Taehyung'dan
Jungkook onu öpmemin ardından hızlıca ceketini alıp, kalkmıştı ve bir hışımla kafeden çıkmıştı.
Onun bana sevimli gelen bu hareketine gülümsemiştim o an ama şimdi ise lanet ediyordum keşke kalkıp peşinden gitseydim...
Olanların ardından bana işten ayrıldığına dair bir mesaj atmıştı ve o çok değer verdiği kaykayını bile almaya arkadaşı Jimin'i göndermişti.
Olanlar için pişman mıydı yoksa çok mu utanıyordu bilmiyorum ama onun benimle en kısa zamanda yüzleşmesini sağlamam gerekiyordu.
Jungkook ve kendim hakkında olan düşünceleri bir kenara atıp lansman için olan hazırlanmama devam ettim.
Smokinimi zaten giymiştim ve şuanda evime gelen kuaför aracılığı saçlarımı yaptırıyordum.
Aynadan kendime baktığımda ise iyi göründüğüme emin olup kuaföre 'Bu kadar yeterli.' olduğunu belirten el hareketimi gösteriyorum oda komutum ile beraber eşyalarını toplayıp, çıkmıştı.
Onun ardından da SeokJin'in odaya girmesi ile gitmemiz gerektiğini anlamıştım...*İki saatin ardından*
Sıkıcı konuşmalar ve görüşmelerin beraberinde en sonunda elimde ki beyaz şarap ile kenarda bulunan bir koltukta oturmuştum ve ortamı gözlemleyip, Jeon Jungkook'u düşünüyordum.
Acaba onun yüzünü nasıl görmeye başarabilirdim vede bunu sonsuza kadar sağlayabilirdim.
Gözüm düşüncelerin beraberinde salması ile omzumda bir el hissetmem ile o kişiye dönmüştüm Korenin ünlü kanalı olan VTR'ın benimle röpörtaj yapmak istediğini söylemesi ile yerimden kalkıp röpörtaj yerine ilerledim ve gösterdikleri koltuğa oturup yanıma gelen sunucu ile selamlaştım.
Ardından canlı yayına başlamasına kalan sürenin söylenmesi ile hazır konuma geldim.
"3, 2, 1- kayıt !" denmesi ile sunucu hemen söze girmişti :
"Merhaba bayanlar ve baylar bugün ki konuğumuz fotoğrafçılık konusunda ün salmış ve birincilik koltuğunu iki yıldır koruyan, Kim Taehyung ile beraberiz." cümlesinin ardından tekrar söze girmişti :
"Ve ona bugün sizin onun hakkında merak ettiğiniz soruları soracağız ve ilk sorumuz ile başlıyoruz !" demesi ile gülümseyip ona döndüm ve soruyu dinlemeye başladım :
"Kariyerinize ilk adımınızı nasıl attınız ve ilham kaynağınız kim oldu ?" sorduğu soru ile bütün samimiyetim ile cevaplamaya başladım ve sıkıcı soruları ile ilgili halimin rolüne devam ettim...
*Yarım saat sonra*
"Peki bir ilişkiniz var mı ?" sorduğu soru ile aklıma Jeon gelmişti ve ben ister-istemez gülmüştüm bunu gören sunucu ise :
"Demek birisi var." demişti dediğine gülüp mikrofonu bana uzatması ile :
"Cevabını bekledigim biri var ve en kısa zaman da bana geri dönmesini istiyorum." demiştim.
Sunucu bu dediğime yalancıktan olduğunu fark ettiğim bir gülümseme bırakmıştı.
Ve ardından :
"Size en yakın zamanda cevap vermesi dileği ile röpörtajınız için teşekkür ederiz." söyledikleri ile selam verip oradan ayrıldım, ayrılmam üzerinden bir kaç dakika sonra gelen telefon bildirimi ile telefonumu cebimden çıkarttım gelen mesaj ile de yüzümde büyük bir gülümseme oluşmuştu.
[ Jungkook X Taehyung ]
Tavşan Suratlı
Immmmm Hyungnim işe geri dönebilir miyim ?
Bir lütfen değil beş lütfen 🐘😾🐰-
Kıyameti Selamet Millet !
Umarım begenirsiniz sağlıcakla kalın ve dikkat edin !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRIDE *TAEKOOK*
FanfictionÇıplak vücudum kırmızı saten çarşafların arasında saklanıyor çekilmekten ve emilmekten yorulmuş sertliğim dinleniyor bende bu sessizliği dinliyorum her şey çok güzel sen, ben, biz artık varoluşumuzu dinliyoruz ; Siyah havucu doğrarken ki havucu nazi...