#14 Deel A

1.1K 34 3
                                    

POV Niall

Louis parkeert de auto en we lopen naar de studio. "welk nummers gaan we vandaag opnemen?" Vraag ik "euhmm, wacht in zoek er blaadje wel even op" zegt Liam "Ah jullie zijn er al mooizo! Vandaag doen we de nummers steal My Girl en 18" zegt Simon "gevonden!" roept Liam "haha Simon is er al Liam" zegt Zayn "oh Hooooi Simon" " zo zijn jullie hyper ofzo?" Vraagt Simon "jaaa we hebben een verassing voor Floor en Charlotte" zegt Harry "okey dan, nou hup stemmen opwarmen dan begint Zayn als eerste met opnemen oke?" "okey"

POV Floor

"De tijd is om lever jullie toets blaadjes maar in en verder zie ik jullie vanmiddag het laaste uur, dan krijgen jullie gelijk de cijvers" zeg meneer. Charlotte en ik lopen het lokaal uit. "Welke les hebben we nu" vraagt Charlotte "muziek" "het zal me benieuwen" zegt Charlotte. We lopen door naar het muziek lokaal. "Oke klas ga maar zitten. Ik vind dat het vorige hoofdstuk heel erg goed ging, het thema zang. Nu gaan er over op het thema instrumenten en gevoel. Pak allemaal maar een gitaar en bladzijde 23 van je boek" zegt meneer Note. "pffiew ik dacht even dat we moesten zingen" fluister ik naar Charlotte. "Gelukkig niet nee" Lach ik.

POV Charlotte

"Nou wie kan hier al gitaar spelen?" Vraagt meneer Note. Een paar mensen steken hun hand op en ik besluit ook maar om mijn hand op te steken, kan geen kwaad toch? "Euhmm Charlotte wil jij dit liedje eens proberen te spelen?" Vraagt meneer Note "welk liedje?" "Euhmm Stay Strong van Floor & Charlotte, dat vinden veel mensen leuk hier op school dus, wil je proberen?" Ik slik en kijk Floor hulpzoekend aan. "hier zijn de noten" meneer Note loopt naar me toe en geeft me een blaadje met de noten. "Is er iets mis?" Vraagt meneer "oh euhm nee hoor" zeg ik "nou ga maar voor in de klas op de kruk zitten en speel maar" "oke" Ik loop naar voren en ga op de kruk zitten. Ik begin de eerste noten te spelen....

"Prachtig heel erg mooi! Ik geef je er vast een cijver voor dan hoef je dat niet meer te doen, je krijgt een 9, super!" Zegt meneer Note "bedankt" en ik loop weer terug naar mijn plek.

Eindelijk zijn we vrij ik heb een 7,5 voor mijn toets en Floor heeft een 7,8 hoe het komt weten we niet maar we zijn er heel erg blij mee, bijna de hele klas had een onvoldoende behalve wij. nerdjes hahaha. "Kom snel naar huis dan komen de jongens er ook aan" zegt Floor "jaaa wat zou de verassing zijn?" "Geen idee we komen er vast snel achter" zegt Floor

We fietsen de oprid op en Floor wil de deur open maken maar ik hou haar tegen. "wat is er?" Vraagt Floor "het is veel leuker als we aanbellen want dan moet iemand moeite doen om op te staan snap je?" "Oooh hahah okey dan" en Floor belt aan. Niall doet de deur open. "FLOOR" roept Niall "NIALL" roept Floor en ze geven elkaar een knuffel en een kus "ook hallo Niall" lach ik "ZUSSIE" roept Niall nu ook blij "BROERTJE" lach ik "Hah kom snel binnen" "zo wat is de verassing nou?" "Nou we gaan eerst gezellig shoppen en dan gaan we naar een heel erg leuk Chick restaurant dus daarvoor moeten Jullie ook leuke kleding shoppen" zegt Liam "yeeeesss" roepen Floor en ik tegelijkertijd "eeeeeeeenn" zegt Niall "en wat?" "Jullie gaan je eerste videoclip opnemen morgen ochtend van het nummer Stay Strong!" "Aaaaaaa" gillen Floor en ik "dat dachten we al nou pak jullie tas en Lets Go!" Zegt Zayn

We zitten in de auto op weg naar de stad. Op de radio horen we het liedje Girl on fire, ik zit zachtjes mee te zingen. Opeens komt er een heel erg bekend liedje op wacht wat maar dat is "STAY STRONG" roep ik "JAAA dit is zoooo cool" roept Floor en we zingen allemaal lekker hard mee. "nou welke winkel eerst?" Vraagt Louis "euhmm die schattige daar" zegt Floor en wijst naar een klein schattig winkeltje. "okey dan" en we lopen er naar toe. "moet je dit jurkje eens zien Charlotte staat je vast leuk" roept Niall terwijl we al in de 7e winkel staan te kijken. "woaw ja! Ik ga hem gelijk passen" en loop de pashokjes in. Ik sta voor de spiegel, ik heb een zwart jurkje aan en op de borst staat een tijger geprint. "TADAA" roep ik "prachtig" zegt Niall "oke ik neem hem, nu nog een voor Floor" zeg ik "kijk Floor" zegt Harry "deze vind je vast leuk!" "Ja inderdaad ik ga hem passen" zegt Floor. Ze loopt de pashokjes in. "Nou is het goed?" Vraagt Floor terwijl ze het pashokje uitkomt "helemaal mooi" zegt Niall en geeft haar en kus. Ze heeft een schattig rosé jurk aan met een witte strik om haar middel. "kom nu afrekenen" We lopen de winkel uit. "Starbucks?" Vraagt Zayn "jaaaa" en we rennen naar binnen. Een paar mensen zitten ons raar aan te kijken maar wat maakt het uit niemand herkent ons want er zijn echt helemaal vermomt. Floor en ik hoefden ons niet te vermommen want we hadden onze 'schooloutfit' nog aan, de jongens daar in tegen hebben mutsen en nepsnorren op. "wat Willen jullie hebben?" Vraagt Harry "laat ons verassen" zeg ik "okey dan" en Harry gaat bestellen.

We lopen de Starbucks uit en gaan weer naar de auto. "omkleden en over 20 minuten weer hier beneden zijn dan kunnen we vertrekken" roept Liam "FLOOR" roep ik "JAA" "HULP NODIG" " IK KOM AL" roept Floor. "wat is er?" "kun je me opmaken en mijn haar doen ik weet echt niet wat in moet doen!" vraag ik "sure" antwoord Floor. En begint aan mijn haar te friemelen. "klaar" zegt Floor "ik doe mijn ogen op en bekijk mezelf in de spiegel. "wauw prachtig bedankt" "geen probleem" En ze loopt de kamer weer uit. Oke jurk nu aan doen, denk ik bij mezelf. Ik pak mijn jurk en natuurlijk kan ik weer niet bij de rits. Ik loop Niall zijn kamer en klop aan. "Niall kan je even helpen?" Niall doet de deur open en maakt een teken dat ik naar binnen mag komen. Ik spug even mijn tampasta uit mijn mond gebaard hij. "haha oke" Niall loopt naar de badkamer. "oke zussie wat moet ik doen?" "Mijn rits dicht doen, ik krijg hem niet dicht" "Natuurlijk" Grijnst hij "Dankje" zeg ik "je ziet er mooi uit zussie" zegt Niall en knuffelt me "jij ook Nialler" "Dankje" "kom nu naar beneden anders komen we nog telaat" lach ik.

We stappen de auto uit. Fijn regen. "kom rennen anders worden we kletsnat" zegt Niall. We rennen naar de overkant maar mijn schoen valt uit, ik hinkel terug. Wat niet een goed plan was want ik zie een auto telaat aankomen. "Aaaaw" gil ik "CHARLOTTE" gilt Niall. Niall rent naar me toe. "Niall. pijn. been. auw." zeg ik "rustig ademhalen Char alles komt goed Liam belt nu een ziekenwagen ik blijf bij je rustig" zegt Niall "Niall he-t l-uk-t ni-et" zeg ik "LIAM schiet op ze begint te hyperventileren!" Schreeuwt Zayn "Char nog even vol houden rustig ademhalen, alles komt goed....." wat Niall verder nog zegt hoor ik niet want het word langzaam zwart voor mijn ogen.

POV Niall

"Neeee Charlotte nog even volhouden!" Roep ik nog. Ik hoorde sirenes al de straat inkomen. "wat is er gebeurt?" Vraagt een ziekenbroeder. "aangereden" huil ik "rustig maar meneer het komt goed ze leeft nog, bent u familie?" "ja, tweelingbroer" "kom maar mee naar het ziekenhuis, stap maar achterin de ambulance" De heletijd hou ik Charlotte's hand vast, ik heb de jongens gebeld en ze komen er aan. We komen aan bij het ziekenhuis, ik loop snel achter de brancard aan. "hier moet u wachten meneer tot dat we haar onderzocht hebben, we komen zo snel mogelijk informatie geven" zegt een dokter. "maar.." probeer ik "sorry" en hij loopt weg. Zuchten laat ik me in de stoel vallen.

Ik wordt uit mijn gedachten gehaald door de jongens en Floor die binnen stormen. "Niall" roepen ze "ze is binnen we moeten wachten tot ze haar onderzocht hebben" huil ik. Meteen wordt ik in een groepsknuffel getrokken. Ik hoor dat er meerdere huilen. "het komt goed Stay Strong" zegt Liam.

Heeey
Dit is deel a van h 14 volgende deel komt eraan want dit wordt een langer hoofdstuk :)
Juultjepower

Music TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu