POV Charlotte
Ik hoor in de verte vrolijk gezang van 2 kinderstemmetjes ik probeer ernaar te luisteren. Het gaat over wakker worden. Als het afgelopen is hoor ik gegrinnik, maar die stem ken ik! Dat is de stem van Niall, ik open mijn ogen maar het licht is te vel. Toch probeer ik het nog een keer. "Yes i am wake up" "CHAR gelukkig je bent wakker!" roept Niall. Snel geeft Niall mij een knuffel, "oh ik heb je zo erg gemist" zegt Niall "ik jou ook hoor Niall het was zo vreemd ik kon jullie wel horen maar ik kon niet bewegen of antwoorden best wel vervelend dus" "ik haal wel een dokter" en Niall drukt op het rode knopje naast mijn bed. "zo en wie zijn jullie" vraag ik aan de meisjes tweeling voor mij "Sam" "Jane" "ik ben Charlotte" Ik kijk naar mijn haar, het is ondertussen al weer bruin geworden. "Charlotte Horan" "mogen we op de foto met jullie?" Vragen ze verlegen "tuurlijk mag dat maar na dat de dokter langs is geweest" ze knikken braaf en de dokter komt al naar binnen lopen/gerend "Ah Charlotte wat fijn dat je wakker bent hoe voel je je?" "Goed alleen mijn been zo te zien niet en ik heb ook een beetje hoofdpijn" zeg ik "oké, je hebt je been gebroken en je hebt een lichte hersenschudding gehad. Je hebt door het ongeluk veel bloed verloren maar uw broer heeft u zijn bloed gedoneerd, als dat niet was gebeurd was u er waarschijnlijk niet meer" zegt de dokter "wow, Niall wat-hoe.." "alles voor jou sister" "Niall hoe kan ik je bedanken?" "Je hoeft me niet te bedanken" snel geef ik heb een kus op zijn wang en een knuffel. "bedankt broertje" "geen dank zusje" "zou ik u mogen onderzoeken, om te kijken of alles in order is?" Vraagt de dokter "sure" De tweeling springen van mijn bed af en klimmen weer op hun eigen bedjes.
POV Niall
Als Charlotte de kamer uit is gereden voor wat testjes bel ik de jongens even.
Liam: he Niall
Ik : hee Liam, ik en goed nieuws!
Liam: echt?
Ik: ja! Charlotte is wakker!
Liam: echt? We komen er meteen aan!
Ik: okey! Neem ook vast wat kleding van Charlotte mee!
Liam: doen we! We zijn al onderweg.
Ik: tot zo
Liam: doehgg
POV Charlotte
"Het gaat super! We komen nog wel vandaag vertellen Waarneer je naar huis mag" zegt de dokter "oke, bedankt" "geen probleem, ik rijd je wel weer naar je kamer toe. Vind je het trouwens erg al je met de tweeling op de kamer licht?" "Neehoor geen enkel probleem" "fijn" zegt ze terwijl ze me weer naar mijn kamer rijd. Als ik mijn kamer inkom zie ik de jongens al met de tweeling spelen, die gieren het uit ze hebben het duidelijk naar hun zin. "hoi jongens!" Roep ik vrolijk "CHARLOTTE" Al snel voel ik warme armen om me heen. "Ik heb jullie gemist" "wij jou ook" zeggen ze.
"Hoe lang ben ik weg geweest?" "Een week" zegt Harry "zo lang?" "Jap" "wauw oke dan, nog wat beleeft?" "Nou ik moest naar school ik mocht niet eens vrij alleen ik heb me ziekgemeld vanaf woensdag het was zo saai zonder jou!" "We hebben jou ook ziekgemeld want anders zou misschien iemand erachter komen" zegt Zayn "Ohja dankje" zeg ik
Charlotte!" Roepen Lisanne En Laurens die binnen komen gerend "Lis en Lau!" "Oh ik heb je zo erg gemist" zegt Lisanne "ik jullie ook ik kon jullie wel horen en voelen maar ik kon niks terug antwoorden" "wauw dat moet erg irritant zijn geweest" zegt Laurens "nogal ja haha"
De dokter komt binnen. "nou alles gaat erg goed met je Charlotte we houden je nog 1 dagje hier waarschijnlijk misschien iets langer misschien nog korter dat weten we niet maar je gaat goed vooruit. Het bezoekuur is trouwens om jullie moeten gaan." "aaww" "sorry er mag wel 1 iemand blijven slapen, wie?" "Iedereen kijkt Niall aan. "mag dat?" Vraagt Niall vragend aan de rest "tuurlijk Nialler" zegt Liam "bedankt" je kan de glinstering in zijn ogen zien. Hij is zijn vrienden echt dankbaar. Ik geef iedereen een knuffel en daarna vertrekken ze.
"Jane, Sam en Niall zullen we een spelletje doen?" "jaaa" roept Sam "welk spel doen we?" Vraagt Jane "Euhmm kiezen jullie maar" zegt Niall "heb je het spel wie is het?, dan doen Jane en ik samen en Niall en jij" "ja die hebben we, kom maar op mijn bed zitten die is het grootst" zeg ik. Ik dacht eerst ook dat alle ziekenhuisbedden even groot waren maar ik hem me vergist, mijn bed is lekker groot vast een volwassen bed en kinderbedden ofzoiets. Jane en Sam klimmen op mijn bed. Niall pakt het spel en komt er dan ook bij zitten. "beginnen jullie maar" zegt Niall. Ze beginnen eerst zachtjes te overleggen. Ik grinnik, wat schattig. "Is het een jongen?" Vraagt Sam "ja" "jullie zijn" "vraag jij maar Niall" "is het een meisje?" "Nee" zegt Jane. Ik gooi alle meisjes kaarten naar beneden. "heeft hij bruin haar?" "Nee" "heeft hij een snor?" "Ja" lacht Sam.
"Jane, Sam!, er is bezoek voor jullie" roept de zelfde zuster die de jongens en Floor naar een aparte kamer lied gaan om te slapen toen ze op mij wachten, een week geleden dus. Sam en Jane kijken verast op "Bezoek?" Vraagt Jane verbaast. Er komt een vrouw rond de 70 aanlopen. "OMA!" Roepen ze Hard "hallo lieverds, hoe gaat het met jullie?" "Goed oma, wat komt u doen?" "Jullie een cadeautje Brengen, alsjeblieft voor jullie alletwee een grote chocolade zon, omdat het zomer is" "yeeeeeaaahh" gillen Jane en Sam. "ssssst niet zo hard" lacht de zuster. Ik kijk op haar naamkaartje Evi heet ze. Ik kijk met plezier naar Jane en Sam, wat zijn het ook een schatten met die lieve blauwe ogen en een schattig neusje. Als de tweeling op mijn bed gaan zitten proberen ze voorzichtig een stukje chocola af te breken. "hallo mevrouw, ik ben Niall Horan" zegt Niall vriendelijk tegen de vrouw, en geeft de vrouw een hand. "wat toevallig ik heet Els Horan" ik grinnik dat komt niet vaak voor. "haha" "ik ben Charlotte Horan" en geef de Els ook een hand. "Gezellig of niet Jane en Sam?" Ze knikken hevig, en smullen snel weer verder van de chocola. "willen jullie ook een stukje?" Vraagt Jane "tuurlijk" zeg ik. Jane loopt naar mij toe en geeft mij een stukje "dankje". Ik zie dat Sam een stukje aan Niall en aan haar oma geeft. "Mhnmm deze chocola is heerlijk" zeg in. Oma Els grinnikt. "Mooizo meisje" Heerlijk zo'n oma.
JE LEEST
Music Twins
FanfictionIk ben Charlotte Horan en ik ben 18 jaar. Mijn hobby's zijn voetballen en zingen. Ik ben de tweelingzus van Niall Horan, vroeger deden Niall en ik alles samen we kunnn elkaars gedachten lezen en we hebben onszelf gebarentaal aangeleerd. Ik heb Niall...