*Yoongi'den*
Jimin'in evinin önüne gelip, kapının önüne bağdaş kurup oturalığı tam olarak yarım saat olmuştu zile basmak için çok kararsızdım ona o gün olanları sormadan bağırıp çağırmıştım ve şimdi yüzsüz gibi gelmiş kapısının dibinde oturuyordum.
Her şeyi boş verip ayağa kalktım ve zile iki ker bastım o an o kadar uzun gelmişti ki zilin evde ki yankısını bile detaylıca anlamıştım.
Zile basmamın ardından bir kere daha basacaktım ki kapı açılmıştı sertçe anın verdiği şok ile şaşırmışken Jimin'inin bana sıkıca sarılıp ve ağlaması ile kendimi daha kötü hissetmiştim.
Şiddetli bir şekilde ağlarken bir yandan konuşmaya başlamıştı, Jimin :
"Gerçekten hepsini isteyerek yapmadım gerçekten böyle bir şey yapmadım Yoongi seni çokça seviyorum bu yüzden lütfen yalvarıyorum beni bırakma lüt-" sözünü bitirmesine izin vermeden ellerimi yanaklarına koyup sertçe öpmüştüm.
Sonrasında ise ayrılıp :
"Senin bir suçun olmadığını biliyorum bu yüzden içeriye geçelim ve sakince bana olanları anlat olur mu ?" dediklerime karşı kafasını salladı ve beraber odasına doğru gittik.
Ardından ise ikimiz de odasından bir köşeye oturduk şimdi ise Jimin ağzına aralamıştı ve bende onu dikkatlice dinlemeye başlamıştım...
*Yirmi üç dakika sonra*
"Bunları bana neden en başında anlatmadın ?" -Yoongi
"Korktum eski halim herşeyi geride bıraktığımı düşünmüştüm ama yanılmışım." -Jimin
Onu kendime çekip sıkıca sarıldım ve :
"Bundan sonra bana herşeyi anlatki böyle kötü şeyler yaşamalıyım." dediğime karşılık başını sallamıştı.
Onu kendimden uzaklaştırıp yüzüne baktım ve :
"Şimdi bir duşa gir akşam dışarı çıkarız ve istediğin şeyleri yaparız olur mu ?" dediğime itiraz etmeyip banyoya doğru ilerledi ve bende ardından elime telefonu aldım.
YoongiMin
Gece saat iki de hazır olun.
Felix
Bir sorun mu var ?
YoongiMin
Gece öğrenirsin yanına bir kaç kişiyi daha al sonra ismini söyleyeceğim okuldan bir çocuğa haber verin.
Felix
Yoongi işleri neden zorlaştırıyorsun ?
YoongiMin
Ne yani tek kişiye bir sürü kişi gidecek değilim adabında oynayalım.
Felix
Peki ısrar yok gece iki de. *Görüldü*
-
Kıyameti Selamet Millet !
Umarım iyisinizdir uzun bir aradan sonra tekrar bölüm attım umarım çokça beğenirsiniz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRIDE *TAEKOOK*
FanfictionÇıplak vücudum kırmızı saten çarşafların arasında saklanıyor çekilmekten ve emilmekten yorulmuş sertliğim dinleniyor bende bu sessizliği dinliyorum her şey çok güzel sen, ben, biz artık varoluşumuzu dinliyoruz ; Siyah havucu doğrarken ki havucu nazi...