*Jungkook'dan*
Jeon minik Jeon
Hyungniimm bugün sen ve ben birşeyler yapmaya ne dersin ??
Taehyungie
Haa dünki olay yüzünden kendimi affettirmeye çalışıyorum desene şuna
Jeon minik Jeon
Hayır sana hala kızgınım
Taehyungie
Tam tersi olmalı o Jungkook alt tarafı iki kız numaramı istedi diye tokat atıp birşey demeden ayrıldın ve tüm gün hiçbir aramama ve mesajlarıma bakmadın size geldiğim de ise annenin saçma evlendirme merasimlerini dinledim
Jeon minik Jeon
Saçma mı ? Baksana Taehyung o an aslında o kızlara sevgilimin numarası sizde niye olsun ki diyecektim ama sen lafa atladın hemen ben artık bizi tanıtıp ilerlemek isterken yaptığına gel bu kadar bencilken ahhhh boşversene !!!!!!!!!!
Taehyungie görüldü bıraktı *
Jeon minik Jeon çevrimdışı
Taehyungie çevrimdışı
-
Onu asla anlamıyorum koca kafalı yastık surat !
Bir sinirli olduğum yerden kalkıp annemin yanına gittim ve :
"Ben dışarı çıkıyorum." dedim o ise :
"Jungkook, Taehyung'u ikna et ve ona ayarladığım randevuya gitsin harika birini buldum annecim arkadaşı olarak onun kısmetini sağlayalım Kookie !"
Arkadaş...
Olanların üstüne buda herhalde tatlıydı gayet sakin ve ciddi bir ton ile :
"Anne Taehyung ve arkadaşlarım için artık birisini bulmayı bırak onlar istese zaten bulur ayrıca ne bu kız bulup evlendirme çabaları ?"
"Erkek mi olacaktı ?"
Annemin dediği ile şaşırsamda gülümseyip :
"Belki gay veya bisex olabilirler insanlara saygı duymayı öğren ve o saçma sapan arkadaş çevreni de değiştir o lanet koca karıları benzemeye başladın koduğumun aptal homofibikleri." cümlemin sonuna geldiğim de annem şaşkınlık ile bana bakıyordu ve olanlara bende şaşırmıştım annem ise :
"Eğer o aptal sapıklara saygı duyuyorsan veya destekliyorsan çık git bir daha gelme sapık yetiştirmek istemiyorum bu evde." dediği ile yerimden kımıldayıp :
"Elvada o zaman." dediğim ile arkamdan "Jungkook !" diye bağırdığını da duysam bozmayıp Jimin'i aradım.
"Alo"
"Akşam napıyorsun Jimin-ssi ?"
"Akşam Yoongi ile araba yarışına gideceğim Kookie Taehyung'da orada olacakmış."
"Araba yarışında Yoongi ve Tae sürücü mü olacak ?"
"Aynen öyle çok havalı böyle yanları olduklarını bilmiyordum ve ayrıca Tae ile ne oldu ?"
"Bir şey yok sabah tartıştık biraz ve ayrıca bir kaç gün sizde kalabilir miyim ?"
"Hey sormana bile gerek yok da birşey mi oldu evde ?"
"Buluşunca anlatırım saat kaçta orada olmam gerek ?"
"Saat akşam dokuz gibi başlayacak sekizde atacağım konuma gel."
"Tamamdır görüşürüz."
"Görüşürüz Kookie."
Jimin ile olan konuşmama son verdim ve malum akşam için evden kıyafet alamadığım için mağazalara doğru adımlandım...
*Jungkook'un mekana adımlandığı andan sonrası*
Çok cesur bir kombin yapmıştım ve eminim ki burada ki herkes kız olduğumu sanıyordur.
Altıma giydiğim sarı mini etek ve dizime gelecek olan beyaz uzun çoraplar ayakkabı olarak giydiğim siyah soft ayakkabılar, üstüme gelirsek beyaz hırka gibi duran ama ortada duran ipi bağladığından birleşen bol dekolteli crop tarzı şey...
Saçlarımı ise 6 7 aydır uzattığım için kulağımdan bir parmak aşağıdaydı ve ortadan ikiye ayırmıştım yüzüme de hafif bir makyaj yapmıştım şuan feminen Jeon olarak dışarıdaydım ve bu özgürlük mükemmel hissettiriyordu !
Alana girdiğim andan beri bütün gözler bendeydi ve bazı abazalar laf da atıyordu onları duymaksızın kendimden emin bir şekilde Jiminleri aramaya devam ettim ve sonunda onları bulmuştum.
Jimin ve Yoongi bir arabaya yaslanmış flört ediyordu Jimin'e baktığımda gerçekten çok güzeldi...
Gülümseyerek onların yanına ilerlemeye başladım ve tam varacağım sırada kolumun tutulup çekilmesi ile birisine yapışmıştım ve burnum biraz acımıştı gözlerimi açtığım da ise tam olarak o kişinin göğsüne doğru yapışmıştım ve bu korkutucuydu...
O kişinin yüzüne baktığımda ise yüzüme doğru öpecek gibi gelmesi yüzünden geri çekildim hemen ve :
"Ne yaptığını sanıyorsun ?" demiştim o ise :
"Üzgünüm hayatımda hiç bu kadar güzel bir erkek görmediğim için biran ne yapacağımı bilemedim ve ben Hyunjin memnun oldum güzel bacak." lafını bitirmesi bacaklarıma dikmişti gözlerini hissettiğim sinir ile tam konuşacak iken Taehyung'un aniden Hyunjin isimli adama yumruk atması ile şaşırmıştım.
"Sen kimin erkek arkadaşına asılıyorsun ?!" deyip bağırmıştı ve bana bakıp süzmüştü beni ardından kolumdan tutup götürmüştü bir ara sokak bir yere ve :
"Ne yaptın sen ?" diyebilmiştim o ise :
"Olması gerekenden biraz azını sen ne yaptığını sanıyorsun ?" sözünün bitmesi ile iki elini etrafıma koyup yüzüme eğilmişti :
"Kendimi savunabilirim."
"Cilve yaparak mı ?" duyduğum şey ile tokatı yapıştırmıştım yüzüne.
"Bu iki oldu Taehyung bizi umursamayarak davranıyorsun sen kim oluyorsun pardon kimsin bizi bitiriyorsun hesap ver bana ?" dediğim ile bana dönmüştü :
"Olanlar için seni alıp buraya getirecektim ve harika bir gün yaşatacaktım ama bir bakıyorum salak herifler var etrafında kıskandım Jeon ne yapacağımı bilemedim kıskandım." dediği şey ile dinen sinirim ve :
"Kırıldım kırdın." dediğim ile yüzüme daha da eğilerek :
"Çok tahrik ediciyken bugün daha bir tahrik ediyorken bence affedilmeyi hak ediyorum." dediği ile mutlu olmuştum ve kelebek olmuştum ama tavrımı bozmayıp kollarımı birbirine bağlayıp başka yere bakmıştım ardından beni hızla kucağına almıştı ve ellerini kalçama koymuştu.
"Barışmalıyız Jeon iki gündür seni doğru düzgün göremedim." dediği ile ona dönmüştüm ki o beni sertçe öpmeye başlamıştı daha fazla dayanamayıp aynı sertlikle karşılık verdim ve kollarımı boynuna dolamıştım.
Daha çok birbirimize olan özlemimizi giderecek iken Yoongi hyungun gelen sesi ile :
"Sonra öpüşün yarış var !" Taehyung'un kulağından tutmuştu ve götürmek istiyordu Taehyung beni yere bırakıp gözlerime bakmıştı gülümseyerek ardından Yoongi Hyung onu kulağından tutup yarış pistine götürdü Jimin ile ben ise kahkahalara başladık...
-
Umarım beğenirsiniz Millllleeeeet !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRIDE *TAEKOOK*
FanfictionÇıplak vücudum kırmızı saten çarşafların arasında saklanıyor çekilmekten ve emilmekten yorulmuş sertliğim dinleniyor bende bu sessizliği dinliyorum her şey çok güzel sen, ben, biz artık varoluşumuzu dinliyoruz ; Siyah havucu doğrarken ki havucu nazi...