Mia uyandığında karşısında annesini ve babasını görmeyi beklemiyordu. Yerden doğruldu ve etrafına baktı. Pek kimse yoktu.
Dışarıdan patlama sesleri gelirken bağırarak konuştu Mia. "Ne oluyor!"
Nymphadora kafasını salladı... "Son savaş başladı... Bir daha bibirimizi görmeyebilririz bu yüzden... Seni çok seviyorum birtanem... İlk göz ağrım."
•••
Savaş hızla sürerken Mia kardeşinin mavi saçlarını arıyordu. Etrafa hızla göz gezdiriyor ama bir türlü bulamıyordu. Ya ölmüşse içini korku sarıyordu. Yavaşladı. Mavi saçları gözmesiyle hızla o tarafa koştu.
"Ted çok korktum! İyi misin?" kardeşine sarıldı.
"İyiyim merak etme... Mi belki bir daha görüşemeyeceğiz..." kardeşinin sözünü kesti Mia. "Şşşt öyle deme hepimiz atlatacağız."
"Mia beni dinle! Eğer ki kurtulamazsam birbirinize iyi bakın... Ve Fred'e söyle seni üzerse onu gebertirim..."
Genç kız hafifçe gülümsedi kardeşine ve elini tuttu. Koşarken umursamadı hiç birşeyi. Sadece bu onun sonuysa bile kardeşi yanında olsun istiyordu.
•••
Mia içeriye girdi. Ailesini arıyordu. Ne olur birşey olmamış olsun diye geçirdi içinden. Derken mavi saçları gördü. Saçlar yavaşca mora dönünce telaşlandı. Yanına koştu Teddy'nin. Keşke kör olsaydıda görmeseydi.
Çömeldi iki cansız bedenin yanına. Ellerini tuttu. Ağlıyordu belki ama hisstmiyordu. Sanki ölü gibiydi. İlk göz ağrım... İlk göz ağrım... İlk göz ağrım
Omzuna dokundu bir el... Sorun yok hissetmiyordu. Sarsıldı birkaç kez. Sonunda elin sahibine döndü. Madam Pomfrey'i gördü. Ama bulanıktı. Elleriyle dolmuş gözlerini sildi. Ayağa kalktı. Kimse onun bu hareketine anlam veremedi ama yürümeye devam etti. Tek umudu ya Fred yada Neville.
Neville'yi gördü. Arkadaşı ona sarıldı. Mia'da ona sarıldı. Neville arkadaşını gördüğüne mutlu olsada hatırladığı şeyle sırıtması soldu.
"Mia..." dedi Neville. Mia ise sadece gözlerine baktı. Neville yapamayacağını anladığında onu kolundan tuttu ve sürüklemeye başladı.
İkinci kötü haber... Mia'nın aşık olduğu turuncu saçlar solmuş, aşık olduğu ela gözler kapanmıştı... Mia karışık duygular içersinde sadece cesede baktı bir süre...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KIZI {[FRED WEASLEY]}
FanfictionTÜM HAKLARI FRED'İN MİA'YA AŞIK OLAN KALBİNDE SAKLIDIR 🙃🙃🙃