POV Charlotte
We rijden de straat in en niet veel later stopt de auto.. "kan iemand me mijn krukken aan geven?" Vraag ik. Naast mij zit Harry te grijnzen, "Harry stop dat maakt me bang" "nope" Harry kijkt naar Louis. "Harry wat bedoel je? Ooh tuurlijk.." Lacht Louis. Louis rent naar de deur en maakt hem open, Niall pakt mijn koffer van achter en ik.. "Harry nee niet doen.. je waagt het!" roep ik "jammer dan" en Harry tilt me op en rent maar binnen, "wel voorzichtig doen hé Hazza?" Roept Niall nog. Voor ik het weet lig ik op de bank. "nou dat viel wel mee toch?" "Nee" kreun ik.
"Ik heb honger" "Niall we hebben net nog gegeten!" "Jammer dan" zegt Niall en loopt naar de keuken. "Wacht ik heb een idee" zeg ik "wattan?" "Niall bel jij even Floor op?" "Euhh oke" "Liam hebben we Aardbeien en Bananen?" "Euhm ja, hoezo?" "Omdat ik een smootie ga maken samen met Floor en jullie vast gaan zwemmen in de tuin" "jaaa!" Roept Louis en rent al naar boven. "nou waar wachten jullie nog op? Trek je zwembroek aan!" "Okey" lachen ze. "hier zijn je krukken" zegt Liam "dankje Li" "Floor is al onderweg!" Roept Niall "mooizo!"
De rest van de jongens rennen ook de trap op en niet veel later hoor ik ze in het zwembad springen. "haaaallooooo!, ik ben er!" "Floooor hierzoooo" roep ik "hee hoe gaat het?" vraagt Floor "wel goed hoor, maar nog wel pijn" "balen" "jup, zullen we beginnen met de smootie's?" "Jaaah lekker" Ik pak mijn krukken van de grond en loop naar de keuken gevolgd door Floor. "heb je je bikini ook meegenomen?" "Ja, Niall zij al dat ik hem mee moest nemen" "okey, zullen we beginnen?" "Jap, waar liggen de aardbeien en de bananen?" "In de koelkast als het goed is" zeg ik. Floor loopt naar de koelkast toe en ik pak de mixer uit de kast. "woaw zo veel wortels heb ik nog nooit gezien!" Roept Floor "ja I know, Louis is er dol op" lach ik."Okey eerst de bananen in stukjes en ook de aardbeien zonder kroon in de mixer en dan doen we wel wat melk doorheen" "Okey" "zullen we voor de verrassing de rest van de meiden ook even bellen dan kunnen die ook meezwemmen!" Zeg ik "Jaaa!, ik bel ze wel even" zegt Floor
POV Floor
Perrie: hallo met perrie die zich nu erg verveeld.
Floor: heee pezz! Mooi dat je je nu verveeld want dan kom jij gezellig hiernaartoe en neem je bikini maar mee!Perrie: Okey dan en al onderweg! Is Zayn er ook? En is Charlotte al thuis?
Floor: Ohja ja Charlotte is thuis en Zayn is ook thuis maar dat is een verassing dat jullie komen want de rest van de meiden nodig ik ook uit, dus kom via de voordeur en klop even of het raam zodat de jongens de bel niet horen!
Perrie: haha mooizo! Okey zal ik doen tot zo!
Floor: byeee tot zo
Perrie: Doehgg
"Perrie komt er al aan!" Roep ik
"Mooizooo, nu de rest nog!" Ik zoek in mijn contacten en zoek Elenour op.
Elenour: Hoii met Met mevrouw Calder hier
Floor: hallo mevrouw Calder met Floor
Elenour: haha halloFloor: kom je ook naar ons en neem je je bikini mee?
Elenour: jaaaa dan zie ik Louis en Charlotte weer
Floor: Jup! En niet achterom komen maar door de voordeur want het is een verassing voor de boys, klop maar even op het raam als je er bent
Elenour: Okey gezellig, kom er zo aan
Floor: tot zo
Elenour: byee
"Ook Elenour komt eraan!" "Okeeey, nu Daniëlle nog!" Ik toets het nummer van Dani in en hij gaat al snel over.
Daniëlle: Dani hier
Floor: Hello Dani hoe gaat het?
Daniëlle: slecht ik verveel me
Floor: komt goed uit want jij kan hier komen, neem je bikini mee en kom maar door de voordeur als verassing voor de jongens en klop maar op het raam want anders horen ze het misschien
Daniëlle: Okey kom eraan
Floor: mooizo tot zo!
"Ook Dani komt eraan" "okey, pak jij vast even de melk?" "jahoor" zeg ik. "Ik zie pezz al aankomen ik doe even open hoor!" Zegt Charlotte en ze hinkelt naar de deur. Ik schut lachend mijn hoofd, wat een gek kind is het toch ik heb haar echt gemist. "hallooo" "hee pezz" zeg ik en geef haar een knuffel. "mag ik al naar Zayn toe?" Vraagt ze ongeduldig "nope pas als de rest er ook is" "nouuuu, waar zijn jullie eigenlijk mee bezig?" "Smootie " zegt Charlotte "jum" "ik zie Dani en Elenour al" "ik doe wel open" zegt Perrie. Als iedereen binnen is trekken Dani, Pezz en El hun bikini aan.
Charlotte en ik lopen naar buiten in onze bikini. "Smootie klaar!" Roept Charlotte en de jongens komen het zwembad al uit rennen. "lekker!" Roept Harry "mmmmh, jullie kunnen dit echt goed" zegt Niall en geeft mij een kus. "weten we toch" glimlach ik. Terwijl de jongens gaan liggen op de ligstoel wenk ik de meiden. "dat was heerlijk" zegt Louis "jup, maar ik mis iets" zegt Zayn "hoe bedoel je mis iets?" Vraagt Liam aan Zayn "pezz" zucht Zayn "wij missen ze ook" "dat weten wij ook" zegt Charlotte. De jongens kijken ons raar aan. "KOM MAAR!" Roep ik "AAAAHHH" gillen de meiden "pezz?" "El?" "Dani?" "GIRLS" roept Harry. Snel duiken ze het zwembad in. "ik heb je gemist" zegt Liam tegen Dani "ik jou ook"
Als we uitgezwommen zijn zitten we met ze'n allen in de woonkamer. "wat gaan we doen?" Vraagt Harry "geen idee" "ik weet wat" zegt Elenour "SLAAPPARTY!" Schreeuwt Louis "jaaaaa"
JE LEEST
Music Twins
FanfictionIk ben Charlotte Horan en ik ben 18 jaar. Mijn hobby's zijn voetballen en zingen. Ik ben de tweelingzus van Niall Horan, vroeger deden Niall en ik alles samen we kunnn elkaars gedachten lezen en we hebben onszelf gebarentaal aangeleerd. Ik heb Niall...