Mia dışarı çıktı. Dışarıdaki çadırı kuran Fred'e baktı. O kadar yakışıklı görünüyordu ki. Güneş çillerine çarptığı için daha belli oluyordu. Ela gözleri güneşin etkisiyle her zamankinden daha parlaktı.
"Eee abla ne zaman açılmayı düşünüyorsun acaba?" dedi yanına gelirken Teddy.
"Sanane Ted." diyince Teddy kollarını birbirine bağladı.
"Kalbimi kırıyorsun..." eliyle kabini gösterdi.
•••
Fleur ve Bill dans ediyor diğer herkes onları alkışlıyordu. Ne kadar uyumlulardı. Birbirlerine bakışlarından belli oluyordu ne kadar aşık oldukları. Mia düşündü acaba Fred'de benden hoşlanıyor mudur?
Birden bire çadıra siyah dumanlar girmişti. Mia bunun anlamının ölüm yiyenler olduğunu biliyordu. Hızla asasını eline aldı. Ona doğru gelen ölüm yiyenleri gördü. Kalabalıklardı büyük bir ihtimal Harry için gelmişlerdi. Mia hızla etrafına baktı. Heemonie, Harry ve Ron cisimlenmişti. Konuklar çadırı boşaltıyor bazıları düello yapıyordu. Teddy'i aradı gözü. Merline şükür dedi içinden. Teddy, Dora'nın yanında annesi ile birlikteydi.
Ölüm yiyenlerin kullandığı büyüler çok güçlüydü belki ama unuttukları daha doğru bilmedikleri bir şey vardı. Mia özeldi...
Kimsenin fark etmemesini umarak hem büyü yapıyor hemde güçlerini kullanıyordu. Arada sırada diğerlerine de yardım ediyordu. Bu çok zordu. Gittikçe yorgun düşüyordu. Sonunda herşey bitti. Hızla Ginny ve Teddy'nin yanına gitti. Onları sımsıkı kucakladı.
Ve tek bir şey umdu. Üçlünün iyi olması. Omzuna dokunan el ile kendine geldi. Tam karşısında Fred ona endişeli gözlerle bakıyordu. Mia Fred'e sarıldı.
"Çok korkuyorum."
"Korkma ben varım... Sana bir şey olmasına izin vermeyeceğim." dedi turuncu saçlı oğlan.•••
Mia Hogwarst'taydı. Buraya zorla getirilmişti. Bir yanı istiyor bir yanı istemiyordu. Tabii seçim şansı yoktu. Merdiven dayalı olan duvardaki tablo açıldı.
"Size bir sürprizim var!" diye bağırdı Neville.
Herkes ona boş gözlerle bakıyordu. Arkasından Harry çıkınca neşeler yerine geldi. Harry, Hermonie ve Ron merdivenden aşşağı indi. Ginny hızla Harry'e sarıldı. Çok tatlılar diye geçirdi içinden. Mia Ron'a sarıldı. Aynı abisininki gibi olan saçlarına elini daldırdı. Geri çekildi. Sonra Hermonie'ye sarıldı.
Rawenclow'un diademinden bahsettiler. Hortkulukmuş. Onu yok etmeleri gerekiyordu.
Ama Mia bu sefer yardım edemezdi. Dışarı çıktılar. Harry aralarına sızdı. Gözükmemesi lazımdı. Aşşagı indiler. Snape herkes gelince bir şeyler söyledi. Mia pek takmazdı. Snape boş konuşurdu. Harry atakta bulundu. Olduğu yerden çıktı. Herkes nefesini tuttu. Mia ise karanlığın içine gömüldü...
Evet uzun süre sonra.. Kusura bakmayın ilhan gelmedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KIZI {[FRED WEASLEY]}
FanfictionTÜM HAKLARI FRED'İN MİA'YA AŞIK OLAN KALBİNDE SAKLIDIR 🙃🙃🙃