Tekrar merhabalara! yeni bölüm başlamadan önce, bunu atmak istedim. İYİ OKUMALAR!UYARI: +18 içerik!
şahika sakin olmak için derin nefesler almaya çalışıyordu. Korkmuştu, kafası karışmış ve şok olmuştu. Kalbi çok hızlı atıyordu ve o kadar zor nefes nalıyordu ki, bir an için panik atak geçiriyor Zanetti.
Ender, köşedeki masaya yaslanmıştı ve şahikaya kendini toplaması için zaman vermişti. Şahika'nın teklifini kabul edip etmeyeceği konusunda biraz tereddütlüydü. Ama şahikanın küçük gizli odasından çok şaşırmış ve kafası karışmış olması ona garip bir tatmin hissi veriyordu. "bir şey söylemeyecek misin canım? Benim o kadar vaktim yok "
şahika başını ona doğru çevirdi; ama onu gerçekten görmüyordu. Dudakları sadece yukarı ve aşağı hareket ediyordu, sesi çıkmıyordu.
Sonra başını tekrar çevirdi ve odanın etrafına baktı. Tüm oyuncaklar, kırbaç ve kelepçeler. Ender böyle şeylerden mi zevk alıyordu?
"ben..n..Bu nedir?"
Ender sırıttı "oyun odam tabi ki!" Şahika'ya doğru yürüdü ve saçlarını parmaklarıyla okşadı "hoşuna gitmedi mi canım?"
Hoşlanmak mı!? şahika ne düşüneceğini bile bilmiyordu! "ben..bilmiyorum. n..Benden ne istiyorsunuz?"
Ender, masum masum şahikaya bakmaya çalıştı "bu açık değil mi? Seni arzuluyorum canım..." sonra şahikanın yanağını okşadı "çok güzel bir şeysin...ve senin de beni arzuladığını biliyorum. Bana olan bakışın, gözlerinin vücudumda nasıl duraksadığını gördüm. Kocama önünde her dokunduğumda kıskançlıkla nasıl çatladığını da. O kadar çaresizsin ki neredeyse acınacak haldesin"
doğruydu, çaresizdi; ama bu enderin sözlerini daha az incitici ya da tonunu daha az acımasız yapmıyordu. şahika yutkundu, bu durumdan nasıl kurtulacağını düşünmeye çalıştı. Bir çıkış yolu var mıydı? "y..yani biz..seks mi yapacağız?"
Ender kahkaha attı "hayır canım! Biz hiçbir şey yapmayacağız. Sadece ben, seni çok, çok sert sikeceğim!"
şahika bunu duyduktan sonra tüyleri diken diken oldu, ama ender hala konuşuyordu "ama bundan önce bir sözleşme imzalaman lazım"
şahika buna şaşırdı, sözleşme mi? Ne sözleşmesi?
ender, şahikanın ona bunu sormadan önce, yüzünden sorusunu anladı "yani..ben çok iyi tanınan bir kadınım ve korumam gereken bir itibarım var. Etrafta dolaşıp herkese başkan Hanım'ın oyuncağı olduğunu söylemeni istemeyiz, değil mi?"
Başkan Hanım'ın oyuncağı! şahika bunu tatmin edici bulmaması gerektiğini biliyordu, ama bir şekilde buluyordu! Bu yüzden başını salladı.
"mükemmel! O zaman imzalayalım, bu arada sana yapmamı istemediğin özel bir şey var mı? Bunu bir madde olarak ekleyebiliriz"
şahika başını salladı, hala tüm bunları işleyemiyordu ama gerçekten bir şeyler yapmak istiyordu, biraz olsun ender'e sahip olmak için çok çaresizdi. Ve eğer bu sözleşme enderin ona dokunacağı anlamına geliyorsa, öyle olsun. "hayır! Özel bir şey yok"
"iyi o zaman..." ender şahikaya bir kalem uzattı "e hadi bakalım şahika! imzala" şahika bir an için ruhunu satıyormuş gibi hissetti, ve belkide doğruydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unutma beni
FanfictionTURKİSH VERSİON OF FORGET ME NOT! forget me not'ın türkçe versiyonu!