POV Harry
Als we het eten ophebben gaan we naar bed. Ik zeg iedereen een goede nacht en ga naar de kamer met de bedden. Ik maak me klaar en ga in bed liggen. Dit wordt een geweldige tour dat weet ik zeker.
POV Niall
*BIEPP-BIEPP-BIEPP*
Bah, laat me slapen.. Wacht ik ga kijken of Charlotte al klaar is dan gaan we samen grappen uithalen. Ik loop naar Charlotte's kant toe en maak haar rustig wakker. "Char char kom wakker worden" "wat is er Ni?" "Kom we gaan grappen uithalen net als vroeger" In eens gaat Charlotte rechtop zitten. "Jaaa, kom eerst bij Harry!" "Oehh wat wil je doen zussie, ik herken die blik" "kom we gaan hem wakker maken met water en een paar ijsblokjes" "goed iedee" Ik pak een fles vul hem met koud water en doe er ijsblokjes in. "Kom zussie" "1. 2. 3. Nu!" Harry schrikt wakker. "Hahahahahaha" " ik krijg jullie wel kom hier!" Ik ren de kamer uit en pak mijn mobiel, tik op camera en begin met filmen. Net op dat moment zie ik dat Harry Charlotte gepakt heeft en haar begint te kietelen. Wacht laat ik nu eens een beetje helpen. Ik pak de bezum en gooi die precies voor Harry's voeten waardoor hij bovenop Charlotte valt. Ik hou mijn lach niet meer in en begin heel hard te lachen. "Hhahahhahahaha zozo tortelduifjes weer zo'n leuke ontmoeting. "NIALL" "we krijgen je nog wel!" Roept Harry "Hahahaha" laat ik maar eens ontbijt gaan maken. Ik pak een paar broodje en maak ze warm. Als ze klaar zijn zet ik alles op tafel en roep de rest.
Iedereen zit aan tafel behalfe Louis. "Hè jongens wie heeft hier nieuwe voetbal schoenen?" Vraagt Louis. Ik verslik me in het eten en begin te hoesten. Charlotte kijkt me aan met Zeg-pleas-dat-ze-van-jou-zijn blik. "Seriuus ben je doorgegaan met voetbal?" Vraag ik aan Charlotte in gebaren taal "Ja, ik wist dat jij dat zo graag wou dat ik doorging en eigelijk ben ik een paar keer gescout maar ik heb steeds nee gezegt als ze me een contract aanboden" " Echt ik ben zo trots op je!" "Dankje broertje" "wil je pleas zeggen dat ze van jou zijn" "okè" Ik geef Charlotte een knuffel. Ik weet dat ze liever niet wil dat iedereen weet dat ze ontzettend goed is in voetbal en daarom, "Die zijn van mij" zeg ik "cool" zegt Louis maar ik zie dat hij me niet gelooft. "Wat zeiden jullie net tegen elkaar?" Vraagt Liam "euhmm niks" zeggen Charlotte en ik tergelijkertijd. "Okey zullen we zo voetballen?" Vraagt Zayn. Ik kijk Charlotte aan met de pleas-ze-komen-er-toch-wel-achter blik. "Oke dan" zucht Charlotte.
We lopen naar het veldje toe, gelukkig kon dat omdat de Chauffer ook wel een middag rust kon gebruiken. Ik heb Charlotte gewoon haar voetbal schoenen aan laten doen ook al snapte de rest dat niet.
"Okey wat zijn de teams?" Vraagt Perrie "Charlotte en ik tegen de rest" "Hahaha tuurlijk Nialler oke laat maar eens zien" zegt Louis "voetbal jij dan Charlotte?" Vraagt Liam "euhmm nee hoezo" zegt Charlotte "oh niks"
"BEGINNEN!" Roept Elenaor "Char kom doe net als vroeger je weet wel!" Roep ik "wat jij wil Nialler" Al snel staat het 3-0. "Hè hoe kan dat je zij dat je niet voetbalde Charlotte!" Roept Harry "nouja soort van" zegt Charlotte zacht. Nu kan ik het ook niet langer voor me houden. "Zeg het Char komop je kan het wel het is toch juist leuk!" "Sorry Niall ik kan het niet" "jongens Charlotte zat vroeger samen met mij op voetbal en zij was altijd de beste van het team, ik stopte omdat dat niet meer kon want ik moest touren met jullie. Toen zat Charlotte alleen in het team, ze werdt veel gepest omdat zij altijd iedereen met gemak voorbij speelde. Toen na een lange tijd is ze naar een andere club gegaan nu zit ze in een heel hoog meiden team ze is al meerdere keren gescout maar ze zegt steeds nee tegen een contract, ze is bang dat al dat pesten en haat terug komt" zeg ik "Echt dat mag je wel zeggen hoor we vinden het juist leuk nu kunnen wij ook eens winnen van de jongens, je moet je niks van die pesters aantrekken je best echt geweldig en we houden van je!" Zegt Perrie.
Harry gaat naar Charlotte toe en knuffelt haar. Niet veel later staan we in een groeps knuffel. "Dus die schoenen waren ook van jou en daar waren jullie vanochtent over aan het praten?" Vraagt Zayn "jap"
We voetballen nog een tijdje verder en lopen dan terug naar de bus, gelukkig heeft niemand ons herkend.
We zijn weer terug in de bus en het is al 5 uur. We zitten met zen allen aan tafel en Louis zit op mijn mobiel. De rest zit fifa te spelen, en ik zit op Louis zijn mobiel. "Zozo Nialler wat is dit waarom staat er een hartje achter deze audio?" Vraagt Louis "Speel af roept Harry" "Ja doe!" Roept Liam "Neeee Louis je waagt het!" Roept Charlotte "Louis nee!" "Telaat" zegt Louis en hij drukt op de audio "ohoh" Charlotte laat de controler uit haar handen vallen en kijkt me bang aan. Niet veel later klinkt het prachtige gezang. "Wow, wie zingt dit Niall?" Zegt Harry "Euhmm niemand hoezo" "Niall, we weten dat je liegt" "zeg het maar Niall, het kan nu toch niet schelen ze komen er toch wel achter" zegt Charlotte "het wordt gezongen door.. Charlotte" zeg ik zacht. Iedereen kijk met open mond naar Charlotte. "Ben jij dit echt Char?" Vraagt Liam "Ja" "zing voor ons" roept Louis "nee, ik kan het niet". Ik slik
Charlotte rent naar haar kamer. "Waarom rent ze weg?" "Dat is een lang verhaal" "we hebben de tijd" zegt Elenaour
Heyy,
Beetje kort sorry.
Bedankt voor jullie stem dat geeft echt de moed om door te gaan!Juultjepower
JE LEEST
Music Twins
FanfictionIk ben Charlotte Horan en ik ben 18 jaar. Mijn hobby's zijn voetballen en zingen. Ik ben de tweelingzus van Niall Horan, vroeger deden Niall en ik alles samen we kunnn elkaars gedachten lezen en we hebben onszelf gebarentaal aangeleerd. Ik heb Niall...