#8

1.5K 54 12
                                    

POV Charlotte

We lopen de bus uit en we komen aan bij een groot gebouw."Hello Frankrijk!" Roept Louis. "Hahaha gek kind maar ik kan het niet laten om niet mee te roepen dus ik stoot Elenaour aan en samen roepen we "Hallo Parijs!" Dat hadden we beter niet kunnen zeggen want van alle kanten komen meiden aan gerend. "Oeps" "kom snel" zegt Liam. Harry pakt mijn hand en samen rennen we het gebouw in. Hier gaan de jongens optreden, en ze hadden nog een verassing ofzo voor Perrie Elenaour en ik. Harry heeft nog steeds mijn hand vast maar ik vind dat niet erg dus laat ik niet los.

"Zozo tortelduifjes" zegt zayn. "Moeten jullie wat bekend maken?" "Char! Dit soort meidendingen moet je wel zeggen!" Roepen Perrie en Elenaour die aan komen rennen. "Huh wat bedoel je?" Vraag ik. Ze wijst naar onze handen. "Oh, euhm niks" snel laat ik zijn hand los en voel mijn wangen rood worden. Ik kijk naar Harry. Wat schattig hij bloost ook. Wacht wat heb ik De Harry Styles nu laten blozen? "Hahahaha Char, ik ben nog steeds je tweelingbroer dus ik kan nog steeds je gedachten lezen. "Niall" snauw ik.

"Sorry zusje maar het is zo grappig". Ik bedenk me geen moment en ren naar Niall toe, Niall die dat doorhad rent heel hard weg. "Helpppp heeelpp jongens help me nou!" Roept Niall. "Sorry Niall, dit is te grappig" lacht Paul. "Hahahaha" "hebbes" "doe me geen pijn" smeekt Niall. "Als je belooft om het niet te zeggen" "Oké, maar als jij belooft om het tegen hem een keer te zeggen" fluisterd Niall. "Zometeen vind hij mij niet leuk" zeg ik. "Geloof me hij vind je heel leuk" fluistert Niall "Echt?" Vraag ik "Wat echt?" Zegt Harry "Euhmm niks" "Hahahaha" lacht Niall. "Niall je lach is aanstekelijk, hahahhaha" "Hoezo?" "Gewoon, hahah" nu is het mijn beurt om weg te rennen... "Perrieeee Elenaor, Heeeeelppp!" roep ik "nope, hahah" " kom gungs we gaan" lacht Paul "oké"

"Hallllyyy" roept Lux. "Luxxx!" Harry knuffelt Lux. Wat schattig, Lux loopt naar me toe. "Wie ben jij?" Vraagt Lux "Charlotte de tweeling zus van Niall" "heeft Niall een zus?" "Jap, een hele lieve" zegt Niall. "Mam maaam, Niall heeft een tweelingzus" schreeuwd Lux "wat is er?" Vraagt Lou "heyy Lou dit is Charlotte mijn tweelingzus" zegt Niall "Lou, wat lijken jullie op elkaar ja woww, ik wist niet dat jij een zus had" zegt Lou terwijl ze me een knuffel geeft. "Dat is een lang verhaal, leg ik nog wel een keer uit" zegt Niall "Charlotte, jup i know" zeg ik.

"Kom gungs  eerst gaan jullie inzingen daarna ga je maar lol maken en daarna mogen jullie opgemaakt worden, oja en niet teveel troep maken pleas" zegt Paul streng. "We zullen het proberen" lacht Zayn "Hey, kom kijken Louis!" Roept Elenaour "wat is er" "kijk zelf maar" "O my Doggy ZE HEBBEN WORTELS!" Schreeuwd Louis. "Jaaaa, heeft Mama neergelegt" zegt Lux. Louis tilt Lux op draakt haar een rondje en begint dan te kietellen. "Hahaha Louis stooooopp" roept Lux. Ze schatert het uit van het lachen.

POV Perrie

De jongens zijn aan het inzingen we wij zitten in de kleedkamer op Lux te passen. Ze is zo lief en de jongens zijn ook zo lief met haar bezig, ze zullen allemaal goede vader's worden.

De jongens hadden ook nog een verassing voor ons morgen bij hun 2e concert in dit gebouw. Maar ze zeiden dat Charlotte niet te veel op haar mobiel mocht zitten omdat ze er anders misschien achter zou komen. Ik kijk waar Charlotte is. Ik kijk nartuurlijk als eerste bij het eten, en jahoor ze is bij het eten."Hahaha jij bent echt de zus van Niall" "Haha is het zo erg duidelijk te zien dan?" Vraagt Charlotte "jup, Hahaha" "kom we gaan weer bij de rest zitten" "okey"

Ik pak mijn mobiel en roep Lux, "Lux kom!" "SELFIE! Roept Lux als ze mijn mobiel ziet. "Jij snapt het kleine meid"

Na 100 selfies komen de jongens binnen "hé wij willen ook op de foto" zegt Niall "Jaaaa" roept Lux en weer beginnen we selfies te maken.

Het is ondertussen al 5 uur en de jongens worden geroepen door Lou. "Meiden willen jullie pleas helpen de jongens zijn weer in een melige bui" zucht Lou.

"Tuurlijk Lou voor jou altijd" zegt Elenour.

"Zayn blijf eens stil zitten zo kan ik je haar niet doen" zegt ik.

POV Charlotte

"Niall kleed je nou eens om!" Roept ik "zayn zit stil zo kan ik je haar niet doen" zegt Perrie "Louis kijk uit je haar!" Roept Elenour "Liam niet voetballen hier!" Roept Lou. "Mam Hallley wil niet stil zijn" zegt Lux "oké oké we gaan ons al omkleden" roepen de jongens tegerlijkertijd.

*na 10 minuten*

Na 10 minuten komen de jongens eindelijk de kleedruimte uit. Shirtloos.. maar met sixpack :)

"Zozo zussie bevalt het wat je ziet?" Lux komt naar binnen. "Maaammm hallley heeft geen shirt aan en Niall ook niet en Liam, Zayn en Louis ook niet" zegt Lux

"Hahaha gungs doe een shirt aan" zeg ik met een rood hooft. "Aww waarom" "Omdat anders die meiden in de zaal helemaal niet meer stil kunnen zijn" "Haha oké"

Na 5 minuten is iedereen klaar alleen moeten ze nog de oortjes in. Perrie doe jij Zayn, Elenaour jij Louis, Charlotte jij Harry En Lux jij Liam als je er niet bij komt Lux roep je mij oke? Dan doe ik Niall" "okè" 

"Harry even bukken anders kom ik niet bij, en nu even omdraaien dan kan ik hem aan je broek vast maken" "oke babe" wacht zijn hij nou babe?"

Veel tijd omdaar over na te denken hem ik niet want Paul roept de jongens. Ik geef iedereen nog een knuffel en van Harry krijg ik ook nog een kus op mijn wang.  Aww hij is zo cute. "Ow wacht Char de kaartjes liggen op tafel dan kunnen jullie ook kijken in de zaal" zegt Niall "dankje Niall"

Ik pak de kaartjes en deel ze aan iedereen uit. Perrie Elenaour en ik gaan ons wel vermommen want anders kunnen we niet genieten. "Wow kaartjes op rij 1 helemaal vooraan!" Roep ik "yes" zegt Perrie "kom we gaan"

De eerste noten klinken door de boxen van het liedje Little White Lies. Daarna komen nog de liedjes Alive, Half a Heart, Story of My Life, Best Song Ever, Kiss You, Live While We're Young, One Way Or Another en What Makes You Beautiful na deze geweldige avond gaan we weer na de kleedkamers en douchen de jongens en stappen we de bus weer in. "Ik ga slapen gungs sleepwell" "sleepwell" Ik geef iedereen een knuffel en ga naar mijn stukje slaapkamer. Ik kleed me om en ga in bed liggen. Ik hou echt van deze jongens. Ik app nog snel Lisanne en Laurens en doe mijn ogen dicht. Langzaam van ik in een dieppe slaap.

Music TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu