PROF. MOODY

284 26 8
                                    

Merhaba hepinize okumanız için bir kitap önericem: LİTTLE BLUDGER FRED WEASLEY. Haytımda okuduğum en muhteşem kitap.

         °°°°°°

Ders bitmişti.Herkes Hagridin kulubesinden çıkan merdivenlerden yukarı doğru çıkıyorlardı. Mia Neville'nin koluna girmiş, başını omzuna koymuş bir şekide yürüyordu. Neville birden durdu. Üstü başı canavar kitap yüzünden yırltılmıştı. "Ben yatakhaneye gidip üstümü değiştirmeliyim. Sen sınıfta bize yer tut olur mu?" "Tamam o zaman sınıfta görüşürüz Nev." dedikten sonra Neville basamakları daha hızlı çıkmaya  başladı. Neville gidince Mia'nın sağına Hermonie soluna Harry ve Ron geçti. Üçü birlikte "merhaba Mia". " Merhaba çocuklar"
Hermonie konuşmaya başladı "Şey biz bugün bizim yatakhanemizde d-c oynayacağız ve bizimle oynayacaksın. Saat tam 8'de bizim yatakhanemizde. Ve aksi cevap istemiyorum. Ayrıca birkaç arkadaşda gelicek. Sende Neville'ye söylersin. Neyse görüşürüz.!" dedi. Bunların hepsini tek nefeste söylemişti. Mia'ya cevap hakkı tanımadan üçüde gitmişti. Harry arkasında olan Mia'ya "Teddy'e de haber ver!". " Ne? Teddy'i nasıl oraya sokucam. Hey-" Mia daha lafını bitirmeden arkasından dokunan bir elle irkildi. "Sen o işi bize bırak!". " İyi peki size bırakıyorum George.".

           ••••••

Ders zamanı gelmesine rağmen Prof. Moody halen ortalıkta yoktu. Dedimki şom ağzımı açmış bulundum. Moody içeri girmiş tahtaya ismini yazıyordu.

°°°

  Birkaç dakika içinde 'imperius' lanetini anlatmakla kalmamış onu uygulamıştı. Ve en siniri 'cruiso' laneti içinde Neville'yi yanına çağırmış ve onun gözleri önünde o laneti uygulamıştı. Mia        
daha fazla Neville'nin o halind katlanamamış ve bağırmıştı. "HEY GÖRMÜYOR MUSUN NE KADAR ACI ÇEKİYOR!". Ardından Hermonie devam etmişti. Ama Mia dinlememişti. Neville'yi alıp sınıftan çıktı. " Neville iyi misin? Neville ses ver? Neville...". Neville dokunsan ağlayacak gibiydi. Bu zamana kadar bu konudan sadece Mia'ya bahsetmişti. Mia onun her zaman yanında olmuştu. Mia son kez "Neville..." dedi. Neville yine ses çıkarmayınca ona sımsıkı sarıldı. Boynunda hissettiği ıslaklıkla geri çekildi. Neville ağlıyordu. Ama içinden... Mia tekrardan sarıldı. Sınıf kapısının önündelerdi. Ayağa kalktılar. Ders bitmiş olucakki herkes sınıftan çıkıyordu. Mia Neville'nin kolundan tuttu. Merdivenlerden indirdi. Arkadan Moody'nin sesini duyduğunda durdu. "Bay Longbottom..." yanımıza geldi. "Bay Longbottom benimle gelir misiniz? Size önemli bir şey anlatmalıyım." diyip Neville'nin kolunu tuttu. Neville ' yi götürdü. Mia pek istemesede Neville ona bir şey olmayacağını söylemişti. Mia ortak salona gitti. Öğle yemeği vaktiydi. Ama kendini çok kötü hissediyordu.

Evet bu bölüm bu kadardı. Umarım beğenmişsinizdir. Yanlız ben bu bölümde Mia ve Neville'yi aşşırı shipledim. Oy verirseniz sevinirim... 😍😍😍😍

PERİ KIZI {[FRED WEASLEY]}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin