Kaila: Günaydın.
Chris: Günaydın.
Kaila: Nasıl gidiyor?
Chris: İyi. Sen?
Kaila: Ben de iyiyim.
Kaila: Okula geçeceğim birazdan.Chris: Güzel.
Kaila: Evden çıkmadan önce seni görüntülü arayayım mı?
Chris: Pek müsait bir zaman değil benim için.
Kaila: Ne yapıyorsun ki?
Chris: Arkadaşlarımla kahvaltıya geldik.
Kaila: Anladım.
KAila: Afiyet olsun o zaman.Chris: Teşekkür ederim.
Kaila: Böyle mi davranacaksın hep? :(
Chris: Nasıl davranıyormuşum?
Kaila: Tanıştığımız an bile bana daha yakındın, şu an ulaşamayacağım kadar uzaksın.
Chris: Uzak olduğumun farkındayım. Chris: Malum, haber vermeye gerek bile duymadan ülkeden ayrıldın.
Chris: Aramızdaki mesafeyi sen arttırdın.Kaila: Eğer böyle olacağını bilsem yemin ederim yapmazdım.
Kaila: Keşke havaalanında deli gibi ağlasaydım da olaylar bu hale gelmeseydi.Chris: Geçmiş hakkında keşke'lerle konuşmak sadece şimdiyi zedeler Kaila.
Kaila: Ne yapmamı istiyorsun?
Kaila: Gerçekten üzgünüm. :(Chris: Bir şeyler yap diye takındığım bir tavır değil bu.
Chris: Bilinçsizce gerçekleşiyor.Kaila: Nasıl yani?
Chris: Rahatsız hissediyorum ve senin geçirebileceğin bir his değil bu şu an.
Chris: Biraz zaman geçtikten sonra düzelecektir.Kaila: O zamana kadar ben böyle senden uzakta mı kalacağım?
Chris: Uzakta olmak bu kadar sıkıntıya sokuyorsa seni, habersizce çekip çıktığın kapı sana her zaman açık.
Kaila: Ben senin soğuk haline mesaj da katlanamıyorum, bir de yüz yüze mi geleceğim?
Kaila: Hayır, teşekkürler.
Kaila: Kollarının arasında pişmanlıkla ağlamayacağım.Chris: Sen bilirsin.
Tripli yazmak da ne sıkıcı be öff
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Talks - Texting | Chris Evans
FanfictionChris Evans bu sefer doğruluk yerine cesareti tercih eder. Bunun sonucunda Scott Evans ondan seçeceği bir mesajı cevaplamasını ister. Belki biraz da Dirty Talks* #1 Marvel.