Keyifli okumalar canlar🌹
"O hoşgeldiniz gençler" yanımıza 20'lı yaşlarda adam gelip oturdu. Okul çıkışı batu,burak,cenk,serkan,ayça, betül ve ben caffeye gelmiş yaklaşık yarım saatir oturuyorduk. "Sipariş verdiniz mi" adamın sorusu karşısında başımı salladım.
"Batu seninle bir şey konuşabilirmiyiz " Batu hepimize bakıp adama döndü. "Özelmi abi" adam tebesüm edip "özel değil aslanım sana bir teklif ile geldim" batuya baktığımda kaşlarını çatmış bir şekilde yanımızda oturan adama bakıyordu. "Ne teklifi " dedi.
"Hafta sonları buraya gelip şarkı söylemeye ne dersin " Batu'nun çatık kaşları inmiş adını bilmediğim adama bakıyordu. "Yok abi ben almayım "diyip önündeki kolayı içti. "Ya oğlum bi düşün hemen hayır diyorsun " adam göz ucuyla bana bakınca gözlerimi kaçırdım. Adam bu sefer bana dikkatli bir şekilde bakınca yerimde kıpırdandım.
"Bakmasana abi kıza!" Batunun sesini duymamla ona döndüm. "Rahatsız oluyor belliki "diyip adama baktı. "Yok hasan abi söylemeyeceğim ben"diyip kestirip attı. Adam ise masada gözlerini gezdirip "Bir şey desenize oğlum söylesin işte alt tarafı 2 3 saat şarkı söyleyecek "
"Kabul etsene işte batu" batu serkana ters bir bakış atınca herkes sustu. "Bencede söyle yani sesin güzel "dedim kısık çıkan sesimle. İçimde tutamamıştım hemen söylemiştim mal gibi. "Yani şey be-"
"Gelirmisin " kaşlarımı çatıp yanımdaki adama baktı. "Anlamadım"
"Diyorum ki batu burada şarkı söylesene dinlemeye gelirmisin" omuz silkip "Bilmem ki" dedim. "Gelirz tabi yanlız bırakırmıyız " dedi ayça. Batuya baktığımda bana baktığını gördüm. "Tamam kabul " dedi batu. Adının hasan olduğunu öğrendiğim adam yerinden kalkıp batunun yanına eğilip kulağına bir şeyler söyledi. Batu ise kaşlarını çatıp hasan abiye baktı.
"Tamam"dedi. Hasan abi yanımızdan ayrılıp gitti. "Kalksak olur mu annem mesaj atmışta " betülü başım ile onaylayıp oturduğum sandalyeden kalktım. "Betülü eve ben bırakayım hem bir şey konuşmamız lazım" betül bana bakınca gülümseyip "Serkan ile git "dedim. Dudak büzüp "eminmisin "dedi. Başımı salladım "Büyüdüm ben kızım tek başıma gidebilirim " yanıma gelip sarıldı "Seviyorum seni"
"Bende seni seviyorum" ayrılıp serkanın yanına gitti. "Bizde delen ile gidelim zaten aynı apartmandayız" batuyu başım ile onayladım. "Ya tabi aynı ap-" cenk inleyek "Ananın niye vuruyorsun ayça " burak ise cenkin kafasına vurup "Fazla konuşmada yürü eve" cenk ise gülümseyip "Hemen geliyorum kocacım "dedi.
"Burak ne kocası diyor bu" burak ise gözlerini kapatmış tavana baktı. "Allahım sen bana sabır ayça,cenk yürüyün " Ayça ve cenk tartışarak yürüyorlardı. Arkalarında burak. "Gidelim mi" dedim batuya. Batu gülümseyip "Olur "dedi. Herkes gitmişti ama hesabı kimse ödememişti bende ödememiştim. "E biz hesabı ödemedik "dedim. Batu bir elini saçlarına atıp kaşımaya başladı "Ben ödedim "dedi.
"Ama böy-"
"Bir daha sen ısmarlarsın " başımı salladım ve cafeden çıktık. "E ne var ne yok delen" omuz silkip "Aynı sende " dedim. "Aynı"dedi. Gülümseyip "Bence senin aynı değil "dedim. Kaşlarını çatıp yüzüme baktı. "Yani yanlış anlama eskiden seni her gün başka bir kızla görüyordum üstelik fazla sinirliydin yani her hafta birinle kavga ediyorduk fakat şimdi öyle değilsiniz değişmişsin" başını sallayıp "öyle"dedi.
Nasıl olduğunu bile anlamadan taşa takıldım. Düşeceğim zaman bellimde kollar hisetim. Kendimi toplayıp geri geldiğim zaman yüzüm onun gövdesi ile karşılaştı. Fazla yakındık ve hayla kolları belimdeydi. Çok güzel kokuyordu. Başımı iki yana sallayıp ayrıldım. "Teşekkür ederim" dedim. "Önemli değil"
***
Son konuşmadan sonra ikimizde susmuştuk. "Yarın görüşürüz okulda" dedim. "Görüşürüz" merdivenleri çıkmaya başladım. Evin kapısını açıp içeri girdim. Arkamı dönüp anahtarı bırakacağım zaman camın yanında duran bavulları gördüm.
"Yolculuk var delen duya!"
Hayda!! !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güzeli
Chick-Lit0539******: şimdi sil gözyaşlarını 0539******: söndür sigaranı uyu güzelim 0539*******:Birazdan sabah olucak *Görüldü* Not: Yarı texting