Márk szemszöge:
Na most van végünk... Ezt már sehogyan sem tudjuk kimagyarázni.
-Mi a szart keres Márk a női mosdóban?-hallom meg Daniella hangját, és összeszorítom a szemeimet, tőlem várja a választ.
-Daniella figyelj...-kezdek bele óvatosan, de Beka megöleli Daniellát aki erre lefagy.
-Annyira össze vagyok zavarodva, Nagy Márknak lenni pocsék...-mondja gondterhelten.
-Márk, szállj már le rólam vagy ki a szar vagy!-löki le magáról.-Szóval ha jól értem akkor te azért vagy ilyen debil Bekiként, mert nem Beki vagy, te meg azért vagy ilyen okos Nagy Márkként mert nem Nagy Márk vagy. Úúúú, ez jobb, mint a Teen Wolf legújabb része!-tapsikol örömében.-Tehát testet cseréltetek.-látja át a helyzetet.
-Honnan tudtad?-szóhoz sem jutok.
-Mondtam már Márk, hogy utálom, ha valaki rugdossa a kavicsokat...-hangsúlyozza ki. -Tényleg ilyen szar Nagy Márknak lenni?-fordul most már Beka felé.
-Mindenhol ribizlik szaladgálnak.-sóhajt egyet.-És mind hülye, mint a segg.-folytatja, mire felnevetek.
-És milyen Bexinek lenni?-kérdez meg engem.
-Van egy pasim. Sosem gondoltam, hogy lesz valaha.-vonok vállat kelletlenül.-És egy patkány ex pasim és magamnak vagyok az az exe.-folytatom a gondolatmenetet.
-Teliholdkor véletlen nem fogtok visszaváltozni?-érdeklődik, mire összenézünk és elnevetjük magunkat.-Vagy vérfarkassá! Az még jobb lenne!
ESTÁS LEYENDO
Utóirat: Fordulj fel! [Bexi ff.] Befejezett
FanficMinden a liftben kezdődött és az esőben ért véget...