•••
Akşam olmuştu ve yemektelerdi. Neville ve Mia KSKS dersinden sonra hiçbir dersi anlayamamışlardı.
"Mia iyi misin?" bu sesin kime ait olduğunu biliyordu. "İyiyim baba teşekkür ederim."
" İyi bakalım sen bilirsin" dedi ve kızının yanından uzaklaştı.
Derin bir iç çekti Mia. Kalktı ve gryffindor ortak salonuna gitti. Hızla yatakhanesine çıktı.
•••Kapı yavaşca tık tıklandı. "Mia sen kapıya bak. Bizimkiler gelmiş olmalı." Hermonie ve Ginny mutfaktan araklanan yiyecekleri tabaklara dolduruyordu. Kapıyı Mia açtı. "Merhaba ablacım" dedi Teddy. "Ted yine ne yaptın acaba?" haklıydı Mia. Teddy bir işler çevirmese asla 'ablacım' demez. "Ahh hadi ama sana hiç mi ablacım demiyeyim. Sen bilirsin." küsmüş gibi kollarını bağladı ve beklmemeye başladı Teddy. "İyi küsmen işime gelir." tüm odadakiler birden gülmeye başladı. "Çok ayıp abla."
"Neyse hadi başlayalım" herkes tamam anlamında başını salladı.
Odada Harry, Hermonie, Ron, Ginny, Fred, George, Teddy, Mia ve Neville vardı. Daire şeklinde oturdular. "İlk ben çeviricem" "Tamam Ginny hadi""Abim, Hermonie'ye soruyor."
"Hangimiz" üç erkek kardeş aynı anda konuştu.
"Ahh üç abiminde burada olduğunu unutmuşum. "
"Ron sen işte anla... Şişe senin önünde durmuş kör." Mia haklıydı.•••
"Sıra bende" Hermonie şişeyi çevirdi.
"Fred, Mia'ya soruyor."
"D mi C mi?"
"Doğruluk"
"Neden bu kadar dalgınsın Mia" Fred Mia'yı köşeye sıkıştırmıştı resmen. "Çünkü saat 12'den önce babamın ofisinde olmam gerekiyor." bu doğruydu. "Neden" bu soru Neville ve Teddy dışındaki tüm herkes sormuştu. "Bir soru!" dedi Mia.
"Peki abla saatin 11.56 olduğunun farkında mısın acaba?"
"Neee!" hemen komidininin üstündeki siyah dijital saate baktı. "Ahh geç kaldım! Görüşürüz çocuklar." herkes görüşürüz dedi.•••
Remus bağıran barakada kızı ile birlikte bekliyordu. "Mia çok dikkat et! Tamam mı kızım..." kızının yüzünü elleri arasına aldı şefkatli ve bir o kadar endişeli babası. "Merak etme baba ben çok iyi olucam... Bu seferkide herzamanki gibi gelip geçicek tamam mı?" kızının konuşması ile ikna olmuştu babası. Ve evet zaman gelmişti. Babası yavaş yavaş kurt adama dönüşüyordu. Mia'da yavaşca bir tilkiye dönüştü. Ve barakadan dışarı çıktılar.
•••
Mia babasını takip ediyor. Ama ona görünmemeye çalışıyordu.
"Baba... Abla... Neredesiniz!" bu Teddy'di. Remus ses ile o tarafa doğru koşmaya başladı. Teddy kurtadamı görmesiyle koşması bir olmuştu. Ama Remus daha hızlıydı. Teddy'i pençelemek üzereydi!
Ama biri yetişti.Oy vermeyi unutmayın. Teşekkür ederim okuduğunuz için...🌚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KIZI {[FRED WEASLEY]}
FanfictionTÜM HAKLARI FRED'İN MİA'YA AŞIK OLAN KALBİNDE SAKLIDIR 🙃🙃🙃