#22

788 29 9
                                    

POV Niall
Ik rijd naar de school van Charlotte en Floor om Floor op te halen. Ik ben we benieuwd waarom ik alleen Floor moest komen halen, ik bedoel Charlotte kan toch nergens heen met dat been toch? Of ze moet gewoon heel erg lenig zijn om zomaar bij iemand achterop te zitten met 1 gebroken been. Achja het is Charlotte, het kan ook best wel. Na een paar minuten gereden te hebben, zie ik de school al in de verte. Ik kijk op het klokje, precies optijd! Ze zal wel naar buiten komen zo. Ik stuur haar nog een appje dat ik voor de school sta en niet veel later zie ik Floor aankomen huppelen. "Heeee Nialler" zegt ze vrolijk, en buigt naar voren om me een kus te geven. Ik geef haar een kus, "Heeeii waarom zo vrolijk?" "Oh Char is met een partner een opdracht voor school aan het maken" "wat voor een opdracht?" Vraag ik "een Boekverslag voor Engels" "heb je daar maar zo kort voor dan?" "Jup" zucht ze "en hoe heet dat meisje waar ze mee naar huis is dan?" "Jongen" corrigeert Floor me. Ik druk gelijk  hard op de rem.  "Een jongen?!" Vraag ik "JA-een-jongen, Jeweet wel j-o-n-g-e-n" spelt Floor "ik weet hoe je jongen spelt" "nou whats the problem?" Vraagt ze "nou het probleem is dat Charlotte Horan-Woods mee is met een jongen voor een Boekverslag voor Engels bij HEM thuis" "jaaaa leuk toch!" Roept ze vrolijk "moet ik me niet zorgen maken?" "Niall chill, rijd gewoon naar huis het komt goed, het is Charlotte die kijkt echt wel uit hoor" glimlacht ze "precies het is Charlotte, daarom maak ik me ook zorgen" "Geloof me, ze past wel op" knipoogt ze "je vind het leuk hé?" Vraag ik "ja" grijnst ze "heel leuk" ik zucht en start de auto om vervolgens naar huis te rijden.

POV Jane
Het is super gezellig bij de jongens. Ook met Charlotte en Floor natuurlijk maar je kan echt de grootste lol hebben met ze! Als ik hier ben denk ik niet meer aan thuis. De situatie thuis is zo ingewikkeld, allemaal volwassen praat zegt oma dan. Hoezo volwassen praat denk ik dan, volwassen praat betekend niet ruziën met elkaar, zelfs ik weet dat.  Sam is muziek aan het luisteren met har oortjes in en ondertussen met de bal aan het hooghouden in de kamer. Sam en ik slapen samen in de logeer kamer als we niet thuis zijn. Thuis zijn..  Ik zucht "waarom zucht je zo diep?" Vraagt Sam "ik denk aan thuis" zeg ik zacht "niet doen, het is hier toch veel leuker?" "Klopt" "nou was je gezicht! Er zitten allemaal rode vlekken van het huilen, daarna kunnen we wel wat voor school doen want juf heeft vanmiddag een opdracht meegegeven voor ons" "waarom alleen voor ons?" Vraag ik "ze zij dat het wel een leuke opdracht voor ons was" "wat voor een opdracht?" Vraagt ik "iets met muziek volgensmij" Meteen begin ik te glimlachen. "Oké, kom zo weer" "is goed" Ik loop de badkamer in en kijk in de spiegel. Ik zie een meisje met lichtbruin haar en zeeblauwe ogen. Mijn ogen.

POV Charlotte
Ik leg mijn krukken aan de kant en hinkel naar zijn bed waarop ik me vervolgens neer laat ploffen. "Leuke kamer" "thanks" zegt Collin "dus jullie hebben een speciale pannenkoeken dag?" Vraag ik "Jup, 1 x in de maand hebben we een speciale pannenkoekendag want het is super veel werk om voor alle kinderen in het weeshuis eten te maken en vooral pannenkoeken" "snap ik" "tja op dit soort dagen ben ik het vrolijkst" "heb je hier leeftijdsgenoten dan?" Vraag ik "Jaa, 1 meisje en 1 jongen. Ze zijn allebij 17 jaar.  Luna en Rens, ze zijn wel aardig" "Mooizoww, en verder nog leuk met de andere kinderen?" "Ja meestal wel soms zijn die kinderen van 13 en 12 wel irritant maar de kleintjes zijn toch wel het leukst" zegt Collin "nou laten we maar aan de slag gaan" "weet jij nog een goed boek?" Vraag ik aan Collin "nou ik heb wel een boek gelezen afgelopen week dus als we die doen hoeven we niet nu een heel boek te lezen" "dat is wel slim ja, welk boek heb je gelezen?" "Last Chapter" "die heb ik ook gelezen!" Zeg ik blij "fijn dan hoef ik je niet meer te vertellen waarover dat ging haha" "heb je het boek nog?" Vraag ik "ja, in de kast" Ik sta op en hink naar de kast. "Ik heb hem!" "Mooi, wacht hier maar ik haal de laptop even van beneden" zegt Collin.

POV Liam

"Soof" "ja?" "Wat dacht je ervan om
ze te adopteren als ze niet geadopteerd worden?" Vraag ik. Ze is even stil. "Maar we zijn nog jong en niet eens getrouwd" "ik weet het Soof maar we kunnen hun toch niet op straat laten zetten?" "Nee, precies dat mag niet gebeuren, alleen de boys en Simon en de pers, de fans?" vraagt Sophie. "We hebben de ruimte, voldoende geld en de boys zullen het geweldig vinden ze zijn ongeveer even oud als ons in ieder geval de oudste" "en de fans?" "Als ze echt van ons houden zouden ze heel blij voor ons zijn!" "Oke" "we zullen ze een goed thuis geven" zegt ik "weet ik, ik hou van je" zegt ze "ik ook van jou" Ik geef haar en kus op haar voorhoofd. "Als ze niet geadopteerd worden zullen wij ze adopteren" zegt Sophie

POV Sam

Als Jane bezig is om haar gezicht te wassen, ga ik weer hooghouden. "Jane?, ben je in je kamer?" Roept Iemand "Jaaa hier ben ik" De deur gaat open en Louis hoofd verschijnt bij de in de deuropening. "Vergeten jullie niet jullie medicijnen in te nemen zo?" Vraagt Hij "ja, als Jane klaar is in de badkamer komen we het wel van beneden halen" "Okey" "dus, wat is je record?" Grijst Louis "80" grijns ik "hahha je doet het beter dan ik" lacht Louis "weet ik, hahaha" "nou jullie komen zo dus?" "Ja is goed" "Okey" zegt Louis en hij sluit de deur weer. "Jane?! Ben je bijna klaar?" Vraag ik "jaaa, hoezo?" "We moeten onze medicijnen innemen beneden!" Roep ik

Music TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu