4.Bölüm

805 47 12
                                    

Keyifli okumalar canlar🌹

Şarkı önerisi: Sezan Aksu/Tükeneceğiz

Sizi sevmeyen insana muhtaç olmak ne demek bilirmisiniz ? Annem diyememek, ona doya doya sarılamamak ne demek bilirmisiniz ? Yada size bıçak doğrultan kadının ağzından "kızım" kelimesini duymak için her gün çırpınmak ne demek bilirmisiniz ?

"Bu sene son delen" amcamın sesini duymamla annemin üzerinden bakışlarımı çektim. "Evet son" dedim. Bu ortamda bulunan herkes benim okumaycağımı idia ediyor. "Aaa kimliksiz sen buradamıydın" dayımın sesini duymamla gözlerimi devirdim. Çok fazla gezen biri değilim. Ailem akrabalarımıza gittiğinde evde kalıp uyumayı terci eden bir insanım bu yüzdende adım kimliksiz olmuştu.

"Sevimsiz" tekrar amcamın sesini duymamla tırnaklarımı avcuma geçirdim. Nefret ediyorum insanlardan. Herkes kendi derdinde. "Varla yok arası bir şey oğlum bu " amcamın yüzünde gülümsemesi genişleyince kendimi tutamadım. "Sen çok sevimlisin" diyip boş olan çay bardaklarını önlerinden aldım.

"Saygısız " dayıma bakıp. "Çay içicekmisin?" Başını olumsuz anlamında salladı. "Buzdolabı" arkamdan duyduğum ses ile dişlerimi sıkıp mutfağa ilerledim. Ellimde tuttuğum bardakları tezgaha koyup odama çıktım. Içime derin nefes çekip tavana baktım. "Ağlama, salak ağlama!" Dişlerimi sıkıp yatağın örtüsünü sıkmaya başladım. Dişlerimi sıkarak konuştum " Ne bok varda ağlıyorsun !"

En nefret ettiğim özelliğimde buydu işte. Her şeye ağlamam. Ayağa kalkıp aynanın karşısına geçtim. Gözlerim dolu olduğu için odadan çıkıp direk mutfağa girdim. Bulaşıkları yıkayıp tekrardan odama girdim. Balkona çıkıp sandalyeye oturdum. Telefonumun titremesiyle hırkamın cebinden çıkartım.

X:Bu sefer kim üzdü gece güzelimi

Delen:Sanane

X:Sakın ağlama delen! Kendimi zor tutuyorum zaten

Delen:Yazmaktan vazmı geçsen acaba ?

X:Malesef geçemem

Delen:Neden geçemezsin

X:çünkü sana aşığım

Delen:Bak bana yazma tamam mı ! Ben öyle saçma şeylere uğraşacak insan değilim. Aşka valanda inanmam git başkasına aşık ol

X:Sen şimdi böyle dedin ya bak nasıl sana aşık olmaktan vazgeçtim bak bu dediğimi unutma delen sende bana aşık olucaksın

Delen:Çok beklersin

X:Bekliyorum zaten gece güzelim


X:Şimdi sil o gözyaşlarını uyu güzelim


X:İyi geceler

*Görüldü*

Alıştım artık her gece kendi gözyaşlarım ile boğulmaya...

***

"Selam kızlar" yanımıza gelen serkan ve grubuna bakıp göz devirdim. Öğlen tenefüsünde kantinde boş sıraya oturmuş yemek yiyorduk betül ile. "Ve aleyküm selam"diyip ayranımı içtim. "Oturabilirmiyiz" oturmasan güzel olur ama neyse. " Tabi serkan oturun" betüle gözlerimi devirip tostumdan bir ısırık aldım.

"Tanıştırayım sizi " serkana baktığımda yanımda kaşları çatık bir şekilde  oturan çocuğu gösterip "Batu "dedi. Batu'nun yanında oturan  "Ayça" diyip onun yanındakini gösterdi. "Buda burak. Burak ile açelya sevgili " hafif tebesüm ettim. Arkadaşlarına beni gösterip "Delen, betülün en yakın arkadaşı"

"Tanıştığıma memnun oldum "diyip önüme döndüm. Okulda bu grubu tanımayan yoktur zaten. 9.sınıftan beri her zaman birlikte görmüştüm. Toplamda 5 kişi gezerlerdi ama sanırım cenk bu gün okula gelmemişti. "E nasılsınız kızlar" herkes tarafından sorulan fakat her zaman yanlış cevap verilen o soruyu ayça sormuştu. "Iyiyiz"dedi betül. Aslında değildik ama neyse.

Yanımda oturan boraya baktığımda hayla kaşları çatık bir şekilde masaya bakıyordu. Kendimi tutamayıp "iyimisin" diye sordum. Bakışlarını bana çevirip hafif gülümsedi. "İyiyim" bir şey söyleceğim zaman telefonum titredi. Telefonumu açıp bildirimin üzerine tıkladım.

Abla:Sakın eve gelme!

Ups ne uldi da...

Gece GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin