede, tezgahta ve yatakta. teslimatçı onu görünce çok şaşkın görünüyordu! Belkide buranın bir moda evi falan olduğunu düşünmüştü.

bütün bu kutuların ne için olduğunu ya da onlarla ne yapacağını anlamamıştı; amaç neydi? enderin ona yazdığı notu okuyana kadar.

bunlar benim sevgili evcil hayvanım için, sana ve kendime hediyemdir. bundan sonra bunları ofisin içinde ve benim huzurumda giymeni bekliyorum. hepsinde oldukça zarif görüneceğinden eminim.

hepsi bu kadar! daha fazla açıklama yoktu, sadece sözümü bekle ve sana söylediklerime itaat et. enderle her zaman böyleydi. şahika da itaat etti.

Şahika aynada kendine baktı, bir süper model gibi görünüyordu. gerçekten iyi hissettirdiğini itiraf etmek zorundaydı, daha kendinden emindi sanki. bunun topukların gücü olduğunu tahmin etti. siyah ve uzun olan deri ceketini giydikten sonra dairesini terk etti. hala trene yetişemeliydi. Gidip gelme yönteminde herhangi bir değişiklik olmaması çok kötü!

metrodaki insanlardan aldığı garip bakışlar sinirlerini bozuyordu; iyi Evet. milyon dolarlık bir bebeğe benziyordu, bak ve yoluna devam et. bir tek boynuzlu at gibi ona bakmalarına gerek yoktu!

ama elbette, sinirliliğinin çoğu, Cumartesi sabahı olanlardan kaynaklanıyordu. o sabahın olaylarını hatırlayarak gözlerini kapattı.

şahika uyanan ilk kişiydi; enderin huzurlu yüzü gözlerini açtığında gördüğü ilk şeydi. hareket edemedi, ses çıkaramıyordu. Sadece orada uzanıp enderin masum görünümlü yüzüne bakmak istedi. bu tür bir fırsat sadece bir kez eline geçebilirdi ve şahikanın bunu kaçırmaya niyeti yoktu. ender'i normal bir ortamda böyle bir rahatlık görmesinin imkanı yoktu.

alnındaki çizgiler rahatlamıştı; nefes alması bile huzurluydu, ve bir bebek gibi rahattı. Dünya umurunda değilmiş gibi görünüyordu. şahikanın alışık olduğu kadından çok farklıydı.

unutma beniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin