*gerçekler namına*

1.6K 144 21
                                    

Jungkook'dan

"Jimin-ssi beni dinliyor musun ?!"

Olanları en yakın arkadaşıma anlatmazsam kesinlikle olmaz değil mi sonuçta ?

"Hey Jungkook yarım saattir sesini şekilden şekilde sokup bağırıyorsun ve telefonu bir yakınlaştırıp, bir uzaklaştırmaktan elim ağrıdı, ayrıca hala kimden bahsettiğini bilmiyorum !"

Sonunu bağırarak söylemesi ile tırsmış bir şekilde elimde ki telefona baktım ve ardından tekrar :

"Kimden bahsedebilirim cidden bu kadar heyecanlı tabii ki Taehyung'dan bahsediyorum."

Tamam belki kabul edebilirim Jimin'i yarım saat önce aramıştım ve konuşmasına izin vermeden söze başlayıp dün hakkında her şeyi detaylı ve altını çize çize anlatmıştım ama Taehyung'un ismini söylememiştim.

Ama ne yapabilirim ismini her söylediğim de veya duyduğumda hatta her ima edildiğinde heyecanlanıp aptalca sırıtıyorum !

"Hey Jungkook-ah iyi misin sustun ?"

Daldığımı fark edip, Jimin'le konuşmaya devam ettim :

"Jimin-ssi ben ona telefon numaramı verdim ama o bana vermedi bu ne demek oluyor ?"

Acaba unutmuş muydu vermeyi ?

"Haa şimdi anladım telefon numaranı verdiğin kişi Taehyung özür dilerim bir an escort oldun sandım."

Tanrı'm bana Jimin ile arkadaş olmak gibi bir salaklığı neden yaptırdın.

"Jimin acaba dayak mı istiyorsun ?!"

"Ne yapabilirim yarım saattir 'Telefon numarasını verdi ama ona ben vermedim.' diyip bağırıyorsun !"

Belki azıcık miniminnacık haklı olabilirdi.

"Her neyse sana numarasını verdikten sonra bir şey dedi mi ?"

Kısa süreli düşünmemin ardından :

"Hayır ikimizide birbirimize 'İyi geceler.' dedik sonra o gitti bende eve girdim."

Jimin mırıldanarak bir şeyler söylemişti ama anlamamıştım o yüzden :

"Ne düşünüyorsun Jimin-ssi lüğütfen benimle paylaş."

Galiba salaktım.

"Senin onu aramanı bekliyor Jungkook-ah."

Bu çok mantıklı ama utanırım ki ben.

"Wuah ben bunu cidden düşünmemiştim ama yapamam ki."

Jimin'in sinirli nefes alış verişlerini duyduktan sonra onun bir civciv misali sesi ile :

"Her gün senin aşkı ilanları dinleyemem Jungkook git ara !"

Jimin'e 'İstismardan' dolaylı tazminat davası açacağımı aklıma yazıp :

"Peki."

Dedikten sonra telefonu yüzüne kapatıp, yatağımın üstüne attım ve düşünmeye başladım.

Acaba arasam ne olurdu yada mesaj atmalıydım.

Ararsam utançtan konuşamazdım yada manyakça konuşurdum.

En iyisi mesaj atmaktı bence.

Yatağıma gidip oturdum ve elime telefonumu alıp 'Mesajlar' bölümüne girdim ardından 'Taehyung' isimli numaraya basıp 'Mesajlar' bölümüne girdim.

Ne yazmalıydım acaba 'Merhaba' yada 'Selam' ne yazmalıydım yağaaaaaağağağağağ.

Sakin ol Jungkook başarabilirsin sen Jeon Jungkook'sun !

Özgüvenli bir şekilde telefonu tutup yazmaya başladım.

[ Taehyung X Jungkook ]

+82*********

Ah şey... Merhaba Hyung !

Taehyung

Merhaba Jungkook-ah nasılsın ?

+82*********

İyiyim Hyung umarım rahatsız etmiyorum sen nasılsın ?

Taehyung

Kesinlikle rahatsız etmiyorsun ve iyiyim ayrıca.

Taehyung

Neler yapıyorsun peki tatildesiniz ?

'+82*********' telefon numarasını 'Tavşan Suratlı' diye kaydettin Taehyung!

Tavşan Suratlı

Evet ama tatil olsa da ders çalışmalıyım bu sene üniversite sınavına gireceğim.

Tavşan Suratlı

Ama benden değil senden konuşalım Hyung senin hakkın da merak ettiğim çok soru var !

Tavşan Suratlı

Ama tabii ki istersen seni rahatsız etmesse birde.

'Taehyung' isimli numarayı 'Kaplancık Suratlı' diye kaydettin Jungkook !

Kaplancık Suratlı

Sorabilirsin elbette ben de seninle kaynaşmak isterim.

Kaplancık Suratlı

|Bu dediğimi umarım yanlış yerlere çekersin.

Tavşan Suratlı

Kendine ait bir dükkanın var gördüğüm kadarıyla orada ne yapıyorsun Hyung ?

Kaplancık Suratlı

Üniversiteden fotoğrafçılık bölümünden mezun oldum ve o dükkanda da fotoğraf çeliyorum ayrıcalıklı olarak montaj da yapıyorum Jungkook-ah.

Tavşan Suratlı

Wuah çok havalısın Hyungnim !

Tavşan Suratlı

Etrafında bir sürü kadın olmalı.

Kaplancık Suratlı

Evet oluyor ama benimle konuştuktan sonra kayboluyorlar.

Tavşan Suratlı

NEDEN Kİ ?!

Tavşan Suratlı

Hyung benimi kandırıyorsun seninle konuştuktan sonra daha da yakınlaşmalılar !

Kaplancık Suratlı

Jungkook-ah ben eşcinselim.

Tavşan Suratlı çevrimdışı

Kaplancık Suratlı

Sevimli geri dönününce lütfen Hyungnimine sosyal medya hesabını ver Jungkook-ah !

Kaplancık Suratlı çevrimdışı

-

Kıyameti Selamet Millet !

Umarım beğenirsiniz, sağlıcakla kalın ve kendinize dikkat edin !

PRIDE *TAEKOOK*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin