Merhabalar! eğer beklettiysem özür dilerim, İYİ OKUMALARUYARI: +18 içerik!
şahika o gece yatağında uzanıyordu; ve doğrudan yatak odasının çatısına bakıyordu. birkaç saat önce olan olayları hatırlamaya çalışıyordu.
Hiç bir zaman o mor odada olanlar gibi bir şey yaşamamıştı, böyle şeyler hiç onun başına gelmemişti.
mor room; kulağa doğru geliyordu. endersin en sevdiği renk olmalı.
ender, onunla işi bittikten sonra kıyafetlerini yatağa attmıştı ve hemen giyinmesini ve gitmesini söylemişti.
"kimsenin evcil hayvanımdan şüphelenmesini istemiyoruz, değil mi?" demişti.
şahika onun haklı olduğunu biliyordu; mantıklıydı. ama artık umursamıyordu, ayrıca kaybedecek bir şeyi yoktu.
ama enderin vardı; kaybedecek çok şeyi vardı ve bu yüzden şahika bunu ender için yapıyordu.
ona yapılan şey yabancı ama hoştu.
her nasılsa, başka bir kişiye boyun eğmek, birinin onun için karar vermesi ve ona tarif edilemez şeyler yapmasına izin vermek rahatlatıcıydı. hayatında ilk kez rahatladı; detaylar ve sonuçları hakkında endişelenmesine gerek yoktu.
Bu yüzden bir sonraki Cumayı dört gözle bekliyordu.
"her Cuma saat 9'da burada olacaksın. bir dakika erken, ve ya bir dakika geç değil, anlıyor musun evcil hayvanımı?" şahika hazla başını salladı ve bunu görünce ender ona yaklaştı ve, elini şahikanın yanağana koydu ve kulağına fısıldadı.
"ve ben tam bir saat boyunca önünde çıplak yatacağım, ve sen fırçalar ve boya tahtasıyla sanatını konuştururken, bende seni sikmeyi düşüneceğim; ve tam bir saat sonra, seni mor odama götüreceğim ve kendi sanatımı yaratacağım"
şahika, hala yukarı bakarken sert bir şekilde yutkundu; bir yola girmişti ve bu yolun onu nereye götüreceğini bilmiyordu.
sadece bu bilinmeyen yolun bir uçuruma çıkmayacağını umuyordu.
şahika bir an, şimdi ender onu siktiği için, ona farklı davranır mı diye duşundu, ama ne yazık ki yanılıyordu.
şahika, Pazartesi günü ofise oldukça erken gelmişti, enderin programını iki kez kontrol etti ve Masasını istediği gibi düzenledi. Ve bekledi; enderin gelmesini bekledi. Biraz baş dönmesi hissetti, ama bu duygu ender'i görür görmez öldü.
Asansörden kocasıyla el ele çıktı, sanki dünyaya sahipmiş gibi. ki şahikanın dünyasına sahipti zaten.
Görünüşe göre aralarında hiçbir şey değişmemişti; hala kocasıyla herkesin önünde flört ediyor ve hala şahikaya her hangi bir çalışan gibi davranıyordu, hiçbir şey olmamış gibi.
Herkesin gözünde ,hatta bazen şahikanın kendisinin bile, ilişkileri aynıydı, sadece çalışkan bir mükemmeliyetçi patron ve onun güzel görünümlü naif asistanı. Ama şu anda bir otel süitinin mahremiyetinde, bir efendi ve bir evcil hayvan, bir sahibe ve bir oyuncak, şahika ve onun başkan Hanım'ı vardı sadece.
Ve şahika bunun için minnettardı; çünkü her Cuma birkaç saat boyunca birbirlerine aittiler ve başka hiçbir şey önemli değildi. Kendi berbat küçük mor dünyaları.
Normalde şahikanın haftası göz açıp kapayıncaya kadar geçerdi; ama bu hafta farklıydı. Çünkü haftasonunu dört gözle bekliyordu. Ya da daha doğrusu Cuma gecesini. O haftanın her dakikası bir saat gibi geçiyordu, ama sonunda Cuma günü geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unutma beni
FanfictionTURKİSH VERSİON OF FORGET ME NOT! forget me not'ın türkçe versiyonu!