Olayların üzerinden bir yıl geçmişti... Şimdi ise 5. Yılındaydı Mia.
Artık kabul ediyordu. Fred'e deli gibi aşıktı. Ne zaman gözlerini kapatsa aklına o geliyordu. Onun turuncu saçları, ela gözleri, o mükemmel gülüşü... Onu çok özlemişti. Nihayet o gün gelmişti. Tatil bitmiş yeni yıl başlayacaktı. Remus kızının hatrına bu senede Hogwarst'ta profösörlük yapıcaktı.Şu anda Diagon Yolundalardı. Neville ile kitapçıda buluşacaklardı.
"Neville!" dedi genç kız ve en güvendiği kişiye doğru koştu. Ona sımsıkı sarıldı. Çok özlemişti onu. Haftada en az iki kere ziyaretine gittiğine rağmen.
"Seni çok özledim Külkedisi..."
Mia onun hitabına o kadar alışmıştı ki Hogwarst'ta Prof. Filtwick ona ismini unuttuğunu ve hatırlatmasını istemişti. Normal o kadar öğrencisi vardı. O da dalgınlığına külkedisi demişti. Tüm sınıf ona gülmüştü. Kendiside dahil. Neville bile gülüyordu.Yule Ball balosuna Neville ile gitmişti ve çok eğlenmişti. Birçok kişi sormuştu. Genç kız ise sadece Fred'i beklemişti. Ama Neville teklif etmişti. Fred'i daha fazla bekleyememiş ve kabul etmişti.
•••
Birinci sınıfların seçmeleri bitmişti. Yemekte aynı şekilde. Ortak salonda Neville ile birlikte yeni bir bitkiyi inceliyor ve onun hakkında not tutuyorlardı.
"Bu bitki çok ilginç... Mor bitki mi olur?" diye sordu Mia.
"Bende ilk defa gördüm. Bahçemizde buldum ve incelemek için getirdim... Belkide mugglelerın bitkilerindendir.""Olabilir ama çok güzel." hayran bir şekilde bitkiye bakıyordu Mia.
Neville bir süre bir kitaba baktı. Sonra kafasını kaldırdı ve heyecanla konuşmaya başladı " Bu bitki muggle dünyasındanda bizim dünyamızdanda değil. Galiba yeni bir tür..." fazlasıyla heyecanlıydı Neville bunları anlatırken.
"İsmini Kükledisi koyuyorum bu bitkinin." dedi Neville ve çaprazında oturmuş elinde kırmızı renkli deri defterine bir şeyler not etmekte olan Mia'ya bakıyordu.
"Ovvv... Neville bu çok şirin teşekkür ederim." diye açıklamaya çalıştı Mia duygularını. Hemen Neville'ye sarıldı Mia.
Bu bölüm kısa oldu çünkü yarınki türkçe ödevimi yapıcam.
Neville benim çiçekli kekim seni çok seviyorum!!!!!😇😇😇
Hepiniz kendinize iyi bakın.
Bitki bu değil ama koymak istedim!
Fantastik Canavarlar izleyenler bilir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KIZI {[FRED WEASLEY]}
FanfictionTÜM HAKLARI FRED'İN MİA'YA AŞIK OLAN KALBİNDE SAKLIDIR 🙃🙃🙃