Bölüm onyedi: arabada yaşananlar arabada kalır

379 17 9
                                    


Merhaba! evet biliyorum çok geç kaldım ve özür dilerim ama berbat bir hafta geçirdim. neyse ki bitti. daha fazla uzatmak istemiyorum, hadi başlayalım. İYİ OKUMALAR!

UYARI: +18 içerik!

Ender oturduğu yerden daha hızlı kalkabilseydi eğer, bunu yapardı. tüm vücudu şok ve ıstıraptan o kadar titriyordu ki, her an yere düşeceği kesindi. şahika idi. üvey oğlunun yeni karısı şahikaydı! tanrım. yanında mustafanın bağırdığını duyabiliyordu ama dürüst olmak gerekirse şahikanın öfkeli yüzü, dikkatini tamamiyle dağıtmıştı. "seni sürtük!"

"Mustafa!"
"baba!"

mustafa ender'e sinirli bir bakış attı ve küçümseyerek "sen hiç konuşma. bu karışıklığı ilk sen başlattın" dedi.

Bu enderin çenesini kapattı. şahika bunu görünce sırıttı ve Ömer babasının açıklamasına şaşırdıysa da belli etmedi. Mustafa şahikaya döndü "Sana gelince para avcısı, oğlumu bana karşı kullanabileceğini sanıyorsan ne yazık ki yanılıyorsun.. "

"BABA YETER!"

hem ender hem mustafa iri yuvarlak gözlerle Ömer'e baktı. mustafa ile evli olduğu son beş yılda ender, Ömer'in babasına böyle bağırdığını hiç görmemişti! Belli ki Mustafa da öyle, çünkü ağzı hızla açılıp kapanıyor, sözlerini bulmaya çalışıyordu. Böylece oğlunu bu çılgınlıktan kurtarabilir.

ama anlaşılan Ömer'in başka fikirleri vardı. şahikaya döndü, avuçlarını onun kollarına koydu ve bu Ender'in kısaca gözlerini kapatmasına neden oldu.

kirpiklerinin arkasında biriken yaşları hissedebiliyordu. içinden bir ses 'dokunma ona.. o benim!' diye bağırmak istiyordu. ama yapamadı. ağzından hiçbir kelime çıkmasın diye dudaklarını ısırdı. sefil ve çaresiz hissetti, acınası bir hali vardı.

"canım sanırım babamla yalnız konuşsam daha iyi..." şahika itiraz etmek için ağzını açtı ama ömer devam etti "haydi gel..şoför hala bekliyor, seni eve götürecek. Korkarım ki konuşmamız uzun sürebilir..." babasına sivri bir bakış attı "ama sana söz veriyorum seni rahatsız edecek hiç bir şey yapmak zorunda değilsin" sonra eğilip şahikanın yanağını öptü. Ender, nasıl ayakta kalmayı başardığını bilmiyordu.

ender ve mustafa'ya son bir kez baktıktan sonra şahika başını salladı ve "tamam..ama geç kalma" dedi. Sonra arkasını döndü ve evi terk etti.

ender şahikanın evden çıkışını izlerken aklına bir fikir geldi. 'Ömer az önce şoför mü dedi!?' sırıttı ve baba oğula döndü. "Pekala, sanırım konuşacak çok şeyiniz var ve bende sizi bölmek istemiyorum. iyi geceler.."

ve aceleyle yatak odasına gitti ama oturma odasının önündeyken döndü ve Ömer'e son bir bakış attı ve başını salladı. Bin yıl geçsede, bu adam şahika ekinciye asla lâyık olmayacaktı.

Odasına ulaştıktan sonra çantasını aldı ve merdivenleri geri indi ve arka kapıdan gizlice dışarı çıktı. Şahika'yla konuşacakları çok şey vardı.

şahika köşeye park edilmiş siyah sedan'a doğru yürürken, Ömer'i dinleyip o lanetlenmiş evden çıkmakla doğru olanı yapıp yapmadığını düşündü. Sonuçta daha gelmişti. Ve buraya varmak için de çok uğraşmıştı.

Ama tabii ki asıl amacı hayatını geri almaktı, bu yüzden belki de gereksiz dramalardan kaçınmak akıllıca bir karardı. Ağrıca gelecekte bu durumlardan çok yaşanacaktı, ve Mustafa'nın kahpelerini dinleyecek havada da değildi.

Arabaya ulaştı ama şöförü göremedi; garip. Ömer özellikle adama arabanın yanında beklemesini söylemişti, bunu çok iyi hatırlıyordu. tuhaftı. ama omzunu silkti ve "belki de adamın tuvaleti kullanması gerekiyordu kim bilir!" diye düşündü.

unutma beniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin