Márk szemszöge:
Unalom. Unalom és unalom. Baromi unalmas ez a klipforgatás... Sehol sincsenek csajok, se pia, se Beka sincs itt, hogy egymás agyát húzzuk.
Én:Unatkozom... Tomó unalmasabb, mint ahogy hallottam... Mit csinálsz?
Ismeretlen: A kedves, ismétlem KEDVES női ismerőseidet küldöm el kedvesen Afrikába, miközben félpucéran pózolok egy kamera előtt és próbálok nem öngyilkos lenni, mert ha még egy idegen csajszi a gyomorszájamnál matat valakit orrba vágok... Köszönöm a kérdésedet, KEDVES barátom...
Önkéntelenül is felnevetek, mire rám kapják a többiek a tekintetüket.
-Kivel írogatsz, Beki?-ül le mellém mindentudó mosollyal Puding.
-Anyukáddal.-küldöm el mosolyogva a picsába, erre viszont elneveti magát.
-Nem is tudtam, hogy van humorod.-vihog össze-vissza.-Képzeld tegnap megszereztem az exed számát és mivel hallottam, hogy jótékony hangulatában van, elkezdtem írogatni vele.-teszi a szívére a kezét.-Eléggé csalódott volt amikor kapott a szexi felsőtestemről egy képet és rájött, hogy nem is az a nagy eszű Gizi vagyok akit várt.-mutogat a mellkasa előtt és ezen az összes Aszád röhög.
-Geri egy patkány.-sziszegem elmélázva. Részben ő tette tönkre a kapcsolatomat Bekával...
-Ezt sajnos mindenki tudja, még Márk is.-csúszik ki Evelin száján.
-Márk mindent tud.-helyeselek automatikusan bólogatva.
-VÁRJ, MI VAN?-hördülnek fel egyszerre.
-Itt a vég! Elérte a PTNMSZ...-dünnyögi Evelin, miközben a törpe pasiját bámulja.
Úúúú, már betegséget is neveztek el rólam?
ESTÁS LEYENDO
Utóirat: Fordulj fel! [Bexi ff.] Befejezett
FanficMinden a liftben kezdődött és az esőben ért véget...