Keyifli okumalar canlar🌹
"Delen!" bana seslenen betüle baktım. "İyimisin" başımı sallayıp masaya bakmaya başladım. "Zil çaldı delen" oturduğum sandalyeden kalkıp "Hadi gidelim" dedim. Oda başını sallayıp yanıma geldi. "Iyisin ama dimi" başımı evet anlamında salladım.
"Ders ne"
"Fizik" gözlerimi devirip sınıfa girdim. Şu an hiç fizik dersini çekemezdim. Sırama oturup başımı masaya koydum. Çok fazla uykum vardı üstelik ablamın neden öyle yazdığınıda merak ediyordum. "Delen" fuat hocanın sesini duymamla ayağa kalktım. "Dinlemiyormusun sen beni"ne ara gelip ders anlatığınızı bile bilmiyorum.
"Dinlemiyorum" Şu an sınıftan çıkıp eve gitmek istiyordum. "Çık dışarı delen!" Çantamı omzuma alıp sınıftan çıktım. Hızlı adımlarla aşağıya inip arka bahçeye geçtim. Duvardan çantamı atıp tutunarak bende duvardan indim. Hızlı adımlarla eve yürümeye başladım.
***
Apartmanın önüne geldiğimde durdum. İçeride belkide kıyamet kopuyordu. Hızlanıp yürümeye başladım. Cebimden anahtarı çıkartıp evin kapısını açtım. Sessizdi hemde fazlasıyla. Salona girdiğimde kimseyi göremedim. Odalara baktığımdada kimse yoktu. Saçımın çekilmesiyle çığlık attım. "Küçük fare!" Annemin sesini duymamla korku bütün bedenimi sardı.
"An-anne" saçımı daha fazla çekmesiyle dişlerimi sıktım. "Saygısız! Sana kaç deva dedim büyüklerine karşı saygılı olucaksın diye!" Ben dün saygısızlık yapmamıştı ki. "Kaç deva dedim" saçımı çekmesiyle yine dişlerimi sıktım. "Kaç!" İç sesime kulak verip annemin elini tutum. "Bırak beni!" elinden kurtulup ona döndüm.
"Ben dün gece saygısızlık yapmadım! O adam bana sayg-" yanağımın sızlamasıyla kendime geldim. Annem bana tokat atmıştı. Bütün laflarımı yiyip daha fazla canımın acımasına engel olmak için bir adım atmıştım ki kendimi yerde buldum. Bu seferde ayağıma çelme takıp düşürmüştü beni. "Bu sana son ikazımdı delen!" diyip gitti.
Neyin ikazıydı ki bu. "Eve gelme bu gece cezan olsun" düştüğüm yerden kalkıp masanın üzerindeki anahtarları elime aldım. Evden çıkıp derin nefes aldım. Bu gece ne yapıcaktım. Gözümden akan yaşlara aldanmadan apartmandan çıktım. Bir adım attığımda birine çarptım. Başımı kaldırdığımda gördüğüm kişi ile şaşırdım.
Sizce kimi görmüş olabilir?
Bu yazmış olduğum diğer hikayeyede bekleniyorsunuz canlar...
Yazım yanlışlarım olduysa kusura bakmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güzeli
Genç Kız Edebiyatı0539******: şimdi sil gözyaşlarını 0539******: söndür sigaranı uyu güzelim 0539*******:Birazdan sabah olucak *Görüldü* Not: Yarı texting