chrisevans: Biri beyaz tişörtün benden daha çok yakıştığını kimseyi görmediğini söylemişti.
troublemaker: Yalan söylememiş.
chrisevans: Yalan söylemediği tek konu buydu sanırım.
troublemaker: Bunun arkasında hüzünlü bir hikaye yatıyor gibi.
chrisevans: Pek sayılmaz, artık arkadaş değiliz.
troublemaker: Sizi üzüyorsa hayatınızdan çıkarmış olmanız iyi olmuş.
chrisevans: Evet, iyi oldu.
chrisevans: Hep beni konuştuk, biraz da senden bahsedelim mi?troublemaker: Olur, ne öğrenmek istersiniz?
chrisevans: Arkadaş ortamında nasılsın mesela? Hangi rolü canlandırıyorsun?
troublemaker: Grubun sessiz kızı ya da lideri değilim.
troublemaker: Genelde çok kahkaha atan, herkesten daha çok eğlenen o kişiyimdir. troublemaker: Arkadaşlarım onlardan daha rahat olduğum için bana biraz sinir olurlar.chrisevans: Nasıl daha rahat?
troublemaker: Şöyle, beraber takıldığımız yaklaşık on kişi var ve herkes çift. Sanki okulda başka kimse kalmamış gibi birbirlerini buldular.
troublemaker: Kendini kanıtlama çabası içine giren her insan gibi sürekli birbirlerini kısıtlıyorlar.
troublemaker: Biz de James ile onların bu haline kahkahalar atıyoruz.
troublemaker: Onlar saçma kıskançlık krizleri geçirerek tüm eğlenceyi kaçırırken, biz hayatımızı yaşıyoruz.chrisevans: Siz?
troublemaker: Biz, James ve ben.
chrisevans: Tahmin ettiğimden daha yakınsınız sanırım.
troublemaker: Liseden beri birlikteyiz. Yakın olmamamızın imkanı yok.
chrisevans: James senin erkek arkadaşın mıydı?
troublemaker: Hayır, sadece en yakın arkadaşım.
chrisevans: Buna sevindim.
troublemaker: Erkek arkadaşı olan bir kızı kendinize çekmek tanıdık olmalı aslında sizin için.
chrisevans: Ne?!
Ne konuştuklarını unutmamanız için son mesajları bölüm başlarına yazmaya karar verdim. Ne dersiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Talks - Texting | Chris Evans
FanfictionChris Evans bu sefer doğruluk yerine cesareti tercih eder. Bunun sonucunda Scott Evans ondan seçeceği bir mesajı cevaplamasını ister. Belki biraz da Dirty Talks* #1 Marvel.