*1 dag geleden..*
POV Niall
"KUSSENGEVECHT!" Roep ik. BAMM BOEM "auw Louis die krijg je terug" "Harry dat is mijn kussen!" "Zayn kijk uit die vaas" "Mijn eten!""Liam dat is een verkeerde plek waar je sloeg auw" "Hahahahahahahhahahahaha"we liggen met zen allen in de deuk. "Haahahhahha" one way or another, I'm gonna see ya, I'm gonna meetcha, meetcha meetcha meetcha...... "Niall je telefoonn gaat af" zegt Liam "oehhhhhh zozo nialler""serieus jongens" zeg ik.
Ik: met Niall
Maura: hay Niall met mam..
Ik :Mam?
Maura: Ja, ik had een vraagje..
Ik: leuk dat je belt, wat is er?
Maura: tuurlijk lieverd voor jou altijd, nou pap en ik gaan op vakantie naar Griekenland voor een best wel lange tijd en we wilden Charlotte niet zo lang alleen laten dus we vroegen ons af of zij bij jullie kon wonen voor een tijdje...
Ik: wat? Maar waarom dan, ze wil niks meer met mij te maken hebben.. zeg ik nu wat bozer
Maura: nou eeuhmm schat het licht wat anders dan je dacht... we hebben tegen Charlotte gezegt dat JIJ het contact verbrak.. maar dat is nartuurlijk niet zo maar nouja..
Ik: WAT? maar hoe kan het dan dat we geen contact meer hebben?
Maura: daar hebben je vader en ik voor gezorgt... ze kreeg een nieuwe telefoon en een nieuw nummer enzo en toen zeiden we dat jij geen tijd meer voor haar had en dat ze nu verder moest leven zonder jou..
Ik: wat? Zeg ik zachtjes
Ze mag zeker komen! Zeg ik nogsteeds boos
Maura: het vliegtuig land om 7 uur morgen ochtend
Ik: oké, bedankt mam voor alles wat jullie hebben aangericht...
Ik ben nooit meer zo vrolijk geweest als vroeger nooit wist ik waarom Charlotte me in de steek liet.. maar nu durf ik gewoon geen mam of pap meer te zeggen.zo erg is het, zo erg verschrikkelijk. Je kan je zo tech geen ouders noeme ?!.
Maura: lieverd echt zo bedoelden we het niet we houden echt heel veel van jullie.. zeg dat nou niet
Ik: Mam je hebt me altijd gezegt dat je niet mag liegen en nu doe je het al bijna 2 jaar.. zeg ik met waterige ogen
Maura: jongen echt het spijt ons!
Ik: vast! Breng haar morgen maar naar het vliegtuig ik haal haar daar op. Zeg ik bot en boos
Doehg Maura.
Maura: lie..... PIEPP PIEEEEEEEP
***********************************
Ik gooi mijn telefoon tegen de muur aan en zak in elkaar ik rol me op als een bolletje en begin te huilen. Ik weet dat het zwak is maar het is zo, ik kan er gewoon niet tegen als mijn ouders 2 jaar tegen me hebben gelogen 2 JAAR. De jongens kijken me met grote ogen aan. Al snel beland ik in een groepsknuffel, man ik kan echt niet zonder ze... "bedankt, jullie krijgen morgen ochtent een nieuw huisgenootje in huis, mijn tweelingzus Charlotte.... glimlach ik nu.
"Ik wist niet dat je een tweelingzus had, bedoelde je haar met: iemand die ik verschrikkelijk mis maar nooit weet waarom ze het contact verbrak? Als we vroegen waarom je met waterige ogen stond toen je je ouders had gesproken, bedoelde je toen je tweelingzus Charlotte?" Vraagt Harry "jup" "waarom heb je dat nooit gezegt ik wist alleen dat je een broer had Greg en ik wist nooit over Charlotte, je kan ons vertrouwen dat weet je toch?" Vraagt Liam "sorry jongens ik wilde het gewoon vergeten en dat lukte nooit ik had het moeten vertellen sorry.." "maakt niet uit Nialler" waarna ik voor de 2e keer vandaag in een groepsknuffel beland. "Zeg Niall, is ze knap?" Vraagt Harry waarna hij met zijn wenkbrauwen wiebelt "nartuurlijk ik ben haar tweelingzus ik ben knap dus zij ook" "hahhhahhahahahh, we hebben onze Nialler weer terug hoor" lacht zayn
POV Charlotte
*BIEPP-BIEPP-BIEPP*
Ughh. Stomme wekker. Wacht vandaag ga ik Niall weer zien! Ik spring uit mijn bed en kam mijn haar kleed me aan en pak mijn koffers. Ik sta boven aan de trap en ik heb 3 koffers naast me staan maar ik heb maar 2 handen hoe ga ik dit doen? 1 koffer naar beneden gooien dan maar. Ik gooi de koffer naar beneden. BOEMM! Ik pak de andere koffers en loop naar beneden zet de koffers in de gang en begin ontbijt te maken, nouja ontbijt 1 boterham omdat het kwart over 4 is.
"Kom je Charlotte anders komen we telaat" roept Bobby "ik kom al!" Ik doe de koffers in de achterbak en stap in de auto.
"Doehgg mam, doehgg pap, ik ga jullie missen!" Of nouja soort van na alles wat me is overkomen ga ik ze denk ik helemaal niet missen maar dat zeg ik nartuurlijk niet. "Doehgg lieverd" ik geef ze een kus en stap het vliegtuig in.
Ik zoek een stoel ga erop zitten, pak mijn oortjes en zet muziek op. Langzaam zie ik Ierland kleiner worden, ik sms Lisanne en Laurens nog snel en dan ga ik convertabeler zitten. Al snel lig ik rustig te slapen.
Heyy,
Bedankt voor de votes :)
Ik schrijf snel weer verderJuultjepower
JE LEEST
Music Twins
FanfictionIk ben Charlotte Horan en ik ben 18 jaar. Mijn hobby's zijn voetballen en zingen. Ik ben de tweelingzus van Niall Horan, vroeger deden Niall en ik alles samen we kunnn elkaars gedachten lezen en we hebben onszelf gebarentaal aangeleerd. Ik heb Niall...