[troublemaker]: chrisevans yeni bir gönderi paylaştı.
chrisevans: ✌️
> DM KUTUSU
troublemaker: Ben burada sinir krizi geçirirken senin orada gülümsemen ne kadar güzel.
troublemaker: Üstelik onun eli neden senin omzunda?chrisevans: Poz veriyorduk.
troublemaker: Diğerleri de poz veriyor ancak kimse birbirine sarılmamış.
chrisevans: Biz diğerlerinden daha yakınız.
troublemaker: Nasıl bir yakınlık?
chrisevans: Normal.
troublemaker: ?
chrisevans: Şu an neyi sorguladığını anlamıyorum Kaila, normal bir yakın arkadaşım işte.
troublemaker: Bak sen şu işe.
troublemaker: Emin misin onun da seni sadece yakın arkadaş olarak gördüğüne?chrisevans: Ciddi misin...
troublemaker: Sonuçta yakın arkadaşı sevgili yapınca ona olan aşkını fark eden biri de olabilir.
chrisevans: Komik değil.
troublemaker: BENCE DE DEĞİLDİ. DAHA AZ KOMİK OLAN BİR ŞEY DUYMAK İSTER MİSİN?
chrisevans: Söyle bakalım.
troublemaker: Bu fotoğraf sonrasında önüme düşen yüzlerce edit.
troublemaker: Başrolünde kimler var tahmin edebilirsin bence.
troublemaker: Ben neden sevgilimin başka bir kadınla yakıştırılmasını görmek zorundayım?chrisevans: Kaila biz seninle el ele görüntüledik, farkındasın değil mi?
chrisevans: İnsanlar bir sevgilim olduğunu zaten biliyor.troublemaker: Bu hayranlarını durdurmuşa benzemiyor.
chrisevans: Başkalarının hakkımızda ne düşündüğü bu kadar önemli olmalı mı gerçekten?
troublemaker: Konuyu başka yere çekiyorsun şu an.
chrisevans: Hayır Kaila, çekmiyorum.
chrisevans: Üstelik biz seninle bunu konuştuk, ünlü biriyle birlikte olmanın zor yanlarından biri bu.
chrisevans: En başında beri biliyordun, neden şimdi bu kadar sorun ediyorsun anlamıyorum.troublemaker: Biz kadın partnerlerin hakkında konuştuk Chris.
troublemaker: Arkadaşlarınla böyle yakın pozlarını hiç konuşmadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Talks - Texting | Chris Evans
FanfictionChris Evans bu sefer doğruluk yerine cesareti tercih eder. Bunun sonucunda Scott Evans ondan seçeceği bir mesajı cevaplamasını ister. Belki biraz da Dirty Talks* #1 Marvel.