POV Charlotte
"Wilt u uw riemen vast maken we gaan zo landen.." Hoor ik de luidsprekers.Ik doe wat ze zeggen en maak mijn riem vast. Nu voel ik de zenuwen pas, ik heb Niall zo gemist, ik durfde nooit op internet te kijken of naar een concert te gaan. Zou hij verandert zijn? Een paar meiden in mijn klas zijn helemaal gek van One Direction echt helemaal, één meisje heeft een telefoonhoesje van Niall en de andere vier één van Liam één van zayn één van Louis en één van Harry. Ze praten de heledag over hoe knap ze zijn enzo echt de HELE dag. Niet dat ik daar iets op tegen heb maar het is best wel irirtand als je hem mist en dat niemand weet dan je zijn tweelingzus bent...
Ik voel dat het vliegtuig op de grond staat en dat mijn zenuwen nu echt op hol slaan. Ik doe mijn groene pet snel op en loop het vliegtuig uit. Ik pak de koffers van de band af en loop naar de uitgang. Oké, nu even Niall zoeken...
DAAR Niall staat ongeveer 10 meter van mij af 10 METER... ik laat mijn koffers uit mijn handen vallen en ren naar Niall toe. "NIALL NIALL NIALL" hij draait zich om en zijn ogen worden groot zijn blauwe ogen staan nu naar mij, alleen naar mij. Dan begint hij ook naar me toe te rennen en al snel voel ik 2 sterke armen om me heen. De 2 sterke armen die ik heb gemist 2 jaar lang. Ik hou mijn tranen niet meer in en laat ze stromen, het maakt me nu niks uit ik ben weer veilig bij mijn lieve tweelingbroer Niall. Ik geef hem een kus op zijn wang en maak me los. "Wat heb ik jou gemist Nialler" "Ik jou ook Char, ik jou ook!" En weer voel ik een echte Horan hug. *PLITS PLITS* "ah nee, kom Char dat is de Papz ze hebben foto's van ons. Laten we snel je koffers pakken en naar de rest toegaan"okey" "kom rennen" Niall pakt mijn hand en samen rennnen we richtig een zwart busje dat moet het busje van Paul zijn. Denk ik bij mezelf.
We leggen de koffers in de achterbak en stappen in nouja ik wordt er in geduwd... met als resultaat dat ik boven op Harry val. "Kom, kom zussie ik had wel een andere voorstel manier van je verwacht" lacht Niall. "Grappig broertje erg grappig, hoor je het sarcasme? Vraag ik "okey, okey sorry" zegt Niall maar ik kan aan hem zien dat hij het niet echt meent en moeite moet doen om zijn lach in te houden. Ik kruip van Harry af en nu kan ik eindelijk zijn gezicht zien. "Hey, ik ben Harry" WOW, oke die meiden uit mijn klas overdrijven dus niet Harry is echt HOT! "Zayn" "Liam" "Louis" "Hoii, ik ben Charlotte tweeling zus van Nialler" "wow, ja dat zien we je lijkt echt op hem!" Zegt Louis "Hahah, I know" "toevallig zeg, jullie hebben de zelfde pet op" zegt zayn "ja, dat ga je nog wel vaker zien. Hahaha toch Niall" "jup, hhahahh"
We stoppen voor een grote villa en daarme bedoel ik BIG!
"Woww, wonen jullie hier?" "Jap, en char je mond hangt open" zegt Niall "Wow" we stappen uit en ik sta nog steeds vol verbazig."Charlotte kom je nog?" Vraagt Liam "ik kom al" we lopen naar binnen. "zet je koffers daar maar neer" zegt Harry en wijst naar de kamer met banken en een mega grote tv, er licht een mooi kleed op de grond. Dat is vast de woonkamer."Wow" "kom, ik laat je kamer wel zien" zegt Harry "okey" en ik loop achter Harry aan de trap op. We komen lang 10 deuren waar allemaal namen opstaan zoals Bathroom en nartuurlijk de kamers van de jongens overal staan namen op. Gelukkig maar anders ga ik hier echt verdwalen.
"Kijk hier is jouwn kamer" ik maak de deur voorzichtig open. "wacht" zegt Harry en ik voel 2 handen voor mijn ogen. "Tuurlijk" "hahah" " okey, kijk maar" zegt Harry en haalt zijn handen weg. "Wow, WAAAT" ik zie een tweepersoonsbed en een grote tv een bureau en een deur met daarop Bathroom. Pffieww gelukkig want een badkamer delen met jongens, dacht het even niet. "Waar is mijn kast" vraag ik "daar" Harry wijst naar een soort poort in de muur. Ik loop er naar toe. "O MY DOGGIE, een INLOOPKAST. Dankje dankje dankjeeee" schreeuw ik. Ik ren naar Harry toe en knuffel hem. Wow, hij kan goed knuffelen. Ik laat los en zie dat hij bloost. Wat schattig. Charlotte waar ben je mee bezig hij vind je toch nooit leuk. "Oehh cute hoor je bloost, nu nog meer oehhh. Ik besluit om hem te kietelen. "Wahahahhahh Cha-l-llo-tt-eee st-ooo-pp hahahahah" "nope" "pl-eeaa-sss st-oo-oo-pp" "okey" ik help Harry overeind en we lopen weer terug naar de woonkamer.
"Nialler, waar is de keuken?" Vraag ik "whahahhahaha, jap je bent echt de tweelingzus van Niall" zegt Louis "hahaha, ik maak wel even wat Lasange" "yessss" roepen ze allemaal vanuit de woonkamer. "Wat is er waarom juichen jullie?" Vraag ik "haha niemand van ons kan Lasange maken dus dat eten we bijna nooit" zegt Zayn "oh, okey dan ik ga mijn best doen".
"Het eten is KLAAAAAR" roep ik. Een paar seconde later zit iedereen aan tafel. "Aanvaleeennn" schreeuwt Niall. "Mmmmmhm woow dit is echt goed zeg" zegt Liam "Hahah dankje" "Charlotte waarom heb je blond haar je bent toch de tweelingzus van Niall en Niall heeft eigelijk Bruin haar" vraagt Harry "whahahhahahahahahahahhahahwhahah" Niall en ik spoegen het eten tegerlijketijd uit en liggen in een deuk, terwijl iedereen ons met een raare blik aankijt die zegt wat-doen-jullie-nou-weer blik "wahhhhahahaha nou- we-hahahahhzhahz hadden-een-hahahahahhwhehaha-weddenschap en we hadden verloren en toen moesten we allebij ons haar blond verven maar we vonden het wel mooi dus lieten we het zitten-hhahahhahahwahaha" zegt Niall "hahahwhahahah" nu licht iedereen in een deuk. "Morgen moet je het eruit halen ik wil wel een zien hoe je er dan uit ziet oke?" Vraag Harry "hahah okey" "Whahahaha" wow Harry is echt leuk en knap en woww wacht wat Charlotte je mag niet verlieft worden of wow zijn lach wat schattig.... "whahhah Charlotte was je even vergeten dat ik je gedachten kon lezen-whahahah" Ik voel dat ik rood wordt. Niall je zegt niks zweer het anders gebeurt er wat en je weet hoe sterk ik ben. Zeg ik in gebarentaal dat we onszelf vroeger hebben aangeleerd voor dit soort momenten want weer kijkt iedereen ons aan met een wat-doen-jullie-zijn-jullie-gek-geworden blik. "Okey, om nog meer van dit soort blikken te voorkomen Niall kan mijn gedachten lezen als ik even niet goed nadenk en we hebben ons zelf vroeger gebarentaal aangeleerd dus dat is wel handig"
"wow vet, maar waarneer kan Niall je gedachten dan lezen?" Vraagt Liam "als mijn gedachten op hol slaan, je weet wel als je even niet bij bent en wegswijmeld bij een andere gedachten"zeg ik "wat dacht je dan?" Vraagt Harry. Ik kijk Niall aan en ik voel dat ik rood wordt. Ik zie dat Niall moeite moet doen om zijn lach in te houden. "Niall je waagt het je weet hoe sterk ik ben" "whahahahahah ik zeg niks whahahahahahahahaha" zegt Niall "okey dan" lacht zayn
"Charlotte we gaan morgen op tour weet je nog" zegt Niall "o nee dat wist ik niet maar okey, hoelaat moet ik morgen vroeg beneden zijn?" "8 uur we eten in de bus" "okey, o nee toch niet met 5 jongens in één grappe bus hé" rustig maar we hebben 2 bussen en de vriendinnen van zayn en louis gaan ook mee, perrie en eleanor" "pffieww gelukkig" "je zit bij eleanor, louis, Harry en ik in een bus, de rest dus zayn,perrie,liam en de styliste en haar dochtertje zitten in de andere bus okey?" Vraagt Niall "okey, ik ga slapen tot morgen" Ik geef iedereen een knuffel en ga naar mijn kamer. Ik maak me klaar en ga in bed liggen.
Wow dit gaat echt een leuk jaar worden. Ik sms Lisanne en Laurens nog even dat alles goed gaat en dat ik morgen op tour ben met de jongens, ik leg mijn mobiel weg en ga goed liggen. Langzaam voel ik mijn ogen dichtzakken.
Heeyy
Ik krijg steeds meer zin om hier aan te schrijven vandaag heb ik 2
Hoofdstukken geschreven. Whoop Whoop hahahaJuultjepower
JE LEEST
Music Twins
FanfictionIk ben Charlotte Horan en ik ben 18 jaar. Mijn hobby's zijn voetballen en zingen. Ik ben de tweelingzus van Niall Horan, vroeger deden Niall en ik alles samen we kunnn elkaars gedachten lezen en we hebben onszelf gebarentaal aangeleerd. Ik heb Niall...