POV Niall
Er komt een zuster binnen lopen. "sorry oma Horan, zou ik u mogen vragen de kamer te verlaten? De tweeling moet nu echt gaan slapen" zegt Evi "ja Nartuurlijk, het bezoek uur was immers al voorbij" zegt oma "aaaw moet oma echt weg?" "Sorry Jane maar jullie moeten nu echt slapen" zegt de zuster "Doehg oma" oma loopt naar ze toe en geeft ze een kus. "daag meisjes" Ze loopt naar Charlotte toe "snel beter worden hé meisje" "we willen wel een keer oppassen op Jane en Sam als dat nodig is ze wonen toch heel dichtbij" zeg ik "dat zou fijn zijn hun ouders hebben het nu even moeilijk dus graag" zegt oma "hier is mijn telefoon nummer" "bedankt jongen" "daag" "Doehg"
"Sam, Jane! Zijn jullie nu eindelijk klaar" zegt Evi "jaaa" lachen Jane en Sam. "nou Weltrusten" "slaaplekker, zuster" zegt Sam "je mag wel gewoon Evi zeggen hoor dat doet iedereen" zegt Evi "slaaplekker Evi" zegt Jane "Weltrusten meisjes". Evi schuift het gordijn dicht en loopt naar ons toe. "ik haal even een pakje op dat jullie ouders gestuurd hebben" zegt Evi, en ze loopt de gang op. "huh" "kijk hier is het" en ze geeft ons een pakje. "wat is dat?" Vraag ik "geen idee moet je openmaken hé" lacht Evi, en ze wil weer weglopen. "nee wacht, kom blijf kijken" zeg ik "oke dan" Charlotte scheurt het papier van het pakje en maakt de doos open. "kijk Niall dat is een fotoboek van ons!" Lacht ze "sla het boek open dan!" Lach ik. Charlotte slaat de eerste bladzijde open. "aaaw" zegt Evi "dat ben jij met je eerste zonnebril" zegt Charlotte "ik was wel cool hoor" "tuurlijk" "aaww en die dan kijk Charlotte met een schattig mutsje" "aaaw" zegt Evi "waarom hebben pap en mam die opgestuurd?" "Weet ik veel moet je niet aan mij vragen, maar ben er wel heel blij mee" "ik ook maar toch raar" "ach leuk toch"
POV Charlotte
Evi is nadat we het fotoboek uithadden weer weggegaan want ze moest weer aan het werk. We liggen al een uur in bed maar ik kan nog steeds niet slapen, ik weet ook niet wat het is. Ik kijk naar Niall die zo te zien ook nog wakker is. "Niall?" "Ja?" "Wil je bij mij komen liggen ik kan echt niet slapen" "tuurlijk zussie dit bed licht ook niet bepaalt lekker" Niall kruipt uit zijn eigen bed en gaat vervolgens naast mij liggen. "trusten zusje" "sleep well brother" en ik voel nog een kus op mijn voorhoofd voordat ik in slaap val.
Ik word wakker van de zonnestralen die in mijn gezicht schijnen. Ik kijk naast me en zie dat Niall niet meer naast me licht. Ik kijk verder de kamer in en zie een gedouchte Niall aan komen lopen. "hee zussie, goedemorgen" Zegt Niall vrolijk. "Goedemorgen Niall" "hoe gaat het met je been?" "Super ik voel geen pijn nu" "mooizo" "ik ga even douchen" zeg ik "oke, dan haal ik vast het ontbijt" "oke" "moet ik nog ergens mee helpen?" Vraagt Niall een beetje nerveus "euhmm nee ik denk dat het wel lukt, maar zou je wel kunnen helpen met mijn plastic hoes?" Vraag ik lachend "oké, waar licht de hoes?" "In mijn nachtkastje" Niall loopt naar het nachtkastje toe en pakt de hoes. Ik wil opstaan om mijn handdoek en shampoo te pakken maar Niall houd me tegen. "wacht maar ik leg het wel klaar in de douch" ik kijk hem dankbaar aan. Niall komt het badkamertje weer uitgelopen en hebt me met mijn hoes om mijn been te doen, daarna tilt hij me op en zet hij me in de badkamer neer. "dankje" zeg ik "geen probleem, ik ga vast ontbijt halen" "oke tot zo" Als Niall de badkamer uit is kleed ik me uit, en ga ik onder de douch staan. Al snel voel ik de warme rustgevende stralen over mijn lichaam rollen.
Na een tijdje vind ik het wel genoeg en draai ik de kraan uit, en begin me aan te kleden. Ik zie dat Niall mijn zwarte voetbalbroekje en een neo roze t-shirt plus een neo kleurige snapback heeft klaar gelegd. Ik wil de badkamer uitlopen maar bedenk me dat ik mijn krukken niet bij me heb. "Niall kan je me even helpen? Ik ben mijn krukken vergeten!" "Kom al!" En 2 seconden later staat pakt Niall me op en legt me op bed. "zo en welke schoenen wil mevrouw aan?" Vraagt Niall met een Meisjesstem "de zwarte Old Stars pleas" grinnik ik. Hij pakt mijn Old Stars en geeft ze aan mij. "en nu eindelijk eten" zucht Niall. "haha""Charlotte!" Roept Jane "hallo" zeg ik blij "Niall!" Roept Sam "ook hallo" grinnikt Niall "waar komt die blijheid vandaan?" Vraag ik "WE MOGEN NAAR HUIS" roepen ze. Ik snap ook wel dat ze zo blij zijn na 5 maanden in het ziekenhuis liggen ben je best wel vrolijk als je naar huis mag. Niall en ik nemen Jane en Sam opschoot. "mag jij ook naar huis?" Vraagt Jane "ja" zegt Evi blij die net binnen komt lopen. "jij ook hallo" lach ik "dus mag ik naar huis?" Vraag ik "Jahoor vanmiddag mag je gaan tegelijk met Jane en Sam, Sam, Jane, jullie oma haalt jullie op en jullie blijven daar ook de rest van de week slapen, mama en papa moesten ergens naar toe" zegt Evi "oke" zeggen ze. Toch vraag ik me steeds af waarom hun ouders ze niet komen ophalen maar ik ben bang dat het niet een leuk andwoordt zal zijn en ik wil hun humeur niet verpesten dus zeg ik het niet.
POV Harry
Als ik me heb gedoucht, kleed ik me aan en loop naar beneden. "goedemorgen" zegt Liam "hey bro" "lekker geslapen?" "Jahoor, jij?" "Ook wel goed hoor, wil je een warm bolletje?" "Ja lekker" Liam loopt naar de keuken en komt met een mand vol warme bolletjes terug. "Goedemorgeeeeeen!" "LOUIS ik schrok me kapot!" Roep ik "haha sorry, lekker geslapen?" Vraagt Louis "Jahoor prima jij?" "Jupp" "Louis ook een bolletje?" "Jaaa". "hallo mensjes" "Hoii Zayn!" Roept Louis "hoe kun je zo vrolijk zijn als het s'ochtends vroeg is?" Vraagt Zayn slaperig "Charlotte komt vandaag thuis weten jullie nog?" "ohjaaa" zeg ik. Rustig eten we ons eten op.
"Harry! Je telefoon gaat!" Roept Liam "waar is mijn telefoon?" "ga op het geluid af!" Roept Louis "jongens kom op" "hier" zegt Zayn "dankje"Ik: Met Harry
Niall: Heee Harry met Niall
Ik: Hoii, hoe gaat het?
Niall: super! Charlotte mag naar huis vanmiddag dus komen jullie ons ophalen?
Ik: tuurlijk! Hoelaat?
Niall: kom maar om 3 uur
Ik: okey, zijn we er dan
Niall: Dankuu tot vanmiddag!
Ik: byee Nialler
Niall: doehgg
"Wie was dat?" Vraagt Zayn "Nialler, we gaan ze om 3 uur ophalen!" Zeg ik "okeeeeee" zegt Louis hyper "Louis wees eens rustig" grinnikt Liam "ja sorry ben gewoon blij" "dat is te zien" lach ik. "Perrie komt zo ook mensen" zegt Zayn "okey" Niet veel later gaat de bel. "ik ga!" Roept Louis "nee ik" "ik ga al" roep ik "nee ze is mijn vriendin" zegt Zayn
POV Zayn
"Nee ze is mijn vriendin" zeg ik. de jongens rennen al naar de bel, maar het gaat mis. "mensen we kunnen niet met ze'n drieën in één keer door de deur!" Roept Liam "bukken!" Roep ik "nee Zayn je gaat niet over ons heen springen!" Zegt Louis "ZAYN" "ik ga al" ik neem een aanloop en spring over ze heen naar de deur. "ZAYN" zegt Harry "Aaaauww, je been Louis!" Liam kijk uit" "aaaww" "love you to" lach ik. ik loop verder naar de deur en open het. "Heee Zayn" "Heee schat" "gewonnen?" lacht ze "Jaa" glimlach ik en geef haar een kus. "kom binnen"
POV Charlotte
"De jongens zijn er en oma Horan" zegt Evi "dank u wel voor ons beter maken" zegt Jane "geen probleem meisjes jullie verdienen het jullie hebben zegt zo Goes gevochten" lacht Evi en geeft ze een knuffel. "doehgg Eef" en geef haar een knuffel. "hier is mijn nummer kunnen we nog een keer afspreken" lach ik "doen we, doehg" "bye" zegt Evi
"Heb je mijn tas Niall?" "Jaa" "danku" met mijn krukken loop ik naar de uitgang. Ik zie de jongens al staan. "hey jongens" "Charlotte!" Roepen ze vrolijk "zullen we gaan?" "Jaa graag" zeg ik"Ohja er staat wel veel papz buiten" zegt Zayn "oke". Zayn heeft niks te veel gezegt want het staat buiten helemaal vol. "gewoon doorlopen" zegt Niall. ik knik, en dan begint het drama. "Charlotte hierzo!" "Wat is er gebeurt?" "Wiens schult is dit?" "Ben je aangereden?" "Heeft Niall dit gedaan?" Boos kijk ik op. "nee het gaat prima met me het was een ongeluk" zeg ik dankbaar kijkt Niall me aan en we lopen verder naar de auto. "op naar huis!" Schreeuwt Louis "jaa"
JE LEEST
Music Twins
FanfictionIk ben Charlotte Horan en ik ben 18 jaar. Mijn hobby's zijn voetballen en zingen. Ik ben de tweelingzus van Niall Horan, vroeger deden Niall en ik alles samen we kunnn elkaars gedachten lezen en we hebben onszelf gebarentaal aangeleerd. Ik heb Niall...