opnieuw H2

1.5K 57 7
                                    

*Nou om het samen te vatten.... wij gaan op vakantie naar Griekenland en jij gaat bij Niall en de jongens wonen voor een tijd in Londen tot we weer terug zijn "
"WAT?"*

POV Charlotte

"IK GA WAT?" Schreeuw ik nu. "Bij bij Niall en de jongens wonen, hoezo vind je dat niet leuk dan?" Vraagt mijn moeder. "WETEN JULLIE WEL NIET HOE-HOe-hoe erg ik hem heb gemist en hoe erg het voelt als je TWEELINGBROER je in de steek laat en het contact verbreekt zonder enige reden JE BLOEDEIGENBROER WAARVAN JE NIET EENS WEET waarom hij dat deed...." fluister ik de laatste zin in de hoop dat mijn ouders het niet hoorde. "Euhmm Charlotte schat we nouja euhmm..

Niall heeft het contact niet verbroken echt niet dat hebben wijgedaanomjeveiligheidzodatjegeenhaatzoukrijgen want jebentimmerszijntweelingbroer..sorry" zegt mijn vader. "SORRY? IK GA ZEKER NAAR NIALL TOE EN IK WEET NOG NIET EENS OF IK WEL BIJ JULLIE TERUG KOM!! Je ouders die je gewoon vertrouwd hebben je van je broer afgehouden voor veiligheid?, IK BEN AL 18 HOOR?!" Nadat ik dat heb gezegt stap ik de trap op naar mijn kamer. Ik pak mijn mobiel en open Whatsapp.

*Whatsapp*

Naam groep: #TwinLauLis

Ik: HELP KOM NAAR MIJN HUIS HET HEEFT MET NIALL TE MAKEN

Lizjeeee♡: WAT is het erg??

Ik: Verschrikkelijk :(

Laurensboy♡: :o ik kom al @superheldlaurens

Ik: dankuuu :/

2 minuten later

De bel gaat, ik ren zo snel mogelijk de trap af en doe de voordeur open. "I-ik w-at is e-r ge-be-urd?" Zegt lisanne buitenadem "hé Twin, wat is er gebeurd is het erg?" Zegt laurens die net van zijn fiets afstapt. "Kom maar binnen, ik vertel het boven wel".

Lisanne zit op mijn stoel, Laurens op de grond en ik op het bed.

Nou het begon allemaal met dst telefoontje dat ik naar huis moest komen..

Nou ik ging dus naar huis toen zette ik de fiets weg en ging naar binnen, toen moest ik op de bank gaan zitten... ik stop even Laurens legt zijn hand op mijn knie om aan te geven dat ik verder moest praten. Nou ik ging dus zitten... en toen zeiden ze dat ze op vakantie gingen naar Griekenland en ik bij Niall en de jongens moest gaan wonen in Londen tot ze weer terug waren.. nou ik was dus boos en ging schreeuwen aangezien ik dacht dat Niall het contact verbroken had maar dat bleken ds mijn ouder te hebben zijn zij hebben het contact tussen Niall en mij verbroken en zij hebben wel gewoon contact met Niall en toen Niall vroeg waarom ik niet meer met hem wilde praten zeiden ze dat ze dat ook niet wisten.

POV Lisanne

"?... zeiden ze dat ze dat ook niet wisten" zegt Charlotte "wow, dus je gaat bij Niall en de jongens wonen tot je ouders weer terug komen uit Griekenland en je dacht dat Niall het contact verbrak tussen Niall en jou maar dat bleken dus je ouders gedaan te hebben?" Vraag ik "jup" "waarneer ga je weg dan Char?" Vraagt Laurens "geen iedee" "ik vraag het wel aan je ouders want ik kan me voorstellen dat je ze nu niet wil spreken of wel?" "Nope, vraag jij maar" "oke, ben zo terug". Ik loop naar beneden en hoor de ouders van Charlotte praten. "Bobby we moeten toch met haar gaan praten, ze gaat morgen al weg.." zegt maura

Wow wat? Morgen onee niet morgen al ik ga haar zo missen.. hoe moet ik dit nou weer gaan zeggen dan, help. Ik loop weer naar boven maar veel rustiger dan dat ik daar net deed. Ik doe de kamerdeur weer open. "Eeuhmm Twin ik hoorde je ouders praten en je moet euhmm.. mo-rg-en a-l w-eg" stotter ik "ik moet  morgen al weg wat?, ik kan jullie niet nu al missen zo lang dat hou ik echt nooit vol zonder jullie!" Zegt Charlotte "hé het komt wel goed we gaan gewoon heel vaak bellen en appen en face time, skypen enzo" probeer ik bemoedigend te zeggen maar ik weet zelf ook wel dat ik het nooit zo lang vol ga houden zonder Charlotte ik heb Laurens nog maar hij snapt die meisjes dingen gewoon niet. "Kom, laten we je koffers gaan inpakken" zegt laurens met waterige ogen.

"Oke"

1 uur later

"Zo nu hebben we je hele kast leeg gehaald moet er nog meer mee Twin?" "Nope, we hebben alles jongens ik ga jullie heel erg missen" zegt Charlotte "Wij jou ook" "we komen je in de vakantie opzoeken goed?" Vraagt Laurens "tuurlijk mag vast wel" " ik hou van jullie" "wij ook van jou"

waarop een lange knuffel volgt.

"Doehgg Twin tot o-oi-t" huil ik "doehgg, ik ga jullie zo missen tot ooit!" Huilt Charlotte. Laurens en ik fietsen langzaam de straat uit. Ik kijk nog één keer achterom. Tot ooit Twin ik mis je nu al...  ga alsjeblieft wat doen met je zang hou het niet verborgen je stem is zo mooi, maak er pleas een leuke tijd van want bij 5 jongens in 1 huis wonen 'respect' fluister ik in mezelf.

POV Charlotte

Ik zie ze langzaam de straat uit fietsen. Ik loop weer naar de voordeur en doe hem achter me dicht, ik ga naar de woon kamer want ik moet tocht ooit een keer met mijn ouders gaan praten.

"Mam, pap, ik ga ze missen... ja ik weet dat ik morgen weg moet. Lisanne hoorde jullie al praten, ik heb alles  ingepakt. Hoelaat vertrek ik morgen?" Zeg ik voordat mijn vader of moeder wat kan zeggen. "Vanacht om 5 uur lieverd" "we brengen je morgen weg naar het vliegveld okè?" Vraagt Bobby "oké, dan ga ik nu slapen, truste mam, truste pap". Ik loop naar ze toe en geef ze een kus, daarna loop ik naar boven. Ik maak me klaar en ga in bed liggen. Morgen op 4 uur wakker worden dan maar. Ik zet mijn wekker en ga liggen.

Morgen ga ik naar Londen. Morgen ga ik Niall weer zien. Morgen begint er weer een nieuw deel van mijn leven. Ik ben Charlotte Horan ik ben een Twin, dit moet me lukken. Zeg ik tegen mezelf. Na lang draaien voel ik mijn ogen langzaam dichtvallen.

Heey,
Ik heb dit hoofdstuk even opnieuw geschreven er was iets niet goed ofz.
Vote+comment
Ben best trots op dit hoofdstuk.

Juultjepower

Music TwinsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu