😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Herkes kahvaltısını bitirmişti. İlk olarak kehanet dersine girdiler. Mia bu dersi hep sıkıcı buluyordu nedense gereksiz bir dersti. Ders bittiği için minnettar olan Mia herkes gibi Hagrid'in kulubesine doğru yola koyulmuştu. Sihirli yaratıklar seçmeli bir ders olduğu için kim isterse giriyordu. Mia , Neville , Harry, Hermonie, Ron ve tabiki kardeşi olan Teddy'de yazılmıştı.
Sonunda varmışlardı. Herkes ellerindeki korkunç kahverengi kürklü gözleri ve dişleri olan kitaba bakıyordu. Mia konuşmaya başladı. "Hagri- yani Prof. Hagrid bu kitabı nasıl açıcaz?". "Tabiki omurgasını okşuyarak!". Kabul ediyorum bu çok tuhaftı.
Kitaplar açıldı, ama sanırım biri açamamış ki bu kişi Neville'di. Kitap iyice huysuzlaşmış ve ona saldırıyordu. Kimsenin bir şey yapmadığını gören Mia arkadaşı daha fazla hırpalanmadan ağzını açtı. "Wingardium Leviosa!". Kitabı kaldırdı, kaldırdı ve fırlattı. " Teşekkür ederim Külkedisi". Neville ona külkedisi demeyi alışkanlık haline getirmişti. "Bir şey değil.".
" Evet herkes buraya baksın, hadi bana bakın!". Tüm bakışlar Hagrid'e döndü. Çalılarla kaplı düzlük alanda birdenbire çok asil bir hayvan belirdi. "Bu görmüş olduğunuz canlı hipogrifdir...."
Mia hipogrifi incelemekten Hagrid'i duymuyordu bile. "Evet kim Şahgagaya binmek ister!". Miada dahil herkes birkaç adım geri gitti." Oh Harry demek sen!... Gel bakalım!". Harry şahgaga nın güvenini kazandıktan sonra hagrid Harry'i belinden tuttu ve Şahgagaya bindirdi. Şahgaga havalandıktan sonra Draco konuşmaya başladı. "Hey Lupin!". İki kardeş aynı anda bağırdı. " Ne var Malfoy!".
"Oh... Yani Mia!". Tekrar bağırdı. "Neden Şahgagaya binmedin! Yoksa korktun mu?!". Hafif bir kahkaha patlattı. Mia sinirlenmiş olucakki saçları renk değiştirmiş. 'Yapmamalısın Mia. Yapmamalısın... Söz verdin...'. "Peki sen neden binmedim Malfoy!". Tüm gözler Draco'ya döndü... "....". " Bende öyle düşünmüştüm!".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KIZI {[FRED WEASLEY]}
FanfictionTÜM HAKLARI FRED'İN MİA'YA AŞIK OLAN KALBİNDE SAKLIDIR 🙃🙃🙃