Keyifli okumalar canlar🌹
Şarkı önerisi: Bengü/Yaralı
Oy vermeyi unutmayın lütfen...
"Biliyormusun annem beni sevmiyor! Lan beni annem sevmiyor annem! Beni annem sevmiyor insanlar neden sevsin ki beni" göz yaşlarımı silip nefes almaya çalıştım. Boğuluyordum.
"Aşığım sana demiştin ya sevme beni oğlum beni annem sevmiyor benden sana yar değil yara olur. Hem ben zaten sevmek nedir bilmem ki sevme beni anonim nefret et benden ama beni sevme" en son bende gelicem demişti. Arkama baktığımda simsiyah giyinmiş çocuğu gördüm. Başına taktığı şapkayı düzeltip arkasını dönmüştü. Korkuyordum hava kararmıştı bu saate dışarıda olmak Benim için tehlikeli olduğu için daha kim olduğunu bile bilmediğim insana güvenip gel demiştim.
Telefonumun titremesiyle elime alıp bildirime tıkladım.
X:Ağlama!
X:lütfen ağlama gece güzelim
"Ağlama" gülmeye başladım. Gerçekten kafayı yiyordum. "Ağlama demek ne kadar kolay değil mi" başımı iki yana sallayıp üzerimdeki cekete iyicene sarıldım. Arkamdan geldiğinde omzuma ceket bırakıp sakın arkanı dönme diye mesaj atmıştı. Dönmemiştim.
"Canım çok acıyor! Beni neden sevmiyor diye düşünmekten kafayı yiyorum! Ben ne yaptım ona ya ne yaptım ben ya!" Yarım saatir ağlıyordum. Sürekli aynı kelimeleri tekrarlıyor bir neden arıyordum ama bulamıyordum. Gerçekten kafayı yiyor olabilirmiydim. Gerçekten kafayı yemiştim kim olduğunu bile bilmediğim adama güvenip gel demiştim.
"Acıyorsun degilmi bana" sesim kısık çıkmıştı. Telefonuma gelen bildirimin üzerine tıkladım.
X:Hayır
X:Bende sevmek ne demek bilmezdim senin ile karşılaşana kadar
X:Seni ilk balkonda gördüm,elinde sigara vardı bir elinde yanağını siliyordu sanırım o gecede ağlamıştın
X:Sokağın karanlık olmasına rağmen seni farkettim. Neden bilmiyorum ama o gece sen odana girene kadar seni izledim
X:Her gece aynı saate balkona çıkıp sigara içtin ve bende her gün aynı saate sen odana girene kadar seni izledim
X:Gecenin karanlığı bile senin güzelliğini hiç bir zaman gizleyemedi
X:Ben seni hep ağlarken gördüm, gülümserken gördüm fakat hepsi sahteydi tek dileğim senin bir gün içinden gelerek gülmen sahte değil ha gerçek gülümseme
X:saat 9 ve senin bu saate parkta değil balkonda olman lazımdı şimdi söyle bana kim seni balkonundan mahrum etti
Gülümseyip. "Annem"dedim. "Annem beni evden kovdu" sesizlik oldu. Hıçkırıklarım kesildi,ağlamam durdu ve telefonum çaldı. Kim aradığına bakmak için telefonumu açtım. "Babam" yazısını görmemle gülümsedim. Bunca yıl anneme inat eder gibi beni sevmişti.
"Ba-babam arıyor" dedim. Neden dediğimi bile bilmiyordum. Telefonu açtım. "Nerdesin delen!" Babamın bağırmasıyla yüzümü buruşturdum. "Sana diyorum neredesin kızım"
"Be-ben parktayım" nefesini bıraktı. Telefondan nefes alışverişleri duyuluyordu. "Neden evde değilsin" sustum. Aralarının bozulmasını istemiyorum. "Ben kafam-
"Sus delen yarın oraya geliyorum ve sende hemen eve gidiyorsun"
"Ba-ba-"
"Hemen dedim delen!" Diyip telefonu kapattı. Babam daha bu sabah ankaraya iş için gitmişti. Telefonum titredi bildirime tıkladım.
X:Birlikte sabahlayacağız sanırım:(
Gülümseyip "Malesef "dedim. Daha az önce ağlayan ben değilmişim gibi gülmeye başladım. "Biliyormusun sanırım kafayı yiyorum"
X:Hasta olucaksın gidelimi
Başımı sallayıp. "Gidelim"dedim. Arkamı döndüğümde arkasının dönük olduğunu gördüm. "Merak etme bakmam yüzüne" bir şey demedi zaten demesinide beklemiyordum. Ben önde o işe arkamda yürümeye başladık.
***
Apartmanın önüne gelince durdum. "Bu gün yanımda olduğun için teşekkür ederim" telefonum titredi.
X:Her zaman yanında olacağım gece güzeli:)
Gülümsedim. "İyi geceler x"
X:X güzel isimmiş:)
X:iyi geceler gece güzeli
Apartmana girdim. Evin kapısını sesizce açıp içeri girdim. Anahtarı elimde sıkıcı tutup ayakkabılarımı çıkarttım. Sesizce salona geçtim. Merdivenlere illerleyip odama çıkacağım zaman annemim sesini duydum.
"Babasının kızı! Odana çık hemen!" Başımı sallayıp odama girdim. Üzerimi çıkaracağım zaman üzerimdeki ceketi farkettim. Vermeyi unutmuştum. Üzerimi çıkartıp yatağa girdim. Karnım toktu çünkü X arkası dönük bir şekilde elime sandevinç uzatmıştı. Sandviçin yarısını yiyip yemesi için ona uzatmıştım ama o yemek yerine bana yedirmişti hepsini. Gözlerin daha fazla dayanamayarak kapanmıştı.
Bitti...
Yazım yanlışlarım olduysa kusura bakmayın yorumlarda belirte bilirsiniz ... kendinize iyi bakın canlar🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güzeli
ChickLit0539******: şimdi sil gözyaşlarını 0539******: söndür sigaranı uyu güzelim 0539*******:Birazdan sabah olucak *Görüldü* Not: Yarı texting