Keyifli okumalar canlar🌹
Hadi herkes canını acıtan o şarkıdan bir söz yazsın...
Aşk zamanla kaybolan bir duygu bana göre. Birine aşık oluyoruz ve zamanla onunla ilgili hayeller kurmaya başlıyoruz, bir gün yolun sonuna geldiğimizde ise hayla ben aşığım diye ortalıkta geziyoruz. Acaba bizler aşkı,alışkanlık ile karıştırıyor olabilirmiyiz?
Belki böyle düşünmem çevremdeki insanlardan kaynaklanıyor olabilir. "Duyuyormusun beni delen"
"Ha" ağzımdan çıkan kelime ile betül anlıma vurup elindeki kahveyi içti. "Bir saatir kime ne anlatıyorum acaba ben" dedi.
"Kime ne anlatıyorsun ?" Sorduğum soru ile yüzüme bakıp kaşlarını çattı. "Sen iyimisin delen" başımı sallayıp ayranımın pipetini kemirmeye başladım. "Ne diyordun sen ?" derin nefes alıp konuşmaya başladı.
"Dün gece serkana yazdım " demesiyle gözlerimi açıp ona baktım. "Ciddi misin?" Hafif gülümseyip başını salladı. "Kız bu şimdimi söylenir"diyip omzuna vurdum.
"Bir saatir sana bunu anlatıyorum ama uçtun yine dur hepsini yine anlatayım" başımı sallayıp tekrardan pipeti kemirmeye başladım.
"En son attığım fotoğrafa yorum yaptı ya bende cesaretlenip naber yazdım oda hemen iyidir senden valan dedi daha sonra işte konuştuk konu konuyu açtı sevgilim olup olmadığını sordu bende yok dedim senin dedim yok dedi peki dedim göz kırpan emoji attı bende görüldü atmamak için bakmadım mesajına " diyip kahvesinden bir yudum aldı.
"Eğer sana bunu soruyorsa demeki merak ediyor " dudak büzüp "Bilmiyorum umutlanmakta istemiyorum " betül en yakın dostum. İlk okuldan beri hiç ayrılmamıştık. Kahverengi gözleri,çilleri ve kahküleri onu çok güzel gösteriyordu. Eski sevgilisine hayla deliler gibi aşıktı eski sevgilisi serkandı.
Neden ayrıldıklarını sorduğumda serkanın ailesi yüzünden olduğunu söylemişti. Geçen 1 senin ardından dün ilk defa konuşmuşlardı. Bana göre hayla betül serkanı alışkanlık haline getirmişti. Telefonumun titremesiyle cebimdeki telefonumu aldım ve bildirimin üzerine tıkladım.
X:Şunu kemirip durma delen!
Tekrardan içime korku sinmişti. Şu an beni görüyordu ve bu korkunçtu. Kalvyede parmaklarım sinirle dolaştı.
Delen:Sanane
X:Dikkatimi dağıtıyorsun
Deren:sen bizim okuldamısın ?
X:Evet
X:Bak hayla kemiriyor
Delen:Sen benimi izliyorsun ?
X:Evet
" X'kişisini engelediniz"
Fazla uzamıştı bu oyun. "Kiminle konuşuyorsun" omuz silkip pipeti kemirmeye başladım. "Okul çıkışı anlatırım" başını sallayıp kahvesini bitirdi. Zilin sesini duymamla sandalyeden kalkıp sınıfa yürüdüm. Bu sene son senemizdi umarım o sınavı kazanırdık.
Bitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güzeli
Chick-Lit0539******: şimdi sil gözyaşlarını 0539******: söndür sigaranı uyu güzelim 0539*******:Birazdan sabah olucak *Görüldü* Not: Yarı texting