prologue

5K 219 163
                                    

"Hadi ama seni küçük korkak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Hadi ama seni küçük korkak. İlk defa cesareti seçtin, seçiminin arkasında dur ve dediğimi yap."

"Scott saçmalama. Bu cesaret değil, düpedüz aptallık!"

"Altı üstü bir tane hesabın mesajına cevap vereceksin Korkak Amerika. Şimdi telefonunu uzat, sana en masum görünen hesabı seçeceğim."

Chris'in bakışları diğer arkadaşlarında gezindi. Mızıkçılık yapan olmak istemiyordu. Bu yüzden oflayarak telefonu Scott'a uzattı.

"Eğer bir şey olursa tüm dava giderlerini sen ödersin, haberin olsun."

Scott eline aldığı telefonda pembe ikona dokunurken Chris'in söylediklerini kafasını sallayarak geçiştirdi. Birkaç dakika boyunca istek kutusunda gezindikten sonra yüzünde sinsi bir gülümseme belirdi.

"Buldum!"

Telefonu Chris'e uzatırken yüzündeki gülümseme daha da büyümüştü.

"Profil fotoğrafında Bubbles olan biri ne kadar tehlikeli olabilir ki?"

Chris telefonu eline alırken yanında oturan Sebastian kahkaha attı.

"Scott yine insaflı davranmış. Buttercup da olabilirdi."


Merhabaaaa!

Siz benden diğer kurgulara bölüm beklerken benim ani bir kararla texting yazmaya karar verişim....

Bu kurgu güzel bebeğim kaistarkkk ile olan konuşmalarımızdan çıkan olaylarla devam ediyor. Kahkahalar attığımız, 'Acaba nasıl olurdu?' dediğimiz her şey bir bir yazıya dökülüyor. Çok güldüğünüz/ güleceğiniz olaylarda kai'nin emeği çok büyük. Teşekkür ederim güzelim beniiiimmm. 🖤

Bu arada bilmeyen olduğunu sanmıyorum ama yine de söyleyeyim. Bubbles ve Buttercup, Powerpuff Girls karakteri. Bubbles biraz saf olan, Buttercups ise kavgacı.

İlk bölümde görüşürüz artık 😌

Little Talks - Texting | Chris EvansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin