GELECEK?

155 14 1
                                    

Mia savaş sonucu gerçek aşkını kaybetsede evlendi. Belki kocasını gerçekten sevmiyordu ama ailesine iyi bakmak zorundaydı. Evlendikten sonra ikizleri olmuştu. Rose Flower Danger; annesinden aldığı siyah saçları ve babasından aldığı yeşil gözleriyle erkekleri kendine hayran bırakacak güzellikteydi. Iris Abigail Danger ise babasından aldığı sarı saçları ve annesinden aldığı mavi gözleriyle gayet zeki ve çalışkan bir kızdı. Hayatı aşşağı yukarı böyleydi.

Bazenleri Teddy ve Victoria gelirdi. Bazense Neville ve Hannah...

"Kızlar kahvaltı hazır!" Mia ikizlere seslendi.

"Tamam anne, geliyoruz!" birkaç patırtı ve kütürtü sonucunda mutfakta olan ikizlerine baktı Mia.

"Heyecanlı mısınız?" ikizler heyecanla başlarını sallarken içeri babaları March girdi.

"Günaydınlar!" herkes 'günaydın' derken Mia tavadaki krepleri tabaklara doldurdu.

"Albus'da geliyormuş bu sene... Heee birde Scorpitus. Birbirinize dikkat edin, yanlış kişilerle arkadaşlık kurmayın ve ne olursa olsun..." her zamanki gibi sözü bölünmüştü.

"FARKLI BİNALARA SEÇİLİRSENİZ ÜZÜLMEYİN!" Rose ve Iris aynı anda konuştular ve abartılı bir şekilde göz devirdiler.

Kitabı bir günde bitirdim... Neyse çok detaylı yazmadım çünkü üşendim... Kdksjdhfksmsnd neyse sonra küçük küçük güncellemeler yaparım. Eğer isterseniz bonus bölümler yazabilirim... Veya daha fazla bilgi. Bilmiyom işte neyse bb

PERİ KIZI {[FRED WEASLEY]}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin