Bölüm ondört: geçmiş

252 16 8
                                    


Merhabalar! ben döndüm ve hiç uzatmadan başlamak istiyorum, İYİ OKUMALAR!

5 YIL ÖNCE
başlangıç

Şahika şok olmuş gözlerle Hasan Ali'ye baktı "Ne demek her şey gitti? Bir yabancının gelip tüm şirketi aldığını mı söylüyorsun sen şimdi? Nasıl oldu bu?" Hasan Ali başını salladı "hayır yabancı değil, yani..arkadaşım. Ve ben ona güvendim, yani.. Birkaç içki içmek için dışarı çıktık ve ona şirketteki pek yasal olmayan işlerim hakkında birkaç şey söylemiş olabilirim vee..."

Şahika gözlerini kırptı; "ne!? Nasıl..nasıl böyle dikkatsiz bir şey yaparsın!?" Şahika oturma odasında sağa sola kuruyup duruyordu. Hasan Ali gibi bir adamın böyle aptalca bir hata yapabildiğine inanamıyordu! Ve bir dakika! Az önce şirkette yasa dışı işler mi dedi? Ve Hasan Ali artık sinirleniyordu. Yüzünden belliydi, renk değiştiriyordu. "O benim en iyi arkadaşımdı, beni tehdit edeceğini nereden bilebilirdim?"

"Ve bende senin bundan daha parlak olduğunu sanıyordum. ayrıca..çok yasal olmayan işlemlerle ne demek istedin? Ne yaptın?" Hasan Ali boğazını temizledi "pek..şirketi mhmm..biraz para transfer etmek için kullanıyordum.." NE!

"uğuruna bu kadar uğraştığım şirketi, arkamdan kullanarak kara para akladığını mı söylemeye çalışıyorsun? Tanrım!..öyleyse şimdi sende suçlusun!"

"Ah lütfen şahika; Sanki kendin masum bir bebekmişsin gibi! Bunun için vaktimiz yok, gitmemiz gerek.." Şahikanın kafası git gide karışıyordu, adımlarını durdurmuştu."Gitmek mi! ne demek gitmek? Nereye..yada yok..neden?"

"Çünkü şirketimi tehditler ve oyunlarla aldı ve birçok kağıt imzalamam gerekti ama beni bitirmeye çalışıp çalışmayacağından emin değilim. O piç kurusunun şimdi benim için ne düşündüğü hakkında hiçbir fikrim yok..İnan bana seninle bunu çay içerken tartışmayı çok isterdim ama acele etmemiz lazım.." Yani bu, başkanın hapse girebileceği anlamına geliyordu. Ki bu şahikanın pek umrunda değildi. Sonuçta yaşlı adamdan pekte haz etmiyordu. Düşündü. 'belki bunu kendi yararıma kullanabilirim; ve belki de o ve ben..' Bunu şimdi düşünmemeliyim.. belki daha sonra ama şimdi odaklanmak zorundaydı "ve sevgili koca, ben neden seninle geleyim? Şimdi şirketin sahibi yeni bir adam..ne olmuş yani?"

Doğruydu. şahika bu durumlara yabancı değildi. Her zaman sıfırdan başlayabilirdi, tıpkı Hasan Ali'ye yaptığı gibi. Ama duydukları onu endişelendirdi. "sen benim karımsın şahika! Ve sen de bir kuyucusun. Onun yanında güvende olacağını düşünüyor musun? Ayrıca..tanıdığın bir canavar, hakkında hiçbir şey bilmediğin bir yabancıdan daha iyi değil mi?"

Oda Doğru; gidip bir süre saklanabilirlerdi ama..Peki ya O? şahika onu geride bırakma fikrinden hoşlanmadı. "Tamam haklısın ama..Peki ya ender?"

"ne olmuş ona?" şahika, endişelerini onunla paylaşıp paylaşmama konusunda emin değil. Herhangi bir zayıflık göstermek istemiyordu ama bir yandan da bir şeyler yapması gerekiyordu. "Şirkette de hisseleri var ve daha da önemlisi, o benim ortağım. En azından onu uyarmamız gerekmez mi?"

Hasan Ali yüzünde alışılmadık bir sırıtışla ona baktı "ah gerçekten haberin yok mu şahika?" şahika neyden bahsettiğini bilmiyordu, phersaniye daha çok şaşırıyor ve sinirleniyordu "Hasan Ali ne demek istiyorsun? dökül!"

Hasan Ali kendini anlatmaya çalışırken şahikaya doğru bir adım attı "Hayatı boyunca Adana'da yaşamış olan arkadaşım Mustafa, gerçekten bütün bunları kendi başına düşünüp planlamış mı sandın? tabikide hayır canım Senin..o çok sevgili ortağın ona yardım etti."

unutma beniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin