#9

1.3K 49 6
                                    

POV Louis

Ik wordt wakker van het geroesemoes in mijn kamer, ik doe mijn ogen een klein eindje open en zie Harry, Charlotte, Niall en Elenaour staan. Snel doe ik ze weer dicht want ik weet dat ze water over me heen willen gooien want Charlotte en Harry staan al me een beker water in hun hand. Maar deze keer wil ik ze terug pakken. "Aw jongens moeten we dit wel doen? Hij licht zo schattig te slapen kunnen we niet een foto maken en daar wat mee doen het water is zo koud" zegt Elenaour. Gelukkig is er nog iemand die met me meeleeft, maar El schat een foto is ook erg hoor. Denk ik "Aw nee joh hij doet het ook altijd bij ons, en oja die foto is al gemaakt" zegt Niall. Fijn. "Oke op 3" "1-2-..." nog voor dat ze 3 hebben gezegt "BOEEE" "hahahahah, ik was al lang wakker en nu zijn jullie lekker zelf nat" "nou, als jij ons niet liet schrikken waren wij niet gevallen en lieten we het water niet op ons zelf vallen" zegt Harry chagarijnig " hahahaha sorry gungs, nou ik ga douche tot zo hahahah" zeg ik

POV Charlotte

"Okey wat is de planning voor vandaag?" Vraag ik "nou jij gaat eerst met Perrie en Elenaour Shoppen en daarna moeten jullie om 5 uur terug zijn voor het eten want we hebben een verassing en na het eten ga jullie met ons mee naar het podium en wij gaan eerst optreden maar daarna gaan wij jou voorstellen aan de fans als mijn tweelingzus want er zijn al wat bladen uitgekomen over wie is dat meisje samen met Niall Horan" zegt Niall "oh okey" Niall pakt iets uit zijn kamer en gooit een blad op tafel "kijk zussie ze zien je aan als mijn vriendinnetje" ik spug mijn drinken uit.

"Nooit, je bent echt de beste broer ever schat maar ik ben niet je vriendin" "rustig, weet ik ik hou ook van jou hoor maar daarom wil ik je dus al voorstellen aan de fans anders ga je waarschijnlijk veel haat krijgen en komen er veel meer van dit soort bladden uit" "okey, gelukkig" ik kijk nog steeds verbaast naar het blad waarom de foto staat waar ik met Niall op het vliegveld ben en ik heb een kus geef op zijn wang en Niall daarna mijn hand pakt. "Oja als je met El en Pez gaat shoppen moeten jullie allemaal je mobiel inleveren want anders kunnen jullie de verassing ontdekken" zegt Louis "ahw oke" zucht ik

POV Perrie

"Char, El komen jullie de jongens zijn al weg!" "We komen!" Schreeuwt Charlotte terug. "Ik kom al" "okey"

"Welke winkel eerst?" Vraagt Elenaour. "Euhmm doe maar new yorker" "oké Lets Go!"

"Kijk El is dit niet wat voor jou!" Roep ik. "Welke?, laat eens zien?" "Wow Jaa ik ga hem passen!" Roept Elenaour "Char kijk dit deze is leuk, moet je passen!" "Okey ik kom al" we lopen allemaal de pashokjes in. "okey er nu allemaal tegelijkertijd uit okey?" "Ja" "is goed" "1" "2" "3" "nu" "Wooow staat goed!" "Jaaa" "kom we nemen ze". Nadat we ze hebben betaalt lopen we weer naar buiten en gaan weer andere winkels in.

"Zullen we even wat gaan drinken we zijn al de hele dag aan het shoppen, we hebben al 20 winkels gehad" zegt Charlotte. "goed idee waar naar toe?" "STARBUCKS!" Roept Elenaour "jaaa, wie er als laatste is moet betalen!" Roep ik. En we beginnen als een gek te rennen.

"Hahahah Perrie jij moet betalen" lach ik. "ja ja is goed wat willen jullie?" "Veras ons" zegt Elenaour "okey ik doe mijn best"

*5 uur *
"Kooohommm ik heb hongerrrr" zegt Charlotte "Jup jij bent echt de dubbelganger van Niall" "hah, i know" "ETEN" roept Liam "Eindelijk" zucht Niall.
"Gungs mag ik nu mijn mobiel terug" "Nope pas als wij opgaan" zucht

TRING-TRING-TRING
"Char, Pez en El nu een blinddoek om" zegt Louis "wat waarom?" "Doe maar gewoon" "oke" zucht Elenaour

POV Charlotte

"Doe die blinddoek om Char" zegt Niall. "moet het echt" "ja" "oké" zucht ik "kom maar binnen wel stil zijn" zegt Harry tegen iemand. "euhmm jongens wie zijn dat?" Vraagt Ik " WIJ" maar die stemmen ken ik dat zijn nee dat kan toch niet? Ik doe snel mijn blinddoek af. "WAT lis Lau?" "Jaaaa" "aaaaaaaaaaaagggghh kom hierrrrrrrrrrr ik hen jullie gemist!!!" Gil ik. "Wij jou ook, verassing van de jongens" zegt Laurens. ik Zie dat Perrie en Elenaour ook met hun vriendinnen staan te knuffelen." bedankt jongens!" "Geen probleem" zegt Zayn. ik loop naar Niall toe en knuffel hem plat. "Bedankt broertje" "geen dank zussie" "haha" "kom jongens we moeten nu weg anders komen we nog telaat voor het optreden" "we komen al" hoor ik van alle kanten. "Oja wij zitten in de zaal ergens en ik heb een vriendin meegenomen ze woonde in een andere plaats in Ierland maar nu is ze dicht bij ons gaan wonen en ze gaat ook naar dit concert dus die komt zo ook even oké?" Zegt Lisanne "tuurlijk is ze aardig?" "Heel aardig jij zult ook vast hele goede vriendinnen met haar worden" "ik kan niet wachten om haar te zien haha" "haha"

Let me kiss you....En de lichten gaan uit.
"Hallo dames en heren we zijn nog niet klaar we willen jullie nog even aan iemand voor stellen want de pers schrijft veel over ons en een meisje dat heel erg op mij lijkt en vele denken dat dat mijn vriendin is maar dat is niet zo" zegt Niall. oh nee nu komt het hoor.
"Charlotte kom je?" Vraagt Louis. ik knik en ik loop het podium op. "mag ik u voor stellen aan Charlotte Horan mijn enige echte TWEELINGZUS!" Roept Niall. Iedereen begint te gillen als ik het podium op loop. "Hallo allemaal" zeg ik vriendelijk. ik krijg over al hallo's terug en na een paar minuten loop ik het podium weer af.

We lopen weer rustig naar achteren. ik geef de jongens een knuffel en ga op de bank zitten met Perrie en Elenaour.
Als de jongens weer klaar zijn met douche komen de jongens terug aangekleed en wel we wachten nu op de bank tot de rest van de meiden en Laurens er is. Ik zit samen met Niall te duim worstelen tot dat Lisanne en Laurens binnen komen. "hey, nou dit is mijn vriendin" en er komt een meisje met blonde haren naar voren stappen. Maar dat meisje ken ik maar al te goed. Ik kijk Niall aan die met open mond zit te kijken. "Fl-o-o-r?" Stotter ik tegelijk met Niall. "Ni-a-ll en L-i-sa-nn-e?" Stottert Floor. "ma-ar ho-e k-an d-a-t?" Zeggen Niall en ik in koor.

Music TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu