*silkeyim gereksizleri*

893 73 8
                                    

Jungkook'dan

Ah başım,
Ah miğdem,
Ah popişim...
Bir dakika popişim acıyor ve miğdem ile başım ağrıyor !

Kesin o şeyler olurken içimde şaha kalktı !

Taehyung'un yatağından hızlıca kalkıp aynanın önüne geçtim ve kendimi incelemeye başladım.

Saçım, başım birbirine girmiş gözlerim şişmişti.

Ah Jungkook, Ah Jungkook hormonlarını neden kendine saklayamazsın ki neden yaşının verdiği olgunluğuda bir yandan alamazsın !

İçimden kendi kendime olan söylenmeme devam edecekken gelen telefon bildirimi ile hemen yatağa atlayıp elime telefonu aldım ve tuş kilidini girip kaplancık beyin mesajının üstüne tıkladım.

[Taehyung X Jungkook ]

Kaplancık Suratlı
Jeon bebek Jeon uyandın mı güzelim ?

Tavşan Suratlı
Bshsbsuhsush uyanmamam için bir sebep mi var
İlâhi Hyungnim çok komiksin dhbdhshshsjsnjsjshshshshshushs

Kaplancık Suratlı
Hmm demek öyle komik olan şeyleri yatakta da gösterdiğimi düşünüyor musun ?

Tavşan Suratlı
Efebdim ¿

Kaplancık Suratlı
Hiç hadi geç kalma sevgilimsin diye sana işte ayrıcalık tanımam giyin ve gel

Tavşan Suratlı
Peki PATRON !👯‍♂️👯‍♂️👯‍♂️

Kaplancık Suratlı 'Tavşan Suratlı' adlı kişinin adını '👯‍♂️Jeon minik Jeon 👯‍♂️' olarak değiştirdi !

Tavşan Suratlı 'Kaplancık Suratlı' adlı kişinin adını '💜🦄Taehyungie' olarak değiştirdi !

👯‍♂️Jeon minik Jeon 👯‍♂️çevrimdışı

💜🦄Taehyungie çevrimdışı

Taehyung'un dediği gibi hemen kıyafetlerime ilerledim ama gelen kötü koku ile yüzümü ekşitip mecburi olarak Taehyung'un dolabına ilerledim ve hızlıca kapağını açıp bakınmaya başladım.

Ve aklıma gelen 'Bunlar sayesinde Hyungnime benzeyebilirim.' fikri ile hemen üstüme onun olan kıyafetlerden, sıfır kol bir beyaz T-shirt ile altına mavi kot bol paça olan bir pantolon aldım ve giydim ve tabiki T-shirt'ü içime soktum.

Hızlıca lavaboya ilerleyip aynanın karşısında durdum ve saçımı fön makinesi ile yana yatırıp dudaklarıma parlatıcı sürdüm ve lavabodan çıkıp elime çantamı alıp eşyalarımı kontrol ettikten sonra kırmızı converselerimi giyip evden çıktım.

*Yarım saat sonra*

Kaykayım evde, babamın arabasının nerede olduğunu bilmediğim için halk otobüsü ile gelmiştim ve sonunda çalıştığım yere varmıştım.

Kapının önüne geldiğimde ise hızlıca kapıyı açıp içeri girdim ve kapının hemen üstündeki zilin çalması ile herkesin gözleri bana dönmüştü.

Taehyung gibi havalı olmaya çalışarak umursamamakta çalıştım ve yanıma gelen Namjoon ile gülümsemiştim.

O ise beni süzüp :
"Sen Taehyung'un klonu olmalısın dostum merhaba." demişti ve bende onun bu dediğine gülerken hemen cevap olarak :

"İmkanlar bunu sağladı diyelim ve sende bana Taehyung nerede onu söyle Namjoon-ssi hmm bence gayet adaletli !" diye birazcık yüksek sesle ve elimi yumruk yapıp önümden geçirdiğim için Namjoon gülüyordu.

Ve sonradan gülmesini kesip :
"Davranışların Jungkook gibi o yüzden beni kandıramazsın ve Taehyung odasında." lafını bitirip hemen yanımdan ayrıldı koşarak ve bende hızlıca Taehyung'un odasına ilerleyip kapısını çaldığımda içeriden 'Gel' sesini duymam ile içeri girdim ve kapıyı kapattım ardından ıceri doru adımlayıp durdum.

Taehyung elinde ki belgelere bakmayı kesip bana baktığında o hariç her yere bakıyordum ve o kalın bir yandan da boğuk sesini duymuştum :

"Kıyafetlerim... yakışmış Jungkook." dediği ile heyecanla ona dönüp, bütün dişlerimi göstererek :
"Gerçekten mi ?" diye sormuştum o ise bu halime gülüp ayağa kalkmıştı ve saçlarımı eli ile karıştırıp az olan boy farkımızdan eğildi ve gözlerime bakarak :

"Dün geceyi hatırlıyor musun ?" diye sormuştu elim ile ensemi kaşırken cevap vereceğim sırada sesler duymam ile durdum :

"Ne dedi söylesene balçık surat ?"

"Dün gece abayı yakmışlar mı bunlar ?"

"Patron çalışan fantezisi istiyorum Tanrım lütfen."

Şaplak sesi ve :
"Salak benden başka Tanrı mı var seni mahluk !"

Duyduğumuz sesler ile Taehyung ve bende onlara dönmüştük kapıda olan Namjoon, SeokJin ve Yoongi Hyung ise hala aralarında tartışıyordu ve bizi fark etmemişlerdi.

Taehyung ise hafif yüksek sesi ile :
"Bir dün geceyi hatırlıyor musun diye sordum,
İki hayır dün abayı yakmadık,
Üç evet öyle bir fantezi bende istiyorum
Dört SeokJin ortalıkta papaz gibi dolaşmaktan vazgeç." sonunu gülerek söylemesi ile bende sırıtmıştım ve bir yandan söylediği cevapların hesabını soracağım sırada telefonuma gelen bildirim ile hemen telefonumu almak için çantama ilerledim.

Ve telefonumu elime alınca gelen mesaj ile yüzümün düşmesine engel olamadım.

[ Baekhyun X Jungkook ]

Baekhyun
Zaman geçiyor Jungkook
Tik tak tik tak !

-

Kıyameti Selamet Millet !

Umarım begenirsiniz sağlıcakla kalın ve dikkat edin !

PRIDE *TAEKOOK*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin