12.Bölüm

775 44 17
                                    

Keyifli okumalar Gece güzelerim🌙

Multide beni mutlu eden yorumlar var🙈Hepinize çok teşekkür ederim🌙

Bu şarkı benden size gelsin o halde : Berke tunçer/İyi geceler güzelim🌙

"Şimdi ben büyüdüm mü" heycanla babama baktım. Başını iki yana sallayıp burnumu sıktı. "Hayır küçük hanım sen hayla küçüksün fakat bir yaş daha büyüdün" omuz silkip kucağından indim.

"Geçen ablama kocaman pasta almıştık,pastanın üzerindeki mumları ablamda üflemişti banadamı bu gün öyle kocaman  pasta alıcaksın baba" babam oturduğun koltuktan kalkıp elini uzattı. Ellini tutup "Nereye"dedim.

"Fazla soru sorma küçük hanım sana ufak bir sürprizim var" gülümseyip babamı takip ettim. Mutfağa girmeden önce babama baktım. "Şey gözlerimi yumayımı sürpriz olsun" yürümeyi bırakıp beni kucağına aldı "Şimdi gözlerini kapat ben aç diyince aç tamam mı" gözlerimi yumup başımı salladım.

Babam yürümeye başlayınca içimdeki heycan büyüdü. Sanırım ilk deva doğum günün kutlanıyordu. Üzerimdeki penbe elbise kirlenmesin diye bu gün ortalıkta fazla gezmemiştim. Sanırım mutfağa gelmiştik çünkü babamın adımları durmuştu. Heycanla babamın kucağında kıpırdandım. "Baba açayım mı" babamın sesini duymamıştım. Ne demişti nede açma. Bence gözlerini delen. İç sesime kulak verip gözlerimi açtım.

Babam ise karşıya sinirle bakıyordu. Bende karşıya baktığımda ablamın masada oturmuş pastayı yediğini gördüm. İyi ama ben mumları üflememiştim ki. "Ben bu pasta delenenin o üflemeden yenilmiycek demedim mi!" Babam anneme bakıp konuşuyordu ama ablam korkmuştu.

"Annem önüme koyunca yedim baba eğer delenin olduğunu bilseydim yemezdim"

"Onu demiyorum miray kardeşinin bu gün Doğum günü ve annen bunu biliyordu ama hemen pastayı kesip senin önüne koymuş!"

"Ne yapayım ferdi sizin gelmenizimi bekleseydim hamileyim ben aşerdim yedim oldumu!"

"Sana var ya yazıklar olsun" babam bana bakıp hafif tebesüm etti. "Özür dilerim" dedi. Gözlerimin dolmasına engel olamamıştım. "Olsun bizde pasta yeriz "dedim.



"Nereye böyle küçük hanım" babamın sesini duymamla geçmişteki anılardan kurtuldum. En son o gün kutlanmıştı doğum günüm 7 yaşında. "Arkadaşım bu gün bir cafede şarkı söylüycek söz vermiştim oraya gidiyorum"

"Bırakmamı istermisin"

"Olur" babam başını sallayıp önden yürümeye başladı. Siyah mini elbise giymiştim. Saçlarımı at kuyruğu yapıp hafif makyaj yapmıştım. Üç gün olmuştu o evden ayrılalı. Üç gündür telefonuma bile almıyordum zaten bir tek betül merak etmiştir.

***

Cafeye gelince durup arkama baktım. Takip ediliyormuş gibi hissetmem normel mi? Cafenin içerisine girip bizimkileri aramaya başladım. "De-delen" cenkin sesini duymamla arkamı döndüm. "Merhaba " diyip yanlarına yürüdüm. "Günlerdir seni arıyorum neden açmadın!neredeydin korktum sana bir şey oldu diye" betül hem azarlıyor hemde yanıma gelmiş bana sarılıyordu.


"Buradayım işte" üzerine giydiği bordo rengindeki elbise onu çok güzel göstermişti. Ayrılıp koltuğa oturduk. "seni çok merak ettik delen telefonlarıma neden cevap vermedin" ayca ise yeşil bir elbise giymişti gözlerinle aynı renk.

"Bu gece soru sormasak olmaz mı"

"Peki" dedi serkan. Burak mavi gömlek giyip altına siyah pantolan giymişti. Serkan ise beyaz gömlek ve siyah pantolan giymişti. Cenk ise renkli gömlek giyip altına beyaz pantolan giymişti.

"Batu nerede ne zaman çıkıcakmış" dedim heycanla. Serkan kolundaki saate bakıp "10 dakika çıkar heralde "dedi. Başımı sallayıp yanımdan geçen kızdan bir meyve suyu istedim. Sahneye baktığımda batuyu gördüm. Siyah gömleği üzerine yapışmış kaşlarını belli ediyordu. Siyah kot pantolanu ve koluna taktiği bir kaç bilekliğin yanındaki saati ile oldukça nefes kesici gözüküyordu.

Bu üç gün içerisinde aslında acaba beni merak etmişmidir diye sormuştum kendime. Başımı iki yana sallayıp düşüncelerimden sıyrıldım. "Hepiniz hoşgeldiniz" herkes alkışlamaya başlamıştı. "Lafi fazla uzatmadan şarkıya geçiyorum " diyip mikrofon ile oynamaya başladı. Elinde tutuğu gitarın tellerine dokunup bana baktı.

Yüzünde tebesüm oluşup bana göz kırptı. Betül kolumu vurunca ona döndüm. Ne var anlamında başımı salladım. "Sanamı göz kırptı o " Hayır anlamında başımı salladım. "Ya tabi" uzatmadan sahneye baktım.

"Artık sana zor gelmesin hayat
Acını paylaşırım sen ağlamadan
Zaman olur da geçeriz karanlık yoldan
Başa çıkarız yanındayım sen yorulmadan

Tesadüfen girdin hayatıma
Hesap kitap yoktu o ilk bakışında
Dilerim ömrün uzun olsun ömrümden
İyi ki varsın iyi ki doğdun
Doğum günün kutlu olsun
Doğum günün kutlu olsun"

Gitarındaki bakışlarını yüzüme çevirdi. Göz kırpıp tekrardan gitarına döndü. Sebepsiz yere heyecanlanmıştım.

"Artık sana zor gelmesin hayat
Acını paylaşırım sen ağlamadan
Zaman olur da geçeriz karanlık yoldan
Başa çıkarız yanındayım sen yorulmadan

Tesadüfen girdin hayatıma
Hesap kitap yoktu o ilk bakışında
Dilerim ömrün uzun olsun ömrümden
İyi ki varsın iyi ki doğdun
Doğum günün kutlu olsun
Doğum günün kutlu olsun"

Şarkı bitince batu yüzüme bakıp gülümsedi. "Doğum günün kutlu olsun iyki doğdun delen"



Bitti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gece GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin