BONUS BÖLÜM

104 6 1
                                    


Mia artık olmayan altın kapıdan içeri girdi. İçeri girerken tek tek anıları geldi gözünün önüne. Çok şey yaşamıştı burada. İyi, kötü tüm anıları buradaydı. 

Yavaş yavaş ilerledi. Hızlı gitsede bir şeyleri artık kurtaramazdı. İlerledi yavaş adımlarla. Görüş alanına Teddy girdi. Minik kurdun göz yaşları sel olmuştu. Mia o selde boğulan kişiydi. 

Yaklaştı kardeşine ve ikiside birbirlerine sımsıkı sarıldılar. Ne olduğunu biliyordu. Teddy'de abkasının bunu bildiğini biliyordu. 

İki cansız cesedin yanına oturdular birlikte. Mia bir süre sonra yanında bir kıpırtı hissetti ve kıpırtının olduğu tarafa döndü. 

"Mia... İyi misin?"

"Nasıl iyi olabilirim Freddie... Sizinkiler iyi mi?"

kafasını salladı genç oğlan. Kendi ailesi gayet iyiydi. 

"Biliyor musun Fred... Senden çok hoşlanıyorum..."

"Biliyor musun peri kızı bende senden çok hoşlanıyorum. Benimle çıkarmısın?"

Kafasını salladı Mia. Karanlıktaki tek ışık iki ruh eşiydi. bundan sonra mutlu olmak istiyorlardı. En baştaki gibi. Bu saçma olabilir. Savaşın içindeler ve kızın anne ve babası ölmüş... Geçmiş tramvalarına takılı kalırsak hedefimize ulaşamayız ki. 

1 EYLÜL 2017


Mia kızının arabasını ittirmesi için yardım ediyordu. Bugün kızının Hogwarst'taki ilk günüydü. duvardan geçince ilk günkü gibi heyecanlıydı. 

"Anne ben Hogwarst'a başlayacağım sen değil." Mia isyan bayrağını çıkaran kızına baktı bir süre.

"Çok affedersiniz Mrs. Elestar, bir daha olmaz." yanlarında onları kahkaha atarak izleyen kocası Fred Weasley'e baktı anne ve kız. ikisininde saçları kırmızıya dönmeye başlayınca Fred kahkahasını durdurdu. Eğer durmazsa ikisinin gazabından kaçamayacaktı. 

Elestar aynı annesininki gibi güçleri vardı. Ve bunları kullanmaktan kaçınmazdı. Ev işleri güçleri sayesinde daha da kolaylaşmıştı. 

"Harry amca!"

elestar'ın saçları yine eskisi gibi turuncuya döndü. Saçlarını babasından , gözlerini annesinden almıştı. 

"Favori kızımda buradaymış." Elestar koşarak Harry'nin kucağına atladı. 

"Merhaba çocuklar." 

"Merhaba teyze."

"Buda benim favori kızlarım."

Rose ve Lily , Mia'ya sarıldılar.


                                                                              23 NİSAN 2019 

Çilekli pastayı taşımakta zorlanan Mia hiç istifini bozmadan yürümeye devam ediyordu. 

"DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM KIZIM!"

Hufflepuff'lı minik kızları 13 yaşına girmişti. Aynı daysı ve anneannesi gibi Hufflepuff binasındaydı. herkesin kalbini kazanmış olan küçük kızları peşinde erkek koşturmaktan ve hiçbirini kabul etmemeye bayılıyordu.



veeeeeee bu kadardı. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PERİ KIZI {[FRED WEASLEY]}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin