*düşünmeden*

957 86 39
                                    

Taehyung'dan

Lansman'da verdiğim onca röpörtaj ile yoğunluğum bir hayli çoktu ama Namjoon'un sayesinde işlerimi ona kilitleyip eve uyumak için gitmiştim ve şuan bir hayli dinçtim.

Jungkook'un da yanıma asistan olarak geri döneceği için mutluydum o yüzden zevk dansımı yaparak lavaboya ilerledim ve traş köpüğünü bir elim sıkarak diğer elimle beraber yüzüme yaymaya başladım.

Telefona gelen ani bir bildirim sesi duymam ile de ellerimi yıkayıp, kuruladım ve telefonu elime alıp gelen mesaja tıkladım.

[ Taehyung X Jungkook ]

Tavşan Suratlı
HYUNGNİM HYUNGNİM !

Kaplancık Suratlı
Efendim Jungkook-ah
Bir sorun mu var ?

Tavşan Suratlı
Bugün tabi ki sorumluluk sahibi bir insan gibi işe geleceğim ve istediğin veya lazım olan herhangi bir şey var mı sormak istedim !
Şey var mı ki Hyungnim ?

Kaplancık Suratlı
Istediğim bir şey yok bebeğim kendini getirsen yeter.
Ve bugün dükkana değil başka bir yere gideceğiz bu yüzden seni ben alacağım sadece bekle tamam mı ?

Tavşan Suratlı
Tamamdır hyungnim bekliyor olacağım!👻🐰

Tavşan Suratlı çevrimdışı
Kaplancık Suratlı çevrimdışı

Jungkook ile olan tatlı konuşmamız ile hızlıca hazırlanmaya başladım ve traş ve benzeri şeyleri halledip sıfır kollu T-shirt'ümü giydim ardından da fazla dar olmayan siyah pantolonumu giydim ayakkabı olarak sportif bir ayakkabı giydikten sonra sırt çantama sprey boyalar ile gerekli eşyaları alıp evden çıktım ve arabama ilerleyip çantayı arka koltuğa attıktan sonra arabayı çalıştırıp bebeğimin evine doğru sürmeye başladım...

*Yarım saat sonra*

Arabayı durdurup bana doğru gülümseyerek gelen Jeon'u görmem ile bende gülümseyip :

"Hazırsan gidelim mi ?" diye sordum o ise :

"E-evet hazırım her şey tamam." demesinden sonra onu ön koltukta yanıma oturttum kendimde olmam gereken yere geçtikten sonra arabayı çalıştırıp sürmeye başladım.

"Hyungnim nereye gidiyoruz ?"
sorduğu soru ile yola odaklanmış gözlerimi ona çevirip :

"SeokJin hasta olduğu için sahil kenarında olan bir duvarda çalışma yapacağız kısacası grafiti yapacağız." dediğim şeyler ile gülümseyip önüne döndü ve bende onu inceleme fırsatını elime geçirdim.

Üstünde benim aksime beyaz bir kısa kollu T-shirt vardı ve onu hafif bol olan pantolonunun içine sokmuştu ayakkabı olarak kırmızı bir converse, dudaklarında vişneli olduğunu düşündüğüm bir parlatıcı.

Ne muhteşem...

*İki buçuk saat sonra*

"Jungkook-ah yeşil spreyi verir misin ?" Jungkook istediğim şeyi hemen çantamdan çıkartıp verdiğinde son dokunuş ile grafiti tamamlanmıştı ve mükenmel gözüküyordu sadece son olarak üstüne parlatıcı çektirmek gerekiyordu.

"Taehyung bunu benim yapmamı ister misin ?" Jungkook'un sorduğu soru ile zaten şaşırırken birde ismimle hitap etmesine şaşırmıştım.

PRIDE *TAEKOOK*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin