POV Sam
Ik ren naar beneden en hoor Jane al achter mij aan huppelen. "Waar ligt het?" Vraag ik aan Louis die op de bank zit. "Op de keukentafel" zegt hij en wijst naar de keuken. We gaan aan de bar krukken zitten en ik pak de I pad. "Wat ga je doen?" Vraagt Jane die net haar laatste pilletje doorslikt. "Naar YouTube" antwoord ik "wat doen?" "Muziek aan zetten natuurlijk!" "Ohja dom" Ik schut mijn hoofd. "Oke, welk nummer?" Ik grijns "welke denk je?" "Een lied van ons natuurlijk" roept Louis vanuit de woonkamer "mis" roep ik terug "I know what you did last summer van Shawn Mendes" "Jaaa"
Louis grijnst. "Fan?" "Euhm" zegt Jane "ja duuuhh" zeg ik "hij is gewoon zo goed!" "En knap zeker?" Vraagt Louis "ja" zegt Jane zacht "haha, gekke meiden" "duuuuuss, wat was de opdracht?" Vraagt Jane "ik weet niet, ik kijk wel even op mijn mobiel" "Key" "weet jij waar die ligt?" Vraag ik "Nope, ik denk nog boven met je oortjes" ik zucht. "Ik haal ze effe op" zeg ik en loop naar de trap.POV Charlotte
Ik wacht nog op Collin's kamer tot hij terug komt. Ondertussen kijk ik zijn kamer rond, het is best een leuke kamer. Boven op zijn kast zie ik iets glimmen, ik pak een stoeltje en gebruik dat als krukje. Dat dacht ik al, er ligt een medaille, niet 1 maar 9! Ik draai de medaille om en kijk voor welke sport hij het heeft gekregen. Judo. Niet boos maken dus denk ik. "Ik hem hem!" zegt Collin "Gast ik schrik me dood" lach ik "haha sorry, ik zal de volgende keer wat zachter zijn" "haha, duuuss Boekverslag" "jupp" "maar mee beginnen dan?, het moet toch ooit een keer gebeuren" zeg ik "ja klopt, wil je wat drinken?, ik heb wel cola of spa ofzo?"Vraagt Collin "Jaa lekker, doe maar Spa!" "Mooi, is er ook eindelijk iemand die dat opdrinkt" zegt hij droog
"Hahaha, Yeah I love it" "Good" glimlacht hij.POV Harry
Ik stap uit de auto en haal de boodschappen uit de achterbak. Als ik voor de voordeur sta bel ik aan. Ja ik bel aan, ja ik heb een sleutel maar het is veel leuker om iemand anders extra te laten opstaan. Zo te zien doet Louis de deur open. "Hey Hazza" "heei, kan je deze tas met boodschappen in de keuken leggen? Dan pak ik de rest even uit de auto" zeg ik "tuurlijk" Louis pakt de tas van mij over en loopt de kamer weer in. Ik draai me om en pak de volgende lading uit de auto.
"Harry?" Roept één van de tweeling. Het is echt moeilijk om ze uit elkaar te halen, vooral als je ze niet kunt zien. "Ja?" "Ik heb Charlotte voor je aan de telefoon" roept ze en ik zie Sam de trap af komen. "Oh, geef maar hier" Sam geeft me de telefoon aan.
Ik: hallo daar
Charlotte: Heeii Harry!
Ik: Heeii, what up?
Charlotte: ik blijf bij Collin eten, dus je hoeft niet voor mij te koken.
Ik: Oh, Okey! Is het gezellig daar? Grijns ik
Charlotte: Euhmm Jahoor, maar ik hang weer op want we gaan verder met het Boekverslag.
Ik: tuurlijk een Boekverslag
Charlotte: Harry! Niet grappig, ik meen het!
Ik: jaja nou veel plezier.
Charlotte: Byee
Ik: have fun, Doehg
Ik lach zachtjes en leg de telefoon weer weg. "Waarom belde ze?" Vraagt Sam "Oh niks" zeg ik "Okey dan" "help je mee de boodschappen uitpakken?" Vraag ik "ja is goed, ik roep Jane wel" zegt ze "JANE?" "Jaaa, ik ben al in de keuken!" "Oh" ik loop naar de keuken en inderdaad Jane zit achter de I pad. "Helpen jullie mee?" Vraag ik. Ze knikken.
POV Charlotte
We hebben het Boekverslag af. Het was binnen een paar minuten al klaar want we hadden het boek allebei al gelezen. We wachten nu tot dat het eten klaar is dus we zijn een beetje aan het niksen. "Nou nu we toch wachten, wil ik je wel leren kennen" zegt Collin "nou oke dan meneer nieuwsgierig" "haha, Okey wat is je volledige naam?" "Euhh nou gewoon Charlotte Woods" zeg ik "geen bijnamen?" Vraagt hij nieuwsgierig "Nope, meestal Char maar niet bijzondere namen erbij" "Okey, Euhmm" "nee nu stel ik een vraag" zeg ik. "Doe je aan sport?" "Niet echt meer, ik voetbalde eerst maar nu ga ik naar de sportschool want ik moet zelf het meeste geld betalen want dat doen mijn ouders dus niet" "ah, oke" ik weet niet zo goed hoe ik hier op moet antwoorden maar je kan duidelijk zien dat hij gespierd is. "Wat zijn je hobby's?" Vraagt hij "voetballen, gitaar spelen, afspreken met vrienden en koken denk ik" "leuk" "jupjup" . Ik wil net een nieuwe vraag aan Collin stellen als we van beneden wat kinderen horen roepen. "Collin, en dat andere meisje? Komen jullie ETEN?" Roept een van de meisjes voor Collin's deur. "Jahoor we komen eraan" lacht Collin en loopt naar de deur. Ik sta op van het bed en loop achter hem aan. Er staat een klein meisje voor de deur. "Ik ben Charlotte by the way" glimlach ik "Oh ik wist niet meer hoe je heette" lacht ze verlegen. "Haha, maakt niet uit hoor, ga je mee?" "Jaa we eten PANNENKOEKEN!" Roept ze en rent voor ons uit naar beneden. "Zo, die heeft trek" "hahah inderdaad, kylee is echt een druktemaker" lacht Collin "gezellig toch!"
POV Niall
"Floor?" "Ja cutiee?" Hoor ik Floor van boven roepen. "Ik ben niet cute" antwoord ik droog. "Jawel" zegt ze en spring van de laatste trap af naar beneden en laat zich vervolgens op de bank neerploffen. "Echt niet, jij bent cute" zeg ik "wel" "niet" "wel, en je bent mijn cutiee" ze begint te blozen. "Aaawww babe je bloost" "niet" zegt ze en ze wordt nog roder. "Wel" "oke, we zijn allebei cute" zucht ze en verstopt haar gezicht achter een kussen. "Babe?" "Ja?" "Mag ik je mooie gezicht zien?" "Nee" "ik kom naar je toe hoor" lach ik "durf je toch niet" "toch wel" grijns ik en loop naar haar toe en haal het kussen van haar gezicht. "Ik hou echt van je" zeg ik "ik ook van jou" bloost ze "haha, je bloost weer" "nouhouuu!" Roept ze. Nog voor ze het kussen weer voor haar gezicht wil houden, druk ik mijn lippen op de hare. "Cutiee?" Vraagt ze "hmm?" "Ik houd van je" zegt ze. Ik grijns. "Ik ook van jou babe".
JE LEEST
Music Twins
FanfictionIk ben Charlotte Horan en ik ben 18 jaar. Mijn hobby's zijn voetballen en zingen. Ik ben de tweelingzus van Niall Horan, vroeger deden Niall en ik alles samen we kunnn elkaars gedachten lezen en we hebben onszelf gebarentaal aangeleerd. Ik heb Niall...