Dumbledore bardağına hafif bir şekilde vurdu. Her yeri sessizlik kaplayınca konuşmaya başladı "Evet sevgili öğrenciler, bugün daha önce Dumstrang'da okuyan ama bu sene buraya nakil olan öğrencimiz Mia Sofia Lupin!". Herkes kendi arasında konuşmaya başladı. Birden büyük salonun altın renkteki kapıları açıldı. Kapının önünde boyu yaklaşık 1.75 olan siyah saçlı yuvarlak yüzlü, çekik ve mavi gözlü hafif pembe yanaklı bir kız vardı. Yavaşça içeriye girdi ve seçmen şapkaya doğru yürüdü. Herkes tüm dikkatini kıza vermiş bir şekilde onu izliyorlardı.
Kız profösörlerin oturduğu masaların olduğu yere vardı birkaç basamak çıktı ve tabureye oturdu. " Evet Bayan Lupin şimdi seçmen şapkayı başınıza yerleştiricem ve binanız belirlenecek."
dedi McGonagle. Kız hafifçe başını evet anlamında salladı.Prof. McGonagle şapkayı kızın başına koydu. Sihirli seçmen şapka konuşmaya başladı. "Hmmm... Bir Ravenclow kadar zeki... Bir Hufflepuff kadar sadık... Bir Slytherin kadarda kurnaz... Hmm... Çok zor çok ama GRYFFİNDOR!!!". Mia seçmen şapka bağırınca irkildi. "Binanızın masasına geçebilirsiniz Bayan Lupin." dedi Dumbledore. Mia ilk önce yavaşca arkasına döndü ve Prof. Lupin'e baktı. Prof. Lupinin gözleri gururdan parlıyordu.Mia Lupinin gözlerini görünce dahada mutlu oldu ve masaya yöneldi. Bir kız ona el sallıyor ve yanına çağırıyordu. Mia hızla kızın yanına oturdu. "Merhaba ben Hermonie Granger." Ahh demek ismi Hermonie. "Bende Mia Sofia Lupin." dedi hızlıca. Birkaç dakika içinde herkesle tanışmış ve yemek yemeye başlamıştı. Yemeğim ortasında bir öksürük sesi herkesi durdurdu.
"Beyler eğer benim ablama asılır veya flörtleşirseniz sonunuz çok kötü olur.!" bu Teddy'di. Ablasına kafasını çevirmesi gerektiğini söyler gibi bir hareket yaptı. Mia etrafına baktığında birkaç erkeğin onu süzdüğünü fark etti.Mia bayağı bir sinirlenmiş olucakki saçlarının kırmızıya döndüğünü fark etmemiş. Evet... O ve Teddy bir metamorphmagus. (Bilmeyenler araştırsın)
Hermonie ve diğerlerinin ona tuhaf bir biçimde bakmasıyla anlamıştı. "N'oldu çocuklar neden öyle bakıyorsunuz?" diye sordu merkla. "Ş-şey saçın ve gözlerin..." dedi Ronald. Mia hemen uzun saçından bir tutan eline aldı ve baktı. "Ahh çocuklar merak etmeyin sadece annemden geçen bir şey... Imm neydi adı... Heh metamorphmagus." diye geçiştirdi Mia.
Bu ilk bölümdü umarım beğenirsiniz...
💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KIZI {[FRED WEASLEY]}
FanfictionTÜM HAKLARI FRED'İN MİA'YA AŞIK OLAN KALBİNDE SAKLIDIR 🙃🙃🙃