1.Bölüm

1.8K 77 54
                                    

Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz canlar🌹
(12 Nisan 2021)

Müzik önerisi:Heijan/yaranamadım

İçime çektiğim duman bedenimi öldürürken, ölü ruhumu diriltiyordu. Gözlerim kendiliğinden kapandı. Derin nefes alıp ayağımla zemine ritmik tuttum. Kaç saatir buradayım bilmiyorum. Uykulu gözlerim adeta kendi içinde ruhum ile savaşsa girmişti. Her ne kadar uyumak istesemde uyuyamıyordum.

Ne garip değil mi ?Bazı insanlar acılarını unutmak için uyuyorlar,bazıları ise acıları yüzünden uyumaktan kaçıyor. Gözlerimi açıp geceyi aydınlatan ay'a baktım. Hafif gülümseyip elimdeki sigarayı söndürdüm. Sandalyeye yaslanıp ayağımı masaya uzattım. Cebimden bir sigara daha çıkartıp yaktım. İçimde yanan ateşi söndürmek istercesine içime çektim. Ağzımdan çıkan duman dudaklarımın kıvrılmasına sebep oldu.

Telefonumun titremesiyle tebessümüm sönüp kaşlarım çatıldı. Gözyaşlarımı elimin tersiyle silip keyfimi bozan bildirime baktım. Telefondan saatin kaç olduğuna baktığımda gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Saat gecenin dördüydü. Bildirime bakınca yabancı numaradan geldiğini gördüm. Bildirimin üzerine tıklayıp mesaja baktım.

0539******: şimdi sil gözyaşlarını

0539******: söndür sigaranı uyu güzelim

0539*******:Birazdan sabah olucak



*Görüldü*

Eğer hatalarım olduysa kusura bakmayın.

Nasıl buldunuz ?

Gece GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin