Yeni Arkadaşlar

414 26 8
                                    

   *1 ay sonra*

Mia Hogwarsta iyice alışmıştı. Tabii arkadaşlarınada. Bir çocukla tanışmıştı ve adı Neville'di. Çok dost canlısı, utangaç bir çocuktu. Bitkilerede bayılıyordu. Hogwarsta geldiğimden beri en yakın arkadaşı olmuştu. Fred'e karşı birşeyler hissediyordu... Ama kendine bile itiraf edemiyordu.

                                        -SABAH-

  Pencereden içeri giren ışıklar Mia'nın gözlerine vuruyordu. "Ahh şu lanet olası perdeyi kapatın kızlar!!" dedi Mia. "Hadi Mia artık kalkman gerekiyor, kahavlıya geç kalıcaz." bu ses Hermonie nin sesine benziyordu. Mia hafifçe gözlerini açtı. "Tamam kalktım ben..." dedi uykulu bir şekilde Mia. Kalktı üstünü dolabından aldı. Banyoya girdi kısa bir duş alıp giyindi. Ortak salona indi. İçeride sadece Neville duruyordu. "Neville sen gitmedin mi? " dedi Mia. "Hayır seni beklemek istedim." dedi Neville.

  "Peki, hadi inelim o zaman." dedi yumuşak bir sesle Mia. Neville   
İle birlikte aşşağı inip Gryffindor masasına oturdular. "Merhaba çocuklar.". " Merhaba Mia." . " Eee Hermonie bugün hangi dersler var." . "İlk ders kehanet, sonra seçmeli ders olan Sihirli yaratıklar, sonrada Prof. Lupin ile KSKS var Mia." . Mia yemeğini yemeye başladı. Yemeğin ortasında aklına bir şey geldi. Bugün dolunay vardı. Babası olan Prof. Lupin kurt adam olduğu için dolunayda dönüşürdü. Ve Mia'da animagus olabildiği için onunla gidiyordu. Düşünceleri Dumbledore'nin bardağına vurmasıyla bölünmüştü. Dumbledore konuşmaya başladı "Evet sevgili öğrenciler biliyorsunuzki bu yılki Üç Büyücü Turnuvasına katılacak okullar bu sene bizim okulumuzda ağırlanıcak... İşte ilk olarak Dumstrang Akademisi'nin öğrencileri ve Müdürleri.". Dumbledore sözünü bitirir bitirmez büyük salonun altın kapısı açıldı ve içeriye bir grup erkek öğrenci girdi. Birkaç hareket yapınca arkalarından Müdürleri girdi. Dumbledore tekrar konuşmaya başladı "Ve bir diğer okulumuz işte karşınızda Dumstrang Akademisi'nin güzel öğrencileri ve Müdürleri. " .

  İçeriye bu sefer mavi üniformalı güzel öğrenciler girmişti. Arkalarındanda Müdüresi. Mia Dumstrang Akademisi lafını duyunca nefesi kesilmişti. Arkasından ona dokunan bir el tuttuğu nefesini tekrardan vermesini sağladı. Bu el Lupinin eliydi. Mia arkasını döndü. Lupin sessizce konuşmaya başladı "Birşeyin yok değilmi kızım?" dedi yumuşak bir sesle. Başını evet anlamında salladı.

PERİ KIZI {[FRED WEASLEY]}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin