😡YİNE REVİR😡

226 20 3
                                    

                                                   •••

"Hadi Mia geç kalıcaz!"
"Tamam yetiştim Monie"
İki kız Gryffindor ortak salonundan çıktılar ve ateş kadehinin olduğu yere gittiler.
"Vay be kadeh çok güzel." dedi heyecanlı bir şekilde Mia. Etraflarına baktılar. Mia Neville'yi görünce onun yanına gitti.
"Hadi Nev gel benimle."
"Nereye?"
"Hermonie ile oturalım."
Neville Mia'yı başı ile onayladı ve Hermonie'nin oturduğu yere oturdular. Neville bir arka basamağa oturdu.

  Sırayla herkes gelip adını atıyordu. Veee evet ikizler yine bir iş peşindelerdi. Salona girdiler ve ellerinde bir iksir vardı. Kıvamına ve rengine bakılırsa yaşlandırma iksiriydi. Her zamanki gibi iki zeki kızın onları uyarması gerekiyordu.
iki kız aynıanda "Bence işe yaramayacak."
George Hermonie'nin yanına geldi eğildi ve"Peki neden Granger."  dedi.
"Ve Lupin." bu Fred'di. O da Mia'nın yanına eğilmişti.
Hermonie anlatmaya başladı. Mia Hermonie'nin anlattıklarını dinleyemiyordu. Çünkü hemen solunda bir adet Fred olması onun dikkatini dağıtıyordu. Kızardığına yemin edebilirdi. Başını öne eğdi ve saçlarının önüne gelmesine izin verdi.

Fred kalkınca tekrardan kafasını kaldırdı.
"Şerefe" ikizler yine dinlemediler.

                                                 •••

"Ahh ahh bumu yaparken ne düşünüyordunuz ki!"
"Madam Pomfrey düzelteyim... Düşünmüyorlardı."
"Haklısın Mia. "
Ateş Kadehi onları atınca yaşlandırma iksiri yeni etki etti. Ve kısaca yaşlandılar.
"Ben size demiştim kötü bir fikir diye." Mia bir yandan konuşuyor bir yandanda Pompom Sultana yardım ediyordu. İksirler ve bitkiler ile ilgili çok şey biliyordu. Neville sayesinde. Tabiki Neville'de yardım ediyordu.
Mia Fred'in yanına oturdu. "Çok canın yanıyor mu?"
"Hayır... Yani biraz."
"Bazen kendinizi çok ciddi yaralıyorsunuz. Daha güvenli şakalar yapın!"
"İyi de tehlike olmadan şaka olmaz!"
"Sus George. Sen konuşma... Sende Fred!"
Yavaşca Fred'in elini tuttu Mia. Bunu yaptığına o da inanamıyordu. "Merak etme en kısa sürede geçicek... Sadece ssbredin... Ve tabiki yerinizde durun!" Mia son cümlede kızmıştı. Haklıydı.

PERİ KIZI {[FRED WEASLEY]}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin